Zo lang t duurtquote:
Ik wilde dat ik 'm kon filmenquote:
quote:
desire. Ik heb het ook al opgezocht, maar hij begint gewoon niet te filmen. Maar goed, wat ik wilde filmen is al voorbijquote:
quote:
lekker hulpeloos ben je tochquote:Op zondag 13 februari 2011 15:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
desire. Ik heb het ook al opgezocht, maar hij begint gewoon niet te filmen. Maar goed, wat ik wilde filmen is al voorbij
Have you tried turning it off and on again?quote:Op zondag 13 februari 2011 15:08 schreef missbehavin het volgende:
desire. Ik heb het ook al opgezocht, maar hij begint gewoon niet te filmen. Maar goed, wat ik wilde filmen is al voorbij
quote:
The IT crowdquote:Op zondag 13 februari 2011 15:10 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Have you tried turning it off and on again?
Smartphones![]()
Mjah, ik ben het even zat, kijk wel een andere keerquote:Op zondag 13 februari 2011 15:10 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Have you tried turning it off and on again?
Smartphones![]()
Maar nu kan je rustig kijken hoe t moet, dan onthoud je het misschien voor de volgende keer.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, ik ben het even zat, kijk wel een andere keerMijn film-momentje is over.
Ik weet hoe het moet, het werkt net zoals een foto maken, maar het lukt gewoon niet.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar nu kan je rustig kijken hoe t moet, dan onthoud je het misschien voor de volgende keer.
Oeh, een fout in Androidquote:Op zondag 13 februari 2011 15:31 schreef LostInSpace het volgende:
Het komt soms voor op Android telefoons.. dan moet je een harde reset doen. Dus telefoon uit, batterij er even uit. 1 minuut wachten en daarna alles weer opstarten.
Althans dat is wat mijn grote vriend Google mij vertelt
Dat had ik al gechecktquote:Op zondag 13 februari 2011 15:33 schreef S95Sedan het volgende:
Is niet gewoon je geheugen vol ofzo miss
Big?quote:Op zondag 13 februari 2011 15:34 schreef missbehavin het volgende:
![]()
godverdegodver! Big heeft mijn lievelingstruitje van de waslijn gejat en er allemaal gaten in gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |