Ik ook! Trek net een wijntje openquote:Op zondag 13 februari 2011 16:19 schreef missbehavin het volgende:
Bwoh, wat ben ik toe aan een borrel!
op zondag middag in de bejaarden soos?quote:Op zondag 13 februari 2011 16:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is een best schone dame met krulletjesHeb nog eens een kop koffie en appelgebak met der gegeten
Haaaaai Snuitje!quote:Op zondag 13 februari 2011 16:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is een best schone dame met krulletjesHeb nog eens een kop koffie en appelgebak met der gegeten
Maastricht is inderdaad geweldigquote:Op zondag 13 februari 2011 16:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Maastricht is leuk op dat carnaval na dan
Toentertijd was ze 35 ofzoquote:Op zondag 13 februari 2011 16:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
op zondag middag in de bejaarden soos?
gewoon een keertje meedoenquote:Op zondag 13 februari 2011 16:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Maastricht is leuk op dat carnaval na dan
Vroegâhquote:Op zondag 13 februari 2011 16:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Toentertijd was ze 35 ofzo
ja ik weet t nog niet hoorquote:Op zondag 13 februari 2011 16:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gewoon een keertje meedoenje woont in t zuiden nu
ze gaat over 2 maanden met pensioen dus dat lijkt me sterkquote:Op zondag 13 februari 2011 16:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Toentertijd was ze 35 ofzo
jawel joh, trek een gek pakje aan, sleur n klasgenoot mee en ga lekker meefeestenquote:
Had het al aangepastquote:Op zondag 13 februari 2011 16:44 schreef Gasol het volgende:
[..]
ze gaat over 2 maanden met pensioen dus dat lijkt me sterk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 februari 2011 16:46 schreef xFriendx het volgende:
Ach, iemand van rond de 60 kan toch ook lekker zijn?Als je zelf >70 bent jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
dan nog niet, maar is he t "bij gebrek aan beter"quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 16:46 schreef xFriendx het volgende:
Ach, iemand van rond de 60 kan toch ook lekker zijn?Ik vind met Joan Collins weinig mis, to be honest. Vind dat een mooie vrouw voor haar leeftijd. En Meryl Streep! Maar die is volgens mij nog geen 60SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Plastische chirurgie, mooie make-up, kleding en belichting doen heel veel voor mensen. Maar ik zou ze niet naakt willen zien....quote:Op zondag 13 februari 2011 16:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind met Joan Collins weinig mis, to be honest. Vind dat een mooie vrouw voor haar leeftijd. En Meryl Streep! Maar die is volgens mij nog geen 60
dr blijft text bij komenquote:Op zondag 13 februari 2011 16:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind met Joan Collins weinig mis, to be honest. Vind dat een mooie vrouw voor haar leeftijd. En Meryl Streep! Maar die is volgens mij nog geen 60
pls do!quote:Op zondag 13 februari 2011 16:49 schreef S95Sedan het volgende:
Ik wou een hele foute opmerking maken maar dat doe ik maar niet
Volgens mij is er aan Meryl weinig gesleuteld... Maar goed, Ik vind beide dames nog steeds mooi voor hun leeftijdquote:Op zondag 13 februari 2011 16:49 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Plastische chirurgie, mooie make-up, kleding en belichting doen heel veel voor mensen. Maar ik zou ze niet naakt willen zien....
Weet ik, maar ik zei het wel.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dr blijft text bij komen
maar je zet het in perspectief, dat zei friend niet.
En Meryl wordt 62 dit jaar, en die is ondertussen lang zo mooi niet meer als in de films ed waar ze 20jr geleden in speeldequote:Op zondag 13 februari 2011 16:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij is er aan Meryl weinig gesleuteld... Maar goed, Ik vind beide dames nog steeds mooi voor hun leeftijd
[..]
Weet ik, maar ik zei het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |