* -Engel-ruimt braaf haar koektrommel opquote:Op zondag 13 februari 2011 16:16 schreef S95Sedan het volgende:
Niet expres ongezond gaan eten dan he![]()
![]()
Ja!quote:Op zondag 13 februari 2011 16:19 schreef missbehavin het volgende:
Bwoh, wat ben ik toe aan een borrel!
quote:Op zondag 13 februari 2011 16:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
* -Engel-ruimt braaf haar koektrommel op
Ik wil ookquote:Op zondag 13 februari 2011 16:26 schreef littledrummergirl het volgende:
net lekker uitgewaaid aan het strandmet echte duinen
ik ben helemaal op scheveningen afgekickt vandaagquote:Op zondag 13 februari 2011 16:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil ookVan de zomer in Scheveningen geweest, dat was echt heeerlijk
Waar zit je nu dan? In het Westland ofso? Of meer richting Bloemendaal/Zandvoortquote:Op zondag 13 februari 2011 16:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ben helemaal op scheveningen afgekickt vandaaghier zijn echt veul duinen enzo
zo mooi
bij geen van allenquote:Op zondag 13 februari 2011 16:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar zit je nu dan? In het Westland ofso? Of meer richting Bloemendaal/Zandvoort
oh en het is ofZoquote:Op zondag 13 februari 2011 16:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar zit je nu dan? In het Westland ofso? Of meer richting Bloemendaal/Zandvoort
dat bedacht ik me na t posten ookquote:Op zondag 13 februari 2011 16:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
bij geen van allenben in castricum, bij egmond en wijk aan zee
Oeh, Castricumquote:Op zondag 13 februari 2011 16:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
bij geen van allenben in castricum, bij egmond en wijk aan zee
kom n keer op visite danquote:Op zondag 13 februari 2011 16:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh, CastricumDaar ben ik lang niet meer geweest!
quote:
Hehehequote:
Lijkt me leukquote:Op zondag 13 februari 2011 16:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kom n keer op visite dan
Leukquote:Op zondag 13 februari 2011 16:37 schreef xFriendx het volgende:
Castricum, dat is niet ver wegOoit op de hogeschool nog een onderzoek gedaan voor/in de gemeente Castricum, moesten dat nog presenteren voor de (vrouwelijke) burgemeester van Castricum
Dat is een best schone dame met krulletjesquote:Op zondag 13 februari 2011 16:37 schreef xFriendx het volgende:
Castricum, dat is niet ver wegOoit op de hogeschool nog een onderzoek gedaan voor/in de gemeente Castricum, moesten dat nog presenteren voor de (vrouwelijke) burgemeester van Castricum
Ik ook! Trek net een wijntje openquote:Op zondag 13 februari 2011 16:19 schreef missbehavin het volgende:
Bwoh, wat ben ik toe aan een borrel!
op zondag middag in de bejaarden soos?quote:Op zondag 13 februari 2011 16:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is een best schone dame met krulletjesHeb nog eens een kop koffie en appelgebak met der gegeten
Haaaaai Snuitje!quote:Op zondag 13 februari 2011 16:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is een best schone dame met krulletjesHeb nog eens een kop koffie en appelgebak met der gegeten
Maastricht is inderdaad geweldigquote:Op zondag 13 februari 2011 16:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Maastricht is leuk op dat carnaval na dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |