nog een riekwest dan?quote:Op zondag 13 februari 2011 13:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik begin een hekel te krijgen aan lynyrd skynyrd
Thnxquote:Op zondag 13 februari 2011 13:20 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
ik prefereer groente of tomatensoep, maar eet smakelijk
ja heurquote:Op zondag 13 februari 2011 13:23 schreef naatje_1 het volgende:
Kun je om :30 iets van U2 draaien? "Waarom dan?" Dan ga ik luisteren.
speciaal voor jou een ghetto nummertje straksquote:Op zondag 13 februari 2011 13:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie heeft er zin om straks met mij mee te gaan naar de ghetto? Je hoeft niks te doen hooguit mij beschermen tegen mn enge buurman
Ik ben benieuwd manquote:Op zondag 13 februari 2011 13:26 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
speciaal voor jou een ghetto nummertje straks
Ik vang de kogels voor je opquote:Op zondag 13 februari 2011 13:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie heeft er zin om straks met mij mee te gaan naar de ghetto? Je hoeft niks te doen hooguit mij beschermen tegen mn enge buurman
Graag!!quote:
Overrated artiest vind ik hemquote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 13:28 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
maar het is wel helemaal ghetto, waar is iedereen eigenlijk?
piesenquote:Op zondag 13 februari 2011 13:28 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
maar het is wel helemaal ghetto, waar is iedereen eigenlijk?
U2quote:
Misschien is dat jatten van 3fm, maar zou je bij de artiesten niet ook nog de spotify link, de youtube link en de last.fm link laten zien?quote:Op zondag 13 februari 2011 13:31 schreef -Datdus- het volgende:
Weet iemand wat er in het midden zou kunnen of zal ik het gewoon weghalen?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 februari 2011 13:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum luistert onder het huiswerk maken ook weer mee
quote:Op zondag 13 februari 2011 13:19 schreef naatje_1 het volgende:
knetter, jij bent gebombardeerd als crew van mijn show, dat vind je toch niet erg?
Heb je wat goed te maken?quote:
Dat is wel een goeie voor de lege rechterkant idd.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Misschien is dat jatten van 3fm, maar zou je bij de artiesten niet ook nog de spotify link, de youtube link en de last.fm link laten zien?
Gewoon zo'n youtube icoontje bovenaan, last.fm icoontje eronder, en spotify icoontje daaronderquote:Op zondag 13 februari 2011 13:33 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Dat is wel een goeie voor de lege rechterkant idd.
whaha okequote:Op zondag 13 februari 2011 13:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat je crew van mijn programma bent, omdat jij vaak het topic van de dag instuurt
Komt knetter ook nog wel eens buiten het radio onzin topic dan?quote:Op zondag 13 februari 2011 13:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat je crew van mijn programma bent, omdat jij vaak het topic van de dag instuurt
Echtquote:Op zondag 13 februari 2011 13:35 schreef ElmoFan het volgende:
deze hierna is wel heel erg gangster natuurlijk
blijkbaar, ik niet in ieder gevalquote:Op zondag 13 februari 2011 13:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt knetter ook nog wel eens buiten het radio onzin topic dan?
en vergeet supergrover nietquote:Op zondag 13 februari 2011 13:36 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Elmo, pinguins en shin chan in je UI
quote:Op zondag 13 februari 2011 13:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
crap ik dacht dat ik mezelf allemaal info had gestuurd die ik nodig ben bij mijn huiswerk.
heb ik mezelf een lege mail gestuurd![]()
lekker bezig welquote:Op zondag 13 februari 2011 13:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
crap ik dacht dat ik mezelf allemaal info had gestuurd die ik nodig ben bij mijn huiswerk.
heb ik mezelf een lege mail gestuurd![]()
U zei?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |