En dan ga je ondertussen hier posten?quote:Op zondag 13 februari 2011 16:08 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zit hier met 3 Twentesupporters te kijken, gezellig hoor
Gezellig dat je constant dan op Fok zit.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:08 schreef Jojoortje het volgende:
Voor Twente supporters moet dit toch bekend voorkomenquote:Op zondag 13 februari 2011 16:08 schreef Jojoortje het volgende:
Met hun valt niet te pratenquote:Op zondag 13 februari 2011 16:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En dan ga je ondertussen hier posten?
Twentesupporters zijn sowieso gezelliger dan ajacieden jaquote:Op zondag 13 februari 2011 16:08 schreef Jojoortje het volgende:
Ga jij nou maar GTST kijkenquote:Op zondag 13 februari 2011 16:09 schreef LudoSanders het volgende:
Grapjes of het hart van Ebecilio de spanning wel aan kan worden zeker niet gewaardeerd?
Als het nou Sno was...quote:Op zondag 13 februari 2011 16:09 schreef LudoSanders het volgende:
Grapjes of het hart van Ebecilio de spanning wel aan kan worden zeker niet gewaardeerd?
Ebicilio is weggestuurd bij Az destijds omdat jij hartproblemen hadquote:
Voor de betere acteerprestaties.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:09 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ga jij nou maar GTST kijken
Speelt met een pacemaker toch?quote:Op zondag 13 februari 2011 16:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ebicilio is weggestuurd bij Az destijds omdat jij hartproblemen had
jaquote:Op zondag 13 februari 2011 16:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Speelt met een pacemaker toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |