De limonade die wij hebben is haast vloeibare suiker en ik dacht niet na toen ik drie koppen achterover tikte vlak voor ik ging slapenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je kan niet slapen door limonade?
nooit gekeken, geen zin in om 8 seasons te gaan bekijken.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:54 schreef .Cake. het volgende:
24 was op zich wel tof in het begin, de eerste 2 waren nog wel leuk. Daarna eigenlijk meer van hetzelfde. De laatste seizoenen waren wel heel erg kut.
Hoeft ook niet hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:52 schreef DJ_ het volgende:
nooit gekeken, geen zin in om 8 seasons te gaan bekijken.
8 seizoenen over een verhaal dat zich afspeelt in 24 uur? wtfquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:52 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt uniek, maar het klinkt wel mooi.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:02 schreef .Cake. het volgende:
Ik heb deze trouwens ook al de hele ochtend in m'n hoofd, sommige van die OP's zijn echt hardnekkig!![]()
Cb en trigun komen ook ongeveer uit dezelfde tijd. Het was net als je voor de stones of de beatles was.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:55 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Hoeft ook niet hoor![]()
Cowboy Bebop is vet! Beetje combinatie tussen Firefly en Trigun
1 seizoen is ook zat, het heeft geen open einde....quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:52 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Hehe, nee nog niet, moet eerst geld hebben. MAar wel rondgekeken alvast, denk dat ik misschien wel bij deze dojo ga: Shun Pu Kan, is niet al te ver en ziet er vrij professioneel uitquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:40 schreef Frag_adder het volgende:
Cake. heb je je eerste kendo training al gehad?
eerste twee weken is gratis hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:24 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Hehe, nee nog niet, moet eerst geld hebben. MAar wel rondgekeken alvast, denk dat ik misschien wel bij deze dojo ga: Shun Pu Kan, is niet al te ver en ziet er vrij professioneel uit
quote:
In wedstrijden niet, tijdens de training wel.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:30 schreef outcast_within het volgende:
"Ook moet de aanvaller met een (Japanse) kreet (kiai) aangeven welk lichaamsdeel hij aanvalt."
ah zo. ik vond het al dom om van te voren verplicht zijn om aan te kondigen waar je gaat slaan. Maar enkel bij trainingen dus.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:01 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
In wedstrijden niet, tijdens de training wel.
Dus je roept bij elke slag bijvoorbeeld heel hard "men" als je op het hoofd staat, of "Kote" voor de polsen. Is een ademhalings training en een stuk minder dom wanneer je het met 10 man tegelijk doetwel even wennen ja!
"NUTS!" *tok*quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:01 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
In wedstrijden niet, tijdens de training wel.
Dus je roept bij elke slag bijvoorbeeld heel hard "men" als je op het hoofd staat, of "Kote" voor de polsen. Is een ademhalings training en een stuk minder dom wanneer je het met 10 man tegelijk doetwel even wennen ja!
Tijdens de training roep je het lichaamsdeel of tel je het aantal slagen met je kiai. Bij een wedstrijd mag je schreeuwen wat je wilt maar een kiai is wel verplicht. Overigens roep je je kreet niet voor de aanval zoals bij Dragon ball Z maar op het moment dat de klap raaktquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:02 schreef outcast_within het volgende:
[..]
ah zo. ik vond het al dom om van te voren verplicht zijn om aan te kondigen waar je gaat slaan. Maar enkel bij trainingen dus.
Gewoon uit nieuwsgierigheid, hoe sportief ben jij?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:17 schreef lelouch het volgende:
Volgende week woensdag me eerste training
Heb er zin in!
Wat ging er mis dan? Bij mij doet ie het gewoon.quote:
Ik had systematisch 6.5 jaar niet gesport voor ik begon, al fietste ik wel veel. Het zal je misschien een beetje tegenvallen maar gewoon even een paar weken doorbijtenquote:
niets mis met het programma ik gok dat de seed het probleem isquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:50 schreef Rijstkoker het volgende:
Kheb de afgelopen dagen iets van 40gb gedownload en vandaag wilde ik een film downloaden want er komt zometeen een meidje langs en hij doet niks
Probeer eens de zelfde film te downloaden, maar dan van een andere site en server.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:50 schreef Rijstkoker het volgende:
Kheb de afgelopen dagen iets van 40gb gedownload en vandaag wilde ik een film downloaden want er komt zometeen een meidje langs en hij doet niks
Wtf.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:51 schreef Rijstkoker het volgende:
526 seeds en ik heb meerdere torrents geprobeerd, alleen bij de tests geeft ie aan dat er een time out fout is terwijl die wel een groen vinkje heeft rechtsonderin.
Omg, even in mijn agenda zetten.quote:
Als het echt aan de software ligt, dan kan je wel proberen om een herinstallatie te doen of een ander software kiezen als BitComet.quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:58 schreef Rijstkoker het volgende:
Achja heb gezegd dat ze zelf ff een filmpje mee moet nemen en anders gaat gewoon de tv aan.
Maar nu ga ik ff van fok af want stel dat ze me ziet fokken
Serieus wie maakt die dingen ook echt, 't is nog lang geen één april hoor.quote:
Ik.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:20 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Serieus wie maakt die dingen ook echt, 't is nog lang geen één april hoor.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:22 schreef Lithia het volgende:
Ah, 1 april. Straks is het nog een grap.
Fotowinkel held!quote:
dan wordt die man wel snel oud in 8 dagen zegquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
1 seizoen is ook zat, het heeft geen open einde....
In feite bestaat de serie uit 8 dagen uit het leven van Jack Bauer. Dus 8 seizoenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |