Morgen moet ik weer 9-to-5 Dingen doen hequote:
Ik 9.20 - 14.20, kort dagjequote:Op zondag 13 februari 2011 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Morgen moet ik weer 9-to-5 Dingen doen he
Dat zijn 5 lesuren?quote:Op zondag 13 februari 2011 16:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik 9.20 - 14.20, kort dagje![]()
Ojaa.. en huiswerk natuurlijk
Ik moet van 8 tot 17...quote:Op zondag 13 februari 2011 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Morgen moet ik weer 9-to-5 Dingen doen he
Waarvan ze de helft al mist en huiswerk doet ze niet aanquote:
Ik maak altijd mijn huiswerkquote:Op zondag 13 februari 2011 16:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarvan ze de helft al mist en huiswerk doet ze niet aan
Maar jij hebt geen huiswerkquote:
EN maar jammeren over die 1000 urennormquote:Op zondag 13 februari 2011 16:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarvan ze de helft al mist en huiswerk doet ze niet aan
Is dat nu nog steeds? Volgens mij was al dat gezeur toen ik nog op de basisschool zatquote:Op zondag 13 februari 2011 16:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN maar jammeren over die 1000 urennormLuie kutscholieren
Als het leeft is het al vermaak voor me op dit momentquote:Op zondag 13 februari 2011 16:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Het Officiële Pua Topic
Godallejezus, wat een vermakelijk topic.
Je gaat in dat topic lezen hoe je mannelijke leeftijdsgenoten jou wel even zullen versieren en inpakken met hun trucjes...quote:Op zondag 13 februari 2011 16:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als het leeft is het al vermaak voor me op dit moment
Jezusquote:Op zondag 13 februari 2011 16:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Het Officiële Pua Topic
Godallejezus, wat een vermakelijk topic.
Had geen zin om het te lezenquote:Op zondag 13 februari 2011 16:24 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Je gaat in dat topic lezen hoe je mannelijke leeftijdsgenoten jou wel even zullen versieren en inpakken met hun trucjes...
Wat een faalhazerij, dat PUA-gedoe.
Ja, maar dan trap je zodadelijk nog in hun trucjes.quote:
Van wie?quote:Op zondag 13 februari 2011 16:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja, maar dan trap je zodadelijk nog in hun trucjes.
De Pick-Up Artists. Die mensen in dat topic hebben er een wetenschap van gemaakt om vrouwen zo goed mogelijk te kunnen versieren. Zelfs met echte methodes, theorieën en 'after action reports', waarbij ze hun avond beschrijven.quote:
Dat faaltquote:Op zondag 13 februari 2011 16:31 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
De Pick-Up Artists. Die mensen in dat topic hebben er een wetenschap van gemaakt om vrouwen zo goed mogelijk te kunnen versieren. Zelfs met echte methodes, theorieën en 'after action reports', waarbij ze hun avond beschrijven.
Toch niet het Midden Oosten?quote:Op zondag 13 februari 2011 16:29 schreef DaMart het volgende:
Maar goed dat ik nog even de spullen voor werk morgen erbij zocht... blijkt dat ik niet om 9 uur maar bij voorkeur om half negen in het oosten moet zijn... dat wordt dus half zeven weg of zo.
Lees het topic maar door, het is net zo erg als dat het klinkt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |