quote:Op zondag 13 februari 2011 15:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Uhmgebakken eieren met salami omdat ik geen bacon wilde en witte boontjes in tomatensaus daarnaast natuurlijk nog gebakken broodjes... on the side nog een glas multivit
Omdat het varkensvlees is?quote:Op zondag 13 februari 2011 15:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ik zou er niet aan moeten denken
Nee, zo'n zwaar ontbijtquote:
Vrij zwaar toch zo'n ontbijt. Wel goed vullend dat welquote:Op zondag 13 februari 2011 15:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Die worstjes heb ik hier in Nederland nog nooit gezien, maar zodra ik ze ontdek in Londen bestel ik er altijd meer van
En waarom niet op een lege maag?
O ik heb er over het algemeen geen moeite mee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 februari 2011 15:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
O ik heb er over het algemeen geen moeite mee.Hoef je je toch niet voor te verontschuldigen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Op zondag 13 februari 2011 15:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
O ik heb er over het algemeen geen moeite mee.Volgens mij moet je er ook net tegen kunnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oj succesquote:Op zondag 13 februari 2011 16:00 schreef S95Sedan het volgende:
Maargoed maar weer even verder, spullen bij ex vandaan opruimen
H-J dus?quote:Op zondag 13 februari 2011 15:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
omg, is het al bijna 4 uur?!
Damn, ben echt al lang aan het schoonmaken.. Zo maar eens een schouderklopje aan mezelf geven
Sterktequote:Op zondag 13 februari 2011 16:00 schreef S95Sedan het volgende:
Maargoed maar weer even verder, spullen bij ex vandaan opruimen
O dat bedoelde ik niet zoquote:Op zondag 13 februari 2011 15:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoef je je toch niet voor te verontschuldigen?
whehequote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 16:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
O dat bedoelde ik niet zo
Meer van kijk mij af en toe ook gezond doen
Andersquote:Op zondag 13 februari 2011 16:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
O dat bedoelde ik niet zo
Meer van kijk mij af en toe ook gezond doen
ik moet vroeg naar bed, dus vroeg beginnen met een paar biertjes, dan proberen om 6u na nu lekker te slapen.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
whehedat is wel een optie ja.. zo eerst nog lege flessen (zuip best veel wijn geloof ik
) en oud papier weggooien. Dan kijken wat ik met eten ga doen vanavond.. dan misschien Jan bij zn lurven pakken.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |