Ja zo kan je je pizza altijd naar eigen smaak maken ...en het is relatief gezien ook goedkoper. De kids vinden het ook altijd leuk om zelf te makenquote:Op zondag 13 februari 2011 19:06 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jaaaa hè![]()
![]()
Lekker gezwommen vandaag zag ik![]()
Lekkerquote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 19:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja lekker hoor
En uiteraard heb ik hem gezien.
Ik heb hem gedownload
Ja, precies. Nou iddquote:Op zondag 13 februari 2011 19:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja zo kan je je pizza altijd naar eigen smaak maken ...en het is relatief gezien ook goedkoper. De kids vinden het ook altijd leuk om zelf te maken
Ja zo af en toe is zwemmen echt wel lekker
[..]
Lekker
Doen we hier nu nog steedsquote:Op zondag 13 februari 2011 19:10 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, precies. Nou idd![]()
Haha ja
zelf je eigen stukje beleggen
Hihi.
Ja he
quote:Op zondag 13 februari 2011 19:10 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, precies. Nou idd![]()
Haha ja
zelf je eigen stukje beleggen
Hihi.
Ja he
Oooooh, lekker hoorquote:Op zondag 13 februari 2011 19:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Helemaal mee eens![]()
homemade pizza
[..]
hey MoPGJa wel relaxed... heerlijk gezwommen en op het eind nog even in de whirlpool he? Zo lekker warm en chill
En vanmiddag geslapen...
Zit mijn verzoekje nog in de setquote:Op zondag 13 februari 2011 19:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja lekker hoor
En uiteraard heb ik hem gezien.
Ik heb hem gedownload
Ja zwemmen werkt echt relaxend vind ik.. alleen niet als het vrijzwemmen isquote:Op zondag 13 februari 2011 19:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Oooooh, lekker hoor!
Ik heb vanmorgen ook lekker gezwommen. Lekker met de kinderen mee het water in, en daarna zelf nog wat baantjes getrokken. Even koppie leeg en gaan.
Vanmiddag middagdutje over moeten slaan, want oma was hier... Gezellig, maar zooooo vermoeiend![]()
...
Jaaaa, precies, die drukte is niet tof. Leuk voor te spelen met kinderen, maar niet als je zelf even wil ontspannenquote:Op zondag 13 februari 2011 19:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja zwemmen werkt echt relaxend vind ik.. alleen niet als het vrijzwemmen isal die gillende kinderen en dan ook nog muziek erbij..
nu echt ff tondeuseren
Tondeuserenquote:Op zondag 13 februari 2011 19:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaaaa, precies, die drukte is niet tof. Leuk voor te spelen met kinderen, maar niet als je zelf even wil ontspannen...
Tondeuser ze
Haha ja wij ook.quote:
Leuk!quote:Op zondag 13 februari 2011 19:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dus van de week maar weer eens zelf pizza maken dus
ik had nog niks voor vrijdag staan
Oh ik moet even mijn vent kortwieken met de tondeuse
Yupquote:Op zondag 13 februari 2011 19:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Tondeuseren
Ik tondeuseer
Jij tondeuseert
Hij tondeuseert
Wij tondeuseren
Jullie tondeuseren
Zij tondeuseren
Ik heb ton'gedeuseert
Nee dat nietquote:Op zondag 13 februari 2011 19:17 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja wij ook.![]()
En dan meten of het stuk van je buurman groter is of niet, anders dan...
![]()
![]()
En wat vond Ton daarvan?quote:Op zondag 13 februari 2011 19:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Tondeuseren
Ik heb ton'gedeuseert
Dunno, denk wel goed (:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |