Wow, gaafquote:Op zondag 13 februari 2011 17:42 schreef robdriessen het volgende:
Faithless! Ik adoreer Neroje van nu af aan.
Dat red ik net nietquote:Op zondag 13 februari 2011 17:43 schreef robdriessen het volgende:
Dussss, wie vult het uurtje van 18:30 tot 19:30? Anders moeten we een slapend draakje wakker maken. En da's gevaarlijk!
We kunnen een tunnel gravenquote:Op zondag 13 februari 2011 17:43 schreef robdriessen het volgende:
Dussss, wie vult het uurtje van 18:30 tot 19:30? Anders moeten we een slapend draakje wakker maken. En da's gevaarlijk!
Ik weet helemaal niet wat dat is?quote:Op zondag 13 februari 2011 17:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie gaat secret story vanavond kijken?
[..]
We kunnen een tunnel graven
Ik kan mijn show waarschijnlijk een half uurtje rekken, langer niet... Dan moet ik echt etenquote:Op zondag 13 februari 2011 17:43 schreef robdriessen het volgende:
Net 5 programma.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:45 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik weet helemaal niet wat dat is?
D'ohquote:Op zondag 13 februari 2011 17:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mijn download is versleutelt
En dan gaat ie weer slapen nadat de show was uitgerekt.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:45 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ik kan mijn show waarschijnlijk een half uurtje rekken, langer niet... Dan moet ik echt eten
secret storyquote:Op zondag 13 februari 2011 17:46 schreef robdriessen het volgende:
Net 5: de favoriete TV zender van pedofielen (doordenkertje!)
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:46 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ] Wat is Secret Story
Secret Story is een Real Life Soap "in de geest van Big Brother", die op zondag 13 februari start met 15 deelnemers. Deze nemen als bewoner de intrek in een luxe villa. Het huis is van de buitenwereld afgesloten. Er mag ook geen gebruik worden gemaakt van internet of sociale media.
Elke bewoner die deelneemt, heeft een geheim. Aan hem of haar de opdracht om dit geheim niet aan de andere bewoners prijs te geven. Daarnaast is het de bedoeling dat elke bewoner actief probeert het geheim van de andere bewoners te ontrafelen.
Denkt men een geheim van een andere bewoner te weten dat kan men dit via een buzz zonder medeweten van andere bewoners aan de redactie van het programma kenbaar maken. Elke goede buzz levert geld op. Een verkeerde buzz kóst echter geld.
Wekelijks moet één van de deelnemers vertrekken. De bewoners nomineren elkaar. De ene week mogen de vrouwen twee mannen nomineren, de andere week is het andersom. De kijkers beslist vervolgens wie het huis verlaat.
Na 13 weken zijn er drie deelnemers over, die de finale spelen.
kom je dr nu pas achter, dit is de nieuwe gouden kooiquote:
Deze ook al eerder? Heb niet echt geluisterd vandaagquote:Op zondag 13 februari 2011 17:47 schreef robdriessen het volgende:
Heb vandaag toch al zeker 5 keer Daft Punk voorbij horen komen. Ik ga er zeker 6 van maken.
das toppiequote:Op zondag 13 februari 2011 17:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
kom je dr nu pas achter, dit is de nieuwe gouden kooi
ik zat te zappen naar NET 5 en toen ineens ging er een belletje brandenquote:Op zondag 13 februari 2011 17:46 schreef robdriessen het volgende:
Net 5: de favoriete TV zender van pedofielen (doordenkertje!)
slechte timing alleen.. tegelijk met TVSCquote:Op zondag 13 februari 2011 17:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
das toppie
Die geheimen van die kandidaten interesseert mij het meest
Waarom wil je dat?quote:Op zondag 13 februari 2011 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Op digitaal kan je het 24/7 kijken dat huis
Goeie herinneringen?quote:Op zondag 13 februari 2011 17:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dit nummer is zo brugklas (voor mij dan)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |