Beetje ver, maar wel leuk.quote:
nu wil ik weten wat er stondquote:Op zondag 13 februari 2011 13:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
-laat maar lag aan mijn mobiel-![]()
Ik kreeg opeens een rare grijze lay out op mijn pc, had ik m op mn mobiel op text only gezet in plaats van forum 2009 maar nu heb ik op mijn mobiel die oude lay out nogquote:
ik snap er niet veel van, maar ahwquote:Op zondag 13 februari 2011 13:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik kreeg opeens een rare grijze lay out op mijn pc, had ik m op mn mobiel op text only gezet in plaats van forum 2009 maar nu heb ik op mijn mobiel die oude lay out nog
Bedankt voor je medelevenquote:Op zondag 13 februari 2011 14:00 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik snap er niet veel van, maar ahw
wat ga je erop pleuren?quote:Op zondag 13 februari 2011 14:06 schreef kanovinnie het volgende:
Zodrekt maar eens een lekker broodje maken
Ei en kaas denk ik.quote:
normaal ben ik de nerd die het moet snappen maar die zinsopbouwquote:Op zondag 13 februari 2011 14:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Bedankt voor je medeleven
hmm lekkerquote:
Wat ik bedoelde ik heb op mijn mobiel nog steeds text only en ik weet niet hoe dat kan.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:08 schreef Oceanview het volgende:
[..]
normaal ben ik de nerd die het moet snappen maar die zinsopbouw
Overal uitloggen en cookies verwijderenquote:Op zondag 13 februari 2011 14:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hmm lekker
[..]
Wat ik bedoelde ik heb op mijn mobiel nog steeds text only en ik weet niet hoe dat kan.
ahaa okeequote:Op zondag 13 februari 2011 14:18 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Overal uitloggen en cookies verwijderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |