Kerelquote:Op zondag 13 februari 2011 15:10 schreef TX het volgende:
met van die doorschijnende bloedvaten wel te verstaan
WIE DENK JE DAT JE BENT GEK IK ZWEERHET JE JIJ MAAKT ME ECHT GEK IK MEEN HET IK KRIJG ZELFMOORDNEIGINGEN VAN JOUquote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 15:17 schreef Anne het volgende:
Jij hebt iets met tieten of niet? Je hebt ze zelf dus niet? Gezien je andere topic ook:
Je bent verliefd... en dan heeft hij een micro penis/ zij geen borsten
quote:
Pics.quote:
Wie stelt, bewijst.quote:
wow.. je bent best geil..quote:Op zondag 13 februari 2011 15:21 schreef TX het volgende:
[ afbeelding ] Zo iemand.
Nou ja, een C cup is gemiddeld toch? Dan ben ik normaal.
Dikke wijven, hoe dan ook altijd -1quote:Op zondag 13 februari 2011 15:21 schreef TX het volgende:
[ afbeelding ] Zo iemand.
Nou ja, een C cup is gemiddeld toch? Dan ben ik normaal.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Hoe voorspelbaar ook hequote:Op zondag 13 februari 2011 15:24 schreef Albertson het volgende:
Ts. Zonder pics met poll kunnen we dit topic net zo goed sluiten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen garantie.
wat is de definitie van normaal?quote:Op zondag 13 februari 2011 15:28 schreef TX het volgende:
Ik zie liever een normale vrouw dan een gratenpakhuis of een walvis:P
gayquote:Op zondag 13 februari 2011 15:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Heb ze liever klein. Cup B is schattig.
quote:Op zondag 13 februari 2011 15:28 schreef TX het volgende:
Ik zie liever dat jij eens wat foto's post van jouw normale tieten i.p.v. dat je hier de aandachtshoer zit te spelen.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:28 schreef TX het volgende:
Dik is nooit normaalquote:Op zondag 13 februari 2011 15:30 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
wat is de definitie van normaal?
In andere landen is dik normaal...
Je weet dat die maten ook te maken hebben met je lengte hè?quote:Op zondag 13 februari 2011 15:31 schreef TX het volgende:
Nergens is dik normaal. Dik is ongezond.
Normaal is maatje s of m, dat je wel een beetje vet hebt maar niet teveel.
Daarom zeg ik s of m. Als jij een graat bent en toch maat L hebt ben je volgens mij echt smerig lang.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:34 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je weet dat die maten ook te maken hebben met je lengte hè?
jawel hoor.. Afrikaanse landen.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:31 schreef TX het volgende:
Nergens is dik normaal. Dik is ongezond.
Normaal is maatje s of m, dat je wel een beetje vet hebt maar niet teveel.
Helemaal super. Nu nogmaals de vraag: waar ontmoet jij dat soort mensen?quote:Op zondag 13 februari 2011 15:34 schreef TX het volgende:
Ik klaag niet over normale vrouwen met en grote cup, maar over dikke vrouwen met van die ranzige vettieten.
En slanke dames met cup F?quote:Op zondag 13 februari 2011 15:34 schreef TX het volgende:
Ik klaag niet over normale vrouwen met en grote cup, maar over dikke vrouwen met van die ranzige vettieten.
word is verkracht ofzoquote:Op zondag 13 februari 2011 15:35 schreef TX het volgende:
Ja, op de middelbare school een paar jaar terug zaten er een paar, en zie ze weleens door de stad lopen, dik en vies maar dan wel een groot diep decolleté
Daar heb ik het niet over. Hoewel ik denk dat de meesten met een natuurlijke F het laten verkleinen (rugpijn)quote:
Valt mee hoor. En sommige mensen houden nou maar eenmaal niet van strakke truitjes om de schouder.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:35 schreef TX het volgende:
[..]
Daarom zeg ik s of m. Als jij een graat bent en toch maat L hebt ben je volgens mij echt smerig lang.
Pfoe zegquote:Op zondag 13 februari 2011 15:35 schreef TX het volgende:
Ja, op de middelbare school een paar jaar terug zaten er een paar, en zie ze weleens door de stad lopen, dik en vies maar dan wel een groot diep decolleté
Smoes.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:36 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Valt mee hoor. En sommige mensen houden nou maar eenmaal niet van strakke truitjes om de schouder.
HSG-BOMBER geilt op fatties.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:36 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Pfoe zeg. Zeker wel dat je daar nu nog een topic over moest openen dan
!
ok wtfquote:Op zondag 13 februari 2011 15:35 schreef TX het volgende:
Totaal niet, maar vind het gewoon een verzonnen topic. Ik kan ook wel een zomaar een topic over dikke mensen gaan openen, maar zonder enige voorbeelden slaat dat gewoon nergens op.quote:
quote:
Ja!!! ik had vrijdag een gesprek met een vrouw en die was best dik en ze had een hele diepe decolleté Die was ook nog eens helemaal droog + er zaten pukkeltjes op vond het niet zo'n lekker gezicht.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:35 schreef TX het volgende:
Mooie woorden, jij bent goed opgevoed!quote:Op zondag 13 februari 2011 15:38 schreef mirved het volgende:
Oh dus zo'n meid mag zichzelf niet lekker vinden? Ze moet maar zichzelf kut voelen en een hoekje treurig gaan zitten doen?
TS dat jij je zo lelijk voelt hoeft nog niet te betekenen dat anderen dat ook moeten doen.
En nog enigzins een taille.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:43 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen zij heeft nog wel een leuk gezichtje.
Nouja beter dan die mensen die graag willen afvallen omdat ze ontevreden zijn over hun eigen lichaam maar dit niet kunnenquote:Op zondag 13 februari 2011 15:45 schreef vanBinsberge het volgende:
Dikke mensen die er trots op zijn dik te zijn
Wat heeft die foto met dit topic te maken? Er zijn geen borsten en geen dikke fatsige wijven op te zien?quote:
Ter compensatie voor de ander pica's, my darling.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:46 schreef Untiteld het volgende:
[..]
Wat heeft die foto met dit topic te maken? Er zijn geen borsten en geen dikke fatsige wijven op te zien?
Om enigszins balans te krijgen hierquote:Op zondag 13 februari 2011 15:46 schreef Untiteld het volgende:
[..]
Wat heeft die foto met dit topic te maken? Er zijn geen borsten en geen dikke fatsige wijven op te zien?
Ga je je ook aftrekken in een blijf van mijn lijf huis om de balans te herstellen in dat gebouw?quote:Op zondag 13 februari 2011 15:47 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Om enigszins balans te krijgen hier
huh wat?quote:Op zondag 13 februari 2011 15:48 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Ga je je ook aftrekken in een blijf van mijn lijf huis om de balans te herstellen in dat gebouw?
Ja, vrouwen in een blijf van mijn lijf willen niks meer met mannen te maken hebben. Zo ook dat wij in dit topic niks te maken willen hebben met billen, omdat het hier nou eenmaal gaat over veel te grote tieten!quote:
Het oog wil ook wat.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:46 schreef Untiteld het volgende:
[..]
Wat mooi!quote:Op zondag 13 februari 2011 15:43 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Ts zal t wel te dik vindenquote:Op zondag 13 februari 2011 16:02 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Ze heeft ook echte de perfecte cup.
ja maar ze vind zichzelf zo sexy.. met der tietequote:Op zondag 13 februari 2011 16:03 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Nee want ze heeft wel een platte buik.
Ze is niet dik.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:04 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ja maar ze vind zichzelf zo sexy.. met der tiete
Je leeft nog niet eens.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:16 schreef Sperma het volgende:
[..]
WIE DENK JE DAT JE BENT GEK IK ZWEERHET JE JIJ MAAKT ME ECHT GEK IK MEEN HET IK KRIJG ZELFMOORDNEIGINGEN VAN JOU
Volgens mij woont TS in zo een woongemeenschap. Met begeleid wonen enzoquote:Op zondag 13 februari 2011 16:13 schreef Arriviste het volgende:
Ik weet niet waar jij rond hangt maar zulke vrouwen heb ik nog nooit ontmoet.
Zoals die foto dus.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:43 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
ik snap t probleem wel t is kankerlelijk en vies en als ze het beeld op straat willen verpesten doen ze dat maar lekker thuisquote:Op zondag 13 februari 2011 16:23 schreef Lithia het volgende:
Ik heb zulke meiden wat TS noemt wel eens ontmoet. Ik gok dat als dat meisje een stuk dunner was, dan zou ze cup b hebben. Nu heeft ze een cup E met een buik zo bol als een 50-jarige man met een bierbuik. Ze draagt standaard strakke bloesjes met een diepe inkijk en het is vast een van de redenen waarom ze aandacht krijgt.
Ik snap het probleem eigenlijk niet. Zelfverzekerd zijn juich ik alleen maar toe en als ze hierdoor gelukkig is, why not.
Nee, je getroll werkt niet op mij. Probeert het maar bij iemand anders.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:37 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ik snap t probleem wel t is kankerlelijk en vies en als ze het beeld op straat willen verpesten doen ze dat maar lekker thuis
dus jij wil serieus zeggen dat je vettieten lekker vind om naar te kijken en dat je dikke vrouwen nog aanspoort om een diepe vhals te dragenquote:Op zondag 13 februari 2011 16:44 schreef Lithia het volgende:
[..]
Nee, je getroll werkt niet op mij. Probeert het maar bij iemand anders.![]()
Succes.
Volgens mij zegt hij eerder dat ze het gewoon zelf moeten weten, je hoeft niet te staren.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:45 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
dus jij wil serieus zeggen dat je vettieten lekker vind om naar te kijken en dat je dikke vrouwen nog aanspoort om een diepe vhals te dragen?
mm oke naja daar zit misschien wel ene klein beetje een punt in, al blijft het gewoon smerig om te zien.. Net als van die vrouwen die te strakke broeken hebben en dan zon muffin krijgenquote:Op zondag 13 februari 2011 16:46 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Volgens mij zegt hij eerder dat ze het gewoon zelf moeten weten, je hoeft niet te staren.
Wow, jij kan mijn post wel héél goed omdraaien.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:45 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
dus jij wil serieus zeggen dat je vettieten lekker vind om naar te kijken en dat je dikke vrouwen nog aanspoort om een diepe vhals te dragen?
Dit dus.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:46 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Volgens mij zegt hij eerder dat ze het gewoon zelf moeten weten, je hoeft niet te staren.
van die netsplitter figurenquote:Op zondag 13 februari 2011 16:51 schreef Chule het volgende:
Al die mensen die TS bashen, hebben zeker zo'n vet varken thuis bij hen op de bank zitten.
Ik was al benieuwd wanneer de eerste hiermee zou komen.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:52 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
van die netsplitter figuren
Binnen 3 minuten, zat je erop te wachten?quote:Op zondag 13 februari 2011 16:55 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik was al benieuwd wanneer de eerste hiermee zou komen.
Gefeli.
Je hebt het lang vol gehouden.
Gelukkig hoef ik niet op die manier te proberen om krampachtig mijn punt te maken.
Graag gedaan, je weet dat ik mn fans nooit teleurstelquote:Op zondag 13 februari 2011 16:55 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik was al benieuwd wanneer de eerste hiermee zou komen.
Gefeli.
Je hebt het lang vol gehouden.
Gelukkig hoef ik niet op die manier te proberen om krampachtig mijn punt te maken.
Ach, er zullen altijd mensen zijn die het leuk vinden om iemand zijn keuze in dames te veroordelen.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:59 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Binnen 3 minuten, zat je erop te wachten?
Ik bekijk het zo.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:02 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Graag gedaan, je weet dat ik mn fans nooit teleurstel
waarom zou ik jou nodig hebben, omdat je mod bentquote:Op zondag 13 februari 2011 17:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik bekijk het zo.
Ooit ga jij mij een keer nodig hebben.
Ik jou nooit daar in tegen.
Kan een leuke discussie zijn in R&P, en dan voornamelijk in het P gedeelte.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:04 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom je topics hierover opent. Dit is feitelijk mensen kleineren omdat ze dik zijn en dat latne zien. Laat die vrouwen zich ook goed voelen zeg.. en nee ik heb geen ''vet varken'' thuis maar ik heb liever een vet varken dan een gratenpakhuis
quote:Op zondag 13 februari 2011 15:13 schreef Straatcommando. het volgende:
4 anorexia hoeren voor ts!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |