Ik ben wel bang dat deze prachtige layout niet gaat werken met het systeem, neem even contact op met Pizzalucht, degene die met de scripts van Draakje werkt.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:31 schreef -Datdus- het volgende:
Weet iemand wat er in het midden zou kunnen of zal ik het gewoon weghalen? Ik kan er ook die "aangevraagd door" inzetten natuurlijk.
[ afbeelding ]
Ik ga hem wel even contacteren over wat wel en niet kan dan.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ben wel bang dat deze prachtige layout niet gaat werken met het systeem, neem even contact op met Pizzalucht, degene die met de scripts van Draakje werkt.
Album Art zit wel in het systeem, maar heb ik uitgeschakeld in deze versie.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:41 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik ga hem wel even contacteren over wat wel en niet kan dan.Maar het moet te doen zijn in mijn optiek.
maar het is hier zo stilquote:Op zondag 13 februari 2011 13:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb nog een hoop te doen, dus dat ben ik doen. Luister echter wel.
Ik zit een dom spelletje te spelen maar luister welquote:
huiswerk maken, maar luister ondertussen.quote:
Gewoon een poging om leven in het topic te krijgenquote:
het is wel geluktquote:Op zondag 13 februari 2011 13:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon een poging om leven in het topic te krijgen
HAHAquote:
sciter, maar als hij er niet is, wil ik wel een uurtje.quote:
van mij mag jequote:Op zondag 13 februari 2011 13:54 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
sciter, maar als hij er niet is, wil ik wel een uurtje.
Oke, als sciter zich niet meldt binnen nu en 3 minuten ga ikquote:
[insert erik de zwart die wat over een witje verteld]quote:
Is sciter er niet dan?quote:
Is opgeslagen, je komt op de lijst te staan, er zijn nog meer wachtendenquote:Op zondag 13 februari 2011 14:01 schreef naatje_1 het volgende:
Heeft djkoelkast misschien tijd om mijn jingle van geluidseffecten te voorzien?
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-3L4RC6UBOOX4.mp3
kan het lukken voor vanavond 20h? en uiterlijk 20h50? Want dan begint mijn uitzendingquote:Op zondag 13 februari 2011 14:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Is opgeslagen, je komt op de lijst te staan, er zijn nog meer wachtenden
Dat wil jij welquote:
Ik kan niets belovenquote:Op zondag 13 februari 2011 14:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
kan het lukken voor vanavond 20h? en uiterlijk 20h50? Want dan begint mijn uitzending
Oh bijna dusquote:Op zondag 13 februari 2011 14:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Enkel na 100 miljoen miljard bier
Ik hou drvanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |