Dat dus.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:08 schreef kwiwi het volgende:
Ik zou er behoorlijk op afknappen als iemand aan het opvullen geweest blijkt te zijn..
Een bepaalde bh dragen is toch geen liegen?quote:Op zondag 13 februari 2011 14:10 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat dus.
Als ze liegt over haar uiterlijk, waarover liegt ze dan nog meer?
Mwoah, daar ben ik het niet echt mee eens.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:10 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat dus.
Ja.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:12 schreef djenneke het volgende:
[..]
Een bepaalde bh dragen is toch geen liegen?
Ik draag mascara, lieg ik nu over de lengte/volheid van mijn wimpers?
Jazeker.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:12 schreef djenneke het volgende:
[..]
Een bepaalde bh dragen is toch geen liegen?
Ik draag mascara, lieg ik nu over de lengte/volheid van mijn wimpers?
wie zegt dat het liegen is? je zal het als man vast niet snel over je micropenis hebben en als vrouw zul je het vast niet snel over je kleine cupmaat hebben. zeker niet als je verliefd bent en eigenlijkt wil dat iemand je neemt zoals je bentquote:Op zondag 13 februari 2011 14:10 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat dus.
Wat opvullen a la.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:12 schreef Grimbert het volgende:
[..]
Mwoah, daar ben ik het niet echt mee eens.
Als ik bijvoorbeeld hoor hoe vrienden praten over borsten dan kan ik me voorstellen dat er vrouwen zijn die de boel wat opvullen.
Wat een onzinquote:
Blinde mensen niet.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:13 schreef djenneke het volgende:
[..]
Wat een onzin
Iedereen kan zien dat ik mascara op heb.
quote:Op zondag 13 februari 2011 14:08 schreef kwiwi het volgende:
Ik zou er behoorlijk op afknappen als iemand aan het opvullen geweest blijkt te zijn..
dat 'ie tussen je tanden blijft steken?quote:Op zondag 13 februari 2011 14:12 schreef Copycat het volgende:
Een micropenis is geen optie weet ik uit eenmalige ervaring. Sorry.
Als je wil dat iemand je neemt zoals je bent, waarom mooier voordoen dan dat je bent?quote:Op zondag 13 februari 2011 14:13 schreef Misan het volgende:
[..]
wie zegt dat het liegen is? je zal het als man vast niet snel over je micropenis hebben en als vrouw zul je het vast niet snel over je kleine cupmaat hebben. zeker niet als je verliefd bent en eigenlijkt wil dat iemand je neemt zoals je bent
Maar die zien het verschil toch niet als ik mijn ogen heb schoongemaaktquote:
Noh, gedisst.quote:
Maar die horen van andere dat jij lange wimpers hebt en dan denken ze OMG LANGE WIMPERS DAAR VAL IK OP ONDANKS IK HELEMAAL NIETS KAN ZIEN!quote:Op zondag 13 februari 2011 14:14 schreef djenneke het volgende:
[..]
Maar die zien het verschil toch niet als ik mijn ogen heb schoongemaakt
Ik zou dan zeker wel even raar kijken, maar me er niet te druk over maken.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:13 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat opvullen a la.
Maar niet van niets naar een cup C.
indruk maken. jij gooit je haar toch ook in de krul als je gaat stappen?quote:Op zondag 13 februari 2011 14:14 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als je wil dat iemand je neemt zoals je bent, waarom mooier voordoen dan dat je bent?
Contradictio in terminis
Volgens mij willen we helemaal niet dat men je neemt zoals je bent. Maar dat men je neemt zoals je hoopt te zijnquote:Op zondag 13 februari 2011 14:14 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als je wil dat iemand je neemt zoals je bent, waarom mooier voordoen dan dat je bent?
Contradictio in terminis
Zoiets.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:14 schreef Misan het volgende:
dat 'ie tussen je tanden blijft steken?
Nou, op mij vallen is al een domme onderneming. Ik ben al 15 jaar bij dezelfde man. En ik heb geen kleine borsten en hij geen micropenis. Maar ik heb dan weer wel mascaraquote:Op zondag 13 februari 2011 14:15 schreef Graseter het volgende:
[..]
Maar die horen van andere dat jij lange wimpers hebt en dan denken ze OMG LANGE WIMPERS DAAR VAL IK OP ONDANKS IK HELEMAAL NIETS KAN ZIEN!
Nee.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:15 schreef Misan het volgende:
[..]
indruk maken. jij gooit je haar toch ook in de krul als je gaat stappen?
Pics van jouw niet kleine tieten.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:17 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nou, op mij vallen is al een domme onderneming. Ik ben al 15 jaar bij dezelfde man. En ik heb geen kleine borsten en hij geen micropenis. Maar ik heb dan weer wel mascara![]()
![]()
![]()
Hoe lang was je al vrijgezel zei je?quote:Op zondag 13 februari 2011 14:18 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nee.
Ik trek gewoon de dingen aan die ik doordeweeks ook aan zou trekken.
Gel enzo ben ik al jaren geleden mee gestopt.
Dus bij mij het precies wat je ziet is wat je krijgt.
het gros van de stappers verzorgt zich wel om goed voor de dag te komen tijdens het stappenquote:Op zondag 13 februari 2011 14:18 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nee.
Ik trek gewoon de dingen aan die ik doordeweeks ook aan zou trekken.
Gel enzo ben ik al jaren geleden mee gestopt.
Dus bij mij het precies wat je ziet is wat je krijgt.
Nee dank je. Je mag me ook gewoon niet gelovenquote:Op zondag 13 februari 2011 14:18 schreef Graseter het volgende:
[..]
Pics van jouw niet kleine tieten.
ik weet nog wel een pic van r poesquote:Op zondag 13 februari 2011 14:18 schreef Graseter het volgende:
[..]
Pics van jouw niet kleine tieten.
Dus iets wat je niet bent.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:15 schreef djenneke het volgende:
[..]
Volgens mij willen we helemaal niet dat men je neemt zoals je bent. Maar dat men je neemt zoals je hoopt te zijn
Dan moeten ze eens wat hoger kijkenquote:Op zondag 13 februari 2011 14:19 schreef TX het volgende:
Mascara is een dom voorbeeld. Mannen zien dat niet eens.
Ben al bijna 10 jaar gelukkig getrouwd.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:18 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hoe lang was je al vrijgezel zei je?
Dus omdat ik geen gel in m'n haar doe en geen supernette kleren enzo verzorg ik mezelf niet goed?quote:Op zondag 13 februari 2011 14:18 schreef Misan het volgende:
[..]
het gros van de stappers verzorgt zich wel om goed voor de dag te komen tijdens het stappen
ik ga geen flauwe grapjes maken nuquote:Op zondag 13 februari 2011 14:20 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ben al bijna 10 jaar gelukkig getrouwd.
Gel is voor VMBO-ers.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:20 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus omdat ik geen gel in m'n haar doe en geen supernette kleren enzo verzorg ik mezelf niet goed?
Maak ze vooral.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:20 schreef djenneke het volgende:
[..]
ik ga geen flauwe grapjes maken nu
ontzettend grote borsten dus?quote:Op zondag 13 februari 2011 14:21 schreef porsche1 het volgende:
Netsplitter heeft een micropenis maar geen kleine borsten. Daarom post hij onmenselijk veel in dit topic.
Niet dat ik daar wat op tegen heb hoor, ik heb het zelf andersom.
Tja, zo zijn veel vrouwen nou eenmaal. Blijven vissen naar: "Vind je dat ik hier een dikke kont in heb?" "Denk je ook niet dat een maatje minder best moet kunnen?" etc. Dus ja, daar komt het wel een beetje op neer. Ik ken maar weinig mensen die echt tevreden zijn met zichzelf.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus iets wat je niet bent.
Anders wat je dat wel geweest.
Welke studie dan:p Nerds dragen ook weleens veel gel omdat ze denken dat het cool is. Ik vind gel stom.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:22 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik zie op een universiteit meer mensen met gel dan op een mbo school.
zelfs op van die borsten dat als je 'r silhouet ziet dat je jezelf afvraagt wat 'r rug is?quote:Op zondag 13 februari 2011 14:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik heb als man juist een zwak voor "kleine" borsten
En nee, heb geen micropenis
UvTquote:Op zondag 13 februari 2011 14:24 schreef TX het volgende:
[..]
Welke studie dan:p Nerds dragen ook weleens veel gel omdat ze denken dat het cool is. Ik vind gel stom.
Klein ok, geen ziet er gewoon vies uit.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik heb als man juist een zwak voor "kleine" borsten
En nee, heb geen micropenis
Nee, dat nietquote:Op zondag 13 februari 2011 14:24 schreef Misan het volgende:
[..]
zelfs op van die borsten dat als je 'r silhouet ziet dat je jezelf afvraagt wat 'r rug is?
Dat denken ze. Maar het maakt anders best veel verschil. Als ik geen mascara opdoe, vragen mensen soms of ik me wel lekker voel. Mijn mascaradragende ik is gewoon knapper dan ik zonder. En dat zien mannen best wel. Alleen weten ze misschien niet waar het dan precies in zit.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:21 schreef TX het volgende:
Nee uit ervaring weet ik dat het mannen niet boeit hoe lang je wimpers zijn of dat je blush op hebt. Mensen zoals Barbie van Oh Oh Cherso zijn idd volgeplamuurd maar dat weet je toch wel als man?
quote:Op zondag 13 februari 2011 14:24 schreef TX het volgende:
[..]
Mja boeren in Tilburg... lopen ook achter op de mode:P
Verklaar waarom ze niet met een zachte g praten.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:24 schreef TX het volgende:
[..]
Maar zouden die mensen je kennen als iemand die nooit mascara draagt weten ze ook niet beter.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:25 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat denken ze. Maar het maakt anders best veel verschil. Als ik geen mascara opdoe, vragen mensen soms of ik me wel lekker voel. Mijn mascaradragende ik is gewoon knapper dan ik zonder. En dat zien mannen best wel. Alleen weten ze misschien niet waar het dan precies in zit.
True. Maar dan zie ik eruit als iemand die niet de moeite neemt om er een beetje uit te zienquote:Op zondag 13 februari 2011 14:28 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Maar zouden die mensen je kennen als iemand die nooit mascara draagt weten ze ook niet beter.
Het is maar net wat ze gewend zijn van je uiterlijk.
Of vrouwen doen hele lichte make-up op, voor een zeer o naturel uitstraling.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:31 schreef djenneke het volgende:
[..]
True. Maar dan zie ik eruit als iemand die niet de moeite neemt om er een beetje uit te zien
Eens.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:34 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Of vrouwen doen hele lichte make-up op, voor een zeer o naturel uitstraling.
Persoonlijk vind ik subtiele make-up vele malen mooier dan het opzichtige.
quote:Op zondag 13 februari 2011 14:34 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
quote:
Ik doe alleen maar mascara op. Dat vind ik zelf behoorlijk subtiel, eerlijk gezegdquote:Op zondag 13 februari 2011 14:34 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
tja tussen micro en 13 cm zit al een wereld van verschilquote:Op zondag 13 februari 2011 14:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
Een andere ex van me had 't wel af en toe over haar vorige vent en zijn micropenis en was wat blij met de mijne (kon 't toch niet laten, shitto).
Twente, kutquote:Op zondag 13 februari 2011 14:24 schreef TX het volgende:
[..]
Tja, mijn ex kon er ook niet over op houden dat mijn lul zoveel groter was dan die van haar vorige vriend. Das 1 keer leuk om je ego mee te strelen, maar toen bleek dat het formaat van een penis bij een man voor een relatie zo een beetje op prio 1 stond bij haar en heb ik haar gevraagd om het daar maar niet meer over te hebben. Naast financiele zekerheid en een man die haar trouw zou blijven, heeft ze ook een toplul weggegooid door het bij haar vriendinnen alleen maar over mijn penis en mijn geld te hebben.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
Micropenis...lullig voor je als je 't hebt.
Wat borsten betreft, grootte maakt me niet veel uit, 't gaat me meer om de vorm. helemaal plat vind ik echt niks, 't moet wel een vrouw zijn hoor. Zelfde voor heupen, ik val niet voor vrouwen die 't figuur van tante sidonia hebben. Sorrie, maar...nee.
Ik heb wel eens een vriendig gehad die zelf vond dat ze erg kleine borsten had, maar daar had zij meer last van dan ik. Ze had geloof ik een magere B. Maar ik vond haar borsten helemaal prima!
En de rest trouwens ook.
Een andere ex van me had 't wel af en toe over haar vorige vent en zijn micropenis en was wat blij met de mijne (kon 't toch niet laten, shitto).
Een kleine lul kan echt ontzettend hinderlijk zijn, kan zo'n beetje alles verpesten.
Ik heb zo'n beetje 't idee dat wanneer vrouwen voor 't 1st met een nieuwe tussen de lakens duiken, ze allang al blij zijn met een lul die een slagje kleiner is. beter dat, dan een micro geval.
Klopt dat??
Dit. Ben gewoon jezelf.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:08 schreef kwiwi het volgende:
Van de Penis Wiki,quote:Op zondag 13 februari 2011 15:38 schreef Raggingbull het volgende:
tja... maar wanneer valt een penis onder de categorie microscopisch en wanneer is ie groot?
zoiets als onder de 13 centimeter is klein 13 tot 16 normaal en boven de 17 groot ofzo?
Geen tieten is eng.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Sorry, maar ik vind 21 cm niet normaal. Dat vind ik ietwat eng
nou het geen tieten hebben van een vrouw kan ik mee leven stel je eens voor dat die vagina te krap is das een groter probleem scheurt de hele boel uit heb je dat weerquote:
Nee dat zijn gestrekte inches. Uiteraard.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
En je wou zeggen dat die 72 in jouw naam op je geboortejaar slaat...?
quote:Op zondag 13 februari 2011 16:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
En je wou zeggen dat die 72 in jouw naam op je geboortejaar slaat...?
Dit. Sowieso maximaal C, omdat het anders zo vies gaat hangen.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:08 schreef Grimbert het volgende:
Mij maakt het niks uit of een vrouw kleine borsten heeft of niet.
quote:Op zondag 13 februari 2011 16:49 schreef Monco10 het volgende:
afknappen op iemands maat penis of tetten, mijn god hoe triest kun je zijn,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |