Vervolgquote:Op zondag 13 februari 2011 15:35 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ook echt een paar van die noppen in z'n gezicht
Heerlijk.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:35 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ook echt een paar van die noppen in z'n gezicht
quote:Op zondag 13 februari 2011 15:37 schreef Saekerhett het volgende:
Beenham:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beenham:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beenham:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zat er wat modder aan?quote:Op zondag 13 februari 2011 15:38 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Vieze overtreding van Junker. Was gewoon geel.
Dat is correct.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:41 schreef ajacied4lf het volgende:
Wanneer komt Ebecilio nou?!
Saekerhett, spel ik het goed?
El Ham is Barcelona-materiaal, snap dat danquote:Op zondag 13 februari 2011 15:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Godver, Anita let eens op!
El Ham steeds verontwaardigt doen. Houd je bek toch eens man
Die wil je echt niet naast je op de bank hebben als je spullen je lief zijn...quote:Op zondag 13 februari 2011 15:43 schreef Saekerhett het volgende:
Haal die hamlap eruit, ben hem helemaal zat
"euuuhh frank, waarom staat er een Marokkaan in het veld" Aldus Ronald.quote:
Alleen maar omdat het een Marokkaan is zeker?quote:
Omdat ie geen knikker raakt.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Alleen maar omdat het een Marokkaan is zeker?
Neequote:Op zondag 13 februari 2011 15:45 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ik wel, El Ham schiet er zo 1 in
quote:Op zondag 13 februari 2011 15:45 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wat een thuisfluiter die scheids zeg, niet te geloven. Vieze homo die Jünker.
Lastig ook, knikkeren met het buitenkantje.quote:
El Hamdaoui.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:45 schreef Saekerhett het volgende:
Ebecilio voor Hamlap
Lindgren voor De Zeeuw
Please.
En omdat El Ham de Zeeuw Enoh en de scheids achterlijk zijn.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:47 schreef Saekerhett het volgende:
Alleen omdat Anita zo blind is om die bal naar niemand te passen, anders was het 1-3
jaa it's a hard knock life, jongenquote:Op zondag 13 februari 2011 15:47 schreef Nuchterheid het volgende:
De "kleintjes" zijn weer eens extra gemotiveerd tegen Ajax
quote:Op zondag 13 februari 2011 15:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze hoefden die gozer maar terug te sturen naar Egypte en gelijk breekt daar de onrust uit..
Thuisfluiters heb je voor en tegen, zo werkt het nou eenmaal.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:49 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Die scheids fluit alleen maar voor Roda of niet? Wat een blinde mongool.
Geschiedkundig gezien worden de vijanden van de joden juist verguisd.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:51 schreef Saekerhett het volgende:
Ja die scheids kreeg in de eerste helft een paar keer te horen dat ie een vriend van de joden was. En dat kan natuurlijk niet.
Behalve een onterechte gele kaart en nog geen een keer voor Ajax gefloten deze helft. En wel voor soortgelijke overtredingen bij Roda. Beetje vervelend.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:52 schreef Jojoortje het volgende:
Wat loopt iedereen nou de scheids af te zeiken dan?
Kijk zelf hoe Ajax en Roda voetballen dan... kan wel huuln.
En terechtquote:Op zondag 13 februari 2011 15:53 schreef alors het volgende:
Ajax scoort zo welal is het maar omdat de andere partij betere kansen krijgt, dan scoort Ajax altijd
Tja, het spel van Roda en Ajax zelf, valt me meer op dan de scheids.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:53 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Behalve een onterechte gele kaart en nog geen een keer voor Ajax gefloten deze helft. En wel voor soortgelijke overtredingen bij Roda. Beetje vervelend.
Daar heb ik me de eerste helft al druk genoeg over gemaaktquote:Op zondag 13 februari 2011 15:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tja, het spel van Roda en Ajax zelf, valt me meer op dan de scheids.
Ja, Dat hadden wij bij Utrecht. En jullie hebben de scheids altijd meequote:Op zondag 13 februari 2011 15:55 schreef Doublepain het volgende:
Wat een kut club is Roda ook.. Tegen PSV kunnen ze wel een mooie van afstand erin tyfen maar hier is het blijkbaar moeilijk..
Dat hebben wij nou met Utrecht.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:55 schreef Doublepain het volgende:
Wat een kut club is Roda ook.. Tegen PSV kunnen ze wel een mooie van afstand erin tyfen maar hier is het blijkbaar moeilijk..
Stom gelul.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:56 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja, Dat hadden wij bij Utrecht. En jullie hebben de scheids altijd mee
Wanneer?quote:Op zondag 13 februari 2011 15:56 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja, Dat hadden wij bij Utrecht. En jullie hebben de scheids altijd mee
ik, ik probeer ajax te kijkenquote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 15:57 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Tegen 12 man is het moeilijk spelen ja.
quote:Op zondag 13 februari 2011 15:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat waren 2 donkerrode kaarten..
quote:Op zondag 13 februari 2011 15:59 schreef Doublepain het volgende:
Helemaal excelsior vergeten..
Ze staan achter..
Misschien mag dat om een of andere reden niet van de scheids.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:00 schreef Jojoortje het volgende:
Godverdomme ga wisselen man..Echt slecht de Boer.
Dansen kan hij ook erg goed.quote:
Heb je de stand gezien?quote:Op zondag 13 februari 2011 16:02 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Hopelijk winnen we op z'n Twents nog
lekker de Zeeuw!
94917quote:Op zondag 13 februari 2011 16:03 schreef Doublepain het volgende:
En fatsoenlijke stream vinden is moeilijk..
106491quote:Op zondag 13 februari 2011 16:03 schreef Doublepain het volgende:
En fatsoenlijke stream vinden is moeilijk..
Twente wint toch ook altijd met een goal verschil terwijl ze eigenlijk slechter waren?quote:
Ja maar die scoren dan in de 98e minuut.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:04 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Twente wint toch ook altijd met een goal verschil terwijl ze eigenlijk slechter waren?
Dat is 1-0 achter komen en jezelf terugvechten tot 1-2, niet met 2-0 voorkomen en dan de hele wedstrijd kut spelenquote:Op zondag 13 februari 2011 16:02 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Hopelijk winnen we op z'n Twents nog
lekker de Zeeuw!
Dat is 0-0 hele wedstrijd, met bagger spel. En de laatste seconde de 1-0 scoren met een gelukje.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:04 schreef starla het volgende:
[..]
Dat is 1-0 achter komen en jezelf terugvechten tot 1-2, niet met 2-0 voorkomen en dan de hele wedstrijd kut spelen
Welke wedstrijd is dat dit seizoen gebeurt?quote:Op zondag 13 februari 2011 16:05 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat is 0-0 hele wedstrijd, met bagger spel. En de laatste seconde de 1-0 scoren met een gelukje.
En dan ga je ondertussen hier posten?quote:Op zondag 13 februari 2011 16:08 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zit hier met 3 Twentesupporters te kijken, gezellig hoor
Gezellig dat je constant dan op Fok zit.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:08 schreef Jojoortje het volgende:
Voor Twente supporters moet dit toch bekend voorkomenquote:Op zondag 13 februari 2011 16:08 schreef Jojoortje het volgende:
Met hun valt niet te pratenquote:Op zondag 13 februari 2011 16:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En dan ga je ondertussen hier posten?
Twentesupporters zijn sowieso gezelliger dan ajacieden jaquote:Op zondag 13 februari 2011 16:08 schreef Jojoortje het volgende:
Ga jij nou maar GTST kijkenquote:Op zondag 13 februari 2011 16:09 schreef LudoSanders het volgende:
Grapjes of het hart van Ebecilio de spanning wel aan kan worden zeker niet gewaardeerd?
Als het nou Sno was...quote:Op zondag 13 februari 2011 16:09 schreef LudoSanders het volgende:
Grapjes of het hart van Ebecilio de spanning wel aan kan worden zeker niet gewaardeerd?
Ebicilio is weggestuurd bij Az destijds omdat jij hartproblemen hadquote:
Voor de betere acteerprestaties.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:09 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ga jij nou maar GTST kijken
Speelt met een pacemaker toch?quote:Op zondag 13 februari 2011 16:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ebicilio is weggestuurd bij Az destijds omdat jij hartproblemen had
jaquote:Op zondag 13 februari 2011 16:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Speelt met een pacemaker toch?
Jij moet helemaal je bek houden met je lucky Twentequote:
quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 16:13 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jij moet helemaal je bek houden met je lucky Twente
Van mijn Kah afblijven, niets aan de hand.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:14 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Die Kah moet echt rood krijgen. Viezerik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |