ik vind hem nog hoog aangezien de laptop aan te schaffen was voor 879,-quote:Op zondag 13 februari 2011 13:53 schreef Daantke het volgende:
Dat de vraagprijs laag is, komt omdat ik hem met een goeie korting aan heb kunnen schaffen via de Universiteit toen. Dat kan ik eventueel wel bevestigen met papieren ja (als ik ze nog kan vinden)
Van de week komen er foto's, mijn camera ligt in Utrecht en daar ben ik morgen weer
Het maakt toch niet uit voor hoeveel ik 'm heb kunnen kopen, ik baseer mijn vraagprijs op de marktwaarde en de marktwaarde is weer gebaseerd op de winkelprijs.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:59 schreef Music4all het volgende:
[..]
ik vind hem nog hoog aangezien de laptop aan te schaffen was voor 879,-
De garantie kun je trouwens bekijken via:
http://www13.itrc.hp.com/(...)97601877668+28353475
( m.b.v. de sticker onderop de notebook)
Waarschijnlijk 3 jaar garantie (staat ook wel op de sticker)
Ja voor 300euro koop ik hem ook wel roflquote:Op maandag 7 maart 2011 10:28 schreef rubje het volgende:
Dank voor je foto's en ik open een bod met 300 euro.geen haast en wacht heel rustig de tijd af.
225,50 inclusief verzending, laatste bod!quote:Op maandag 31 oktober 2011 01:05 schreef Daantke het volgende:
Ik ben best bereid iets te zakken maar 200 vind ik echt te laag, temeer omdat een nieuwe accu maar een eurootje of 100 kost
Ik sta er versteld van dat jij reageert in topics waar je helemaal geen verstand van hebtquote:Op maandag 31 oktober 2011 01:24 schreef JoPiDo het volgende:
ik sta echt versteld dat mensen op een twee jaar oude poeplaptop nog even 250 euro bieden
Die is volgens mij niet origineel.quote:Op maandag 31 oktober 2011 08:27 schreef brulaap112 het volgende:
Hier haal je een accu voor 57 euro..
http://www.subtel.nl/accu(...)30w-8740w-910472.htm
Misschien nog even zelf investeren om beter te verkopen?
Een laptop die twee jaar geleden over 2000 euro kostte jaquote:Op maandag 31 oktober 2011 01:24 schreef JoPiDo het volgende:
ik sta echt versteld dat mensen op een twee jaar oude poeplaptop nog even 250 euro bieden
Wat vind je van mijn bod?quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:20 schreef Daantke het volgende:
[..]
Een laptop die twee jaar geleden over 2000 euro kostte ja
Bedankt voor de link hierboven van die accu, volgens mij is ie inderdaad niet origineel.
Ik kan inderdaad ook zelf een nieuwe accu halen zodat ik m sneller verkoop, maar ik heb zelf niet per se een accu nodig en op deze manier weet de koper zeker dat hij een nieuwe accu erbij heeft
En een half jaar eerderquote:Op maandag 31 oktober 2011 11:42 schreef Daantke het volgende:
Aan de lage kant, op marktplaats wordt 450 geboden waar de accu ook niet meer op volle sterkte is.
Overigens zit er ook een hoes + tas bij, zoals in de OP aangegeven.
400 euro is mijn laagste prijs, das 50 euro minder dan je vorige bod, en toen was de accu ook al vrij ver heen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |