Dat dus.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:08 schreef kwiwi het volgende:
Ik zou er behoorlijk op afknappen als iemand aan het opvullen geweest blijkt te zijn..
Een bepaalde bh dragen is toch geen liegen?quote:Op zondag 13 februari 2011 14:10 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat dus.
Als ze liegt over haar uiterlijk, waarover liegt ze dan nog meer?
Mwoah, daar ben ik het niet echt mee eens.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:10 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat dus.
Ja.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:12 schreef djenneke het volgende:
[..]
Een bepaalde bh dragen is toch geen liegen?
Ik draag mascara, lieg ik nu over de lengte/volheid van mijn wimpers?
Jazeker.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:12 schreef djenneke het volgende:
[..]
Een bepaalde bh dragen is toch geen liegen?
Ik draag mascara, lieg ik nu over de lengte/volheid van mijn wimpers?
wie zegt dat het liegen is? je zal het als man vast niet snel over je micropenis hebben en als vrouw zul je het vast niet snel over je kleine cupmaat hebben. zeker niet als je verliefd bent en eigenlijkt wil dat iemand je neemt zoals je bentquote:Op zondag 13 februari 2011 14:10 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat dus.
Wat opvullen a la.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:12 schreef Grimbert het volgende:
[..]
Mwoah, daar ben ik het niet echt mee eens.
Als ik bijvoorbeeld hoor hoe vrienden praten over borsten dan kan ik me voorstellen dat er vrouwen zijn die de boel wat opvullen.
Wat een onzinquote:
Blinde mensen niet.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:13 schreef djenneke het volgende:
[..]
Wat een onzin
Iedereen kan zien dat ik mascara op heb.
quote:Op zondag 13 februari 2011 14:08 schreef kwiwi het volgende:
Ik zou er behoorlijk op afknappen als iemand aan het opvullen geweest blijkt te zijn..
dat 'ie tussen je tanden blijft steken?quote:Op zondag 13 februari 2011 14:12 schreef Copycat het volgende:
Een micropenis is geen optie weet ik uit eenmalige ervaring. Sorry.
Als je wil dat iemand je neemt zoals je bent, waarom mooier voordoen dan dat je bent?quote:Op zondag 13 februari 2011 14:13 schreef Misan het volgende:
[..]
wie zegt dat het liegen is? je zal het als man vast niet snel over je micropenis hebben en als vrouw zul je het vast niet snel over je kleine cupmaat hebben. zeker niet als je verliefd bent en eigenlijkt wil dat iemand je neemt zoals je bent
Maar die zien het verschil toch niet als ik mijn ogen heb schoongemaaktquote:
Noh, gedisst.quote:
Maar die horen van andere dat jij lange wimpers hebt en dan denken ze OMG LANGE WIMPERS DAAR VAL IK OP ONDANKS IK HELEMAAL NIETS KAN ZIEN!quote:Op zondag 13 februari 2011 14:14 schreef djenneke het volgende:
[..]
Maar die zien het verschil toch niet als ik mijn ogen heb schoongemaakt
Ik zou dan zeker wel even raar kijken, maar me er niet te druk over maken.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:13 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat opvullen a la.
Maar niet van niets naar een cup C.
indruk maken. jij gooit je haar toch ook in de krul als je gaat stappen?quote:Op zondag 13 februari 2011 14:14 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als je wil dat iemand je neemt zoals je bent, waarom mooier voordoen dan dat je bent?
Contradictio in terminis
Volgens mij willen we helemaal niet dat men je neemt zoals je bent. Maar dat men je neemt zoals je hoopt te zijnquote:Op zondag 13 februari 2011 14:14 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als je wil dat iemand je neemt zoals je bent, waarom mooier voordoen dan dat je bent?
Contradictio in terminis
Zoiets.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:14 schreef Misan het volgende:
dat 'ie tussen je tanden blijft steken?
Nou, op mij vallen is al een domme onderneming. Ik ben al 15 jaar bij dezelfde man. En ik heb geen kleine borsten en hij geen micropenis. Maar ik heb dan weer wel mascaraquote:Op zondag 13 februari 2011 14:15 schreef Graseter het volgende:
[..]
Maar die horen van andere dat jij lange wimpers hebt en dan denken ze OMG LANGE WIMPERS DAAR VAL IK OP ONDANKS IK HELEMAAL NIETS KAN ZIEN!
Nee.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:15 schreef Misan het volgende:
[..]
indruk maken. jij gooit je haar toch ook in de krul als je gaat stappen?
Pics van jouw niet kleine tieten.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:17 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nou, op mij vallen is al een domme onderneming. Ik ben al 15 jaar bij dezelfde man. En ik heb geen kleine borsten en hij geen micropenis. Maar ik heb dan weer wel mascara![]()
![]()
![]()
Hoe lang was je al vrijgezel zei je?quote:Op zondag 13 februari 2011 14:18 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nee.
Ik trek gewoon de dingen aan die ik doordeweeks ook aan zou trekken.
Gel enzo ben ik al jaren geleden mee gestopt.
Dus bij mij het precies wat je ziet is wat je krijgt.
het gros van de stappers verzorgt zich wel om goed voor de dag te komen tijdens het stappenquote:Op zondag 13 februari 2011 14:18 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nee.
Ik trek gewoon de dingen aan die ik doordeweeks ook aan zou trekken.
Gel enzo ben ik al jaren geleden mee gestopt.
Dus bij mij het precies wat je ziet is wat je krijgt.
Nee dank je. Je mag me ook gewoon niet gelovenquote:Op zondag 13 februari 2011 14:18 schreef Graseter het volgende:
[..]
Pics van jouw niet kleine tieten.
ik weet nog wel een pic van r poesquote:Op zondag 13 februari 2011 14:18 schreef Graseter het volgende:
[..]
Pics van jouw niet kleine tieten.
Dus iets wat je niet bent.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:15 schreef djenneke het volgende:
[..]
Volgens mij willen we helemaal niet dat men je neemt zoals je bent. Maar dat men je neemt zoals je hoopt te zijn
Dan moeten ze eens wat hoger kijkenquote:Op zondag 13 februari 2011 14:19 schreef TX het volgende:
Mascara is een dom voorbeeld. Mannen zien dat niet eens.
Ben al bijna 10 jaar gelukkig getrouwd.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:18 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hoe lang was je al vrijgezel zei je?
Dus omdat ik geen gel in m'n haar doe en geen supernette kleren enzo verzorg ik mezelf niet goed?quote:Op zondag 13 februari 2011 14:18 schreef Misan het volgende:
[..]
het gros van de stappers verzorgt zich wel om goed voor de dag te komen tijdens het stappen
ik ga geen flauwe grapjes maken nuquote:Op zondag 13 februari 2011 14:20 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ben al bijna 10 jaar gelukkig getrouwd.
Gel is voor VMBO-ers.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:20 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus omdat ik geen gel in m'n haar doe en geen supernette kleren enzo verzorg ik mezelf niet goed?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |