Gewoon gaten in zijn truien bijten. Dat zal'em lerenquote:Op zondag 13 februari 2011 15:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wacht maar, ik krijg 'm nog wel...
Baconquote:Op zondag 13 februari 2011 15:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gewoon gaten in zijn truien bijten. Dat zal'em leren
Impliceer je nu dat je je ondergoed nooit wast?quote:Op zondag 13 februari 2011 15:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij steelt regelmatig was. Ondergoed is ook favoriet
haha nee, die steelt ie wel eens van de stapel schone was, als ik even niet opletquote:Op zondag 13 februari 2011 15:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan hang je t toch zo dat die er niet bij kanOf denk ik nu te simpel
Dat kan je ook anders opvattenquote:Op zondag 13 februari 2011 15:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Impliceer je nu dat je je ondergoed nooit wast?
rondjes in zijn vacht scheren?quote:Op zondag 13 februari 2011 15:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gewoon gaten in zijn truien bijten. Dat zal'em leren
Hij steelt schoon ondergoed!quote:Op zondag 13 februari 2011 15:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Impliceer je nu dat je je ondergoed nooit wast?
En dan voortaan het scheerapparaat naast de schone was leggenquote:
Nou, trek'em die met die gaten aan!quote:Op zondag 13 februari 2011 15:42 schreef missbehavin het volgende:
Hij is vast jaloers, dat hij geen truitjes enzo heeft.
quote:Op zondag 13 februari 2011 15:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, trek'em die met die gaten aan!
Does liefquote:Op zondag 13 februari 2011 15:47 schreef missbehavin het volgende:
Het kreng komt er vandaag gewoon niet meer in
Mijn lievelingstruitje ja, niet eens een oud shirt ofzoquote:
Uhmquote:Op zondag 13 februari 2011 14:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ook goedemiddag![]()
Wel een echt engels ontbijt dan he
Dierenbeulquote:Op zondag 13 februari 2011 15:47 schreef missbehavin het volgende:
Het kreng komt er vandaag gewoon niet meer in
Ja het arme ding, moet hij verblijven in zijn met hooi gevulde hok met verandaquote:
Breng je hem nog wel ff een biertje dan?quote:Op zondag 13 februari 2011 15:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja het arme ding, moet hij verblijven in zijn met hooi gevulde hok met veranda
Wat denk je zelf?quote:Op zondag 13 februari 2011 15:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Breng je hem nog wel ff een biertje dan?
Ja hallo, hij weet toch niet welke welke isquote:Op zondag 13 februari 2011 15:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn lievelingstruitje ja, niet eens een oud shirt ofzo
Zo en dat op een lege maagquote:Op zondag 13 februari 2011 15:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Uhmgebakken eieren met salami omdat ik geen bacon wilde en witte boontjes in tomatensaus daarnaast natuurlijk nog gebakken broodjes... on the side nog een glas multivit
Hij zou het moeten weten, hij ziet me er vaak genoeg inquote:Op zondag 13 februari 2011 15:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja hallo, hij weet toch niet welke welke is
[..]
Zo en dat op een lege maag
Ei zit er toch evengoed bij, en worstjes, maar die kan je hier haast niet krijgen geloof ik.
Die worstjes heb ik hier in Nederland nog nooit gezien, maar zodra ik ze ontdek in Londen bestel ik er altijd meer vanquote:Op zondag 13 februari 2011 15:53 schreef S95Sedan het volgende:
Zo en dat op een lege maag
Ei zit er toch evengoed bij, en worstjes, maar die kan je hier haast niet krijgen geloof ik.
quote:Op zondag 13 februari 2011 15:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Uhmgebakken eieren met salami omdat ik geen bacon wilde en witte boontjes in tomatensaus daarnaast natuurlijk nog gebakken broodjes... on the side nog een glas multivit
Omdat het varkensvlees is?quote:Op zondag 13 februari 2011 15:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ik zou er niet aan moeten denken
Nee, zo'n zwaar ontbijtquote:
Vrij zwaar toch zo'n ontbijt. Wel goed vullend dat welquote:Op zondag 13 februari 2011 15:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Die worstjes heb ik hier in Nederland nog nooit gezien, maar zodra ik ze ontdek in Londen bestel ik er altijd meer van
En waarom niet op een lege maag?
O ik heb er over het algemeen geen moeite mee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 februari 2011 15:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
O ik heb er over het algemeen geen moeite mee.Hoef je je toch niet voor te verontschuldigen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Op zondag 13 februari 2011 15:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
O ik heb er over het algemeen geen moeite mee.Volgens mij moet je er ook net tegen kunnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oj succesquote:Op zondag 13 februari 2011 16:00 schreef S95Sedan het volgende:
Maargoed maar weer even verder, spullen bij ex vandaan opruimen
H-J dus?quote:Op zondag 13 februari 2011 15:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
omg, is het al bijna 4 uur?!
Damn, ben echt al lang aan het schoonmaken.. Zo maar eens een schouderklopje aan mezelf geven
Sterktequote:Op zondag 13 februari 2011 16:00 schreef S95Sedan het volgende:
Maargoed maar weer even verder, spullen bij ex vandaan opruimen
O dat bedoelde ik niet zoquote:Op zondag 13 februari 2011 15:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoef je je toch niet voor te verontschuldigen?
whehequote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 16:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
O dat bedoelde ik niet zo
Meer van kijk mij af en toe ook gezond doen
Andersquote:Op zondag 13 februari 2011 16:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
O dat bedoelde ik niet zo
Meer van kijk mij af en toe ook gezond doen
ik moet vroeg naar bed, dus vroeg beginnen met een paar biertjes, dan proberen om 6u na nu lekker te slapen.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
whehedat is wel een optie ja.. zo eerst nog lege flessen (zuip best veel wijn geloof ik
) en oud papier weggooien. Dan kijken wat ik met eten ga doen vanavond.. dan misschien Jan bij zn lurven pakken.
quote:
* -Engel-ruimt braaf haar koektrommel opquote:Op zondag 13 februari 2011 16:16 schreef S95Sedan het volgende:
Niet expres ongezond gaan eten dan he![]()
![]()
Ja!quote:Op zondag 13 februari 2011 16:19 schreef missbehavin het volgende:
Bwoh, wat ben ik toe aan een borrel!
quote:Op zondag 13 februari 2011 16:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
* -Engel-ruimt braaf haar koektrommel op
Ik wil ookquote:Op zondag 13 februari 2011 16:26 schreef littledrummergirl het volgende:
net lekker uitgewaaid aan het strandmet echte duinen
ik ben helemaal op scheveningen afgekickt vandaagquote:Op zondag 13 februari 2011 16:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil ookVan de zomer in Scheveningen geweest, dat was echt heeerlijk
Waar zit je nu dan? In het Westland ofso? Of meer richting Bloemendaal/Zandvoortquote:Op zondag 13 februari 2011 16:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ben helemaal op scheveningen afgekickt vandaaghier zijn echt veul duinen enzo
zo mooi
bij geen van allenquote:Op zondag 13 februari 2011 16:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar zit je nu dan? In het Westland ofso? Of meer richting Bloemendaal/Zandvoort
oh en het is ofZoquote:Op zondag 13 februari 2011 16:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar zit je nu dan? In het Westland ofso? Of meer richting Bloemendaal/Zandvoort
dat bedacht ik me na t posten ookquote:Op zondag 13 februari 2011 16:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
bij geen van allenben in castricum, bij egmond en wijk aan zee
Oeh, Castricumquote:Op zondag 13 februari 2011 16:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
bij geen van allenben in castricum, bij egmond en wijk aan zee
kom n keer op visite danquote:Op zondag 13 februari 2011 16:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh, CastricumDaar ben ik lang niet meer geweest!
quote:
Hehehequote:
Lijkt me leukquote:Op zondag 13 februari 2011 16:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kom n keer op visite dan
Leukquote:Op zondag 13 februari 2011 16:37 schreef xFriendx het volgende:
Castricum, dat is niet ver wegOoit op de hogeschool nog een onderzoek gedaan voor/in de gemeente Castricum, moesten dat nog presenteren voor de (vrouwelijke) burgemeester van Castricum
Dat is een best schone dame met krulletjesquote:Op zondag 13 februari 2011 16:37 schreef xFriendx het volgende:
Castricum, dat is niet ver wegOoit op de hogeschool nog een onderzoek gedaan voor/in de gemeente Castricum, moesten dat nog presenteren voor de (vrouwelijke) burgemeester van Castricum
Ik ook! Trek net een wijntje openquote:Op zondag 13 februari 2011 16:19 schreef missbehavin het volgende:
Bwoh, wat ben ik toe aan een borrel!
op zondag middag in de bejaarden soos?quote:Op zondag 13 februari 2011 16:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is een best schone dame met krulletjesHeb nog eens een kop koffie en appelgebak met der gegeten
Haaaaai Snuitje!quote:Op zondag 13 februari 2011 16:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is een best schone dame met krulletjesHeb nog eens een kop koffie en appelgebak met der gegeten
Maastricht is inderdaad geweldigquote:Op zondag 13 februari 2011 16:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Maastricht is leuk op dat carnaval na dan
Toentertijd was ze 35 ofzoquote:Op zondag 13 februari 2011 16:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
op zondag middag in de bejaarden soos?
gewoon een keertje meedoenquote:Op zondag 13 februari 2011 16:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Maastricht is leuk op dat carnaval na dan
Vroegâhquote:Op zondag 13 februari 2011 16:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Toentertijd was ze 35 ofzo
ja ik weet t nog niet hoorquote:Op zondag 13 februari 2011 16:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gewoon een keertje meedoenje woont in t zuiden nu
ze gaat over 2 maanden met pensioen dus dat lijkt me sterkquote:Op zondag 13 februari 2011 16:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Toentertijd was ze 35 ofzo
jawel joh, trek een gek pakje aan, sleur n klasgenoot mee en ga lekker meefeestenquote:
Had het al aangepastquote:Op zondag 13 februari 2011 16:44 schreef Gasol het volgende:
[..]
ze gaat over 2 maanden met pensioen dus dat lijkt me sterk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 februari 2011 16:46 schreef xFriendx het volgende:
Ach, iemand van rond de 60 kan toch ook lekker zijn?Als je zelf >70 bent jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
dan nog niet, maar is he t "bij gebrek aan beter"quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 16:46 schreef xFriendx het volgende:
Ach, iemand van rond de 60 kan toch ook lekker zijn?Ik vind met Joan Collins weinig mis, to be honest. Vind dat een mooie vrouw voor haar leeftijd. En Meryl Streep! Maar die is volgens mij nog geen 60SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Plastische chirurgie, mooie make-up, kleding en belichting doen heel veel voor mensen. Maar ik zou ze niet naakt willen zien....quote:Op zondag 13 februari 2011 16:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind met Joan Collins weinig mis, to be honest. Vind dat een mooie vrouw voor haar leeftijd. En Meryl Streep! Maar die is volgens mij nog geen 60
dr blijft text bij komenquote:Op zondag 13 februari 2011 16:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind met Joan Collins weinig mis, to be honest. Vind dat een mooie vrouw voor haar leeftijd. En Meryl Streep! Maar die is volgens mij nog geen 60
pls do!quote:Op zondag 13 februari 2011 16:49 schreef S95Sedan het volgende:
Ik wou een hele foute opmerking maken maar dat doe ik maar niet
Volgens mij is er aan Meryl weinig gesleuteld... Maar goed, Ik vind beide dames nog steeds mooi voor hun leeftijdquote:Op zondag 13 februari 2011 16:49 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Plastische chirurgie, mooie make-up, kleding en belichting doen heel veel voor mensen. Maar ik zou ze niet naakt willen zien....
Weet ik, maar ik zei het wel.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dr blijft text bij komen
maar je zet het in perspectief, dat zei friend niet.
En Meryl wordt 62 dit jaar, en die is ondertussen lang zo mooi niet meer als in de films ed waar ze 20jr geleden in speeldequote:Op zondag 13 februari 2011 16:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij is er aan Meryl weinig gesleuteld... Maar goed, Ik vind beide dames nog steeds mooi voor hun leeftijd
[..]
Weet ik, maar ik zei het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |