Klopt en dat magquote:Op zondag 13 februari 2011 12:03 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
niemand, mag ik dan, jij deed toch de last minute dingen?
quote:Op zondag 13 februari 2011 12:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Never gonna make you cryyyyyyyyyyy
Jaartje of 4?quote:Op zondag 13 februari 2011 12:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Goede stem!!
Vaker gedaan dat draaien rob?
Is te merkenquote:
Zie wiki. Wachtwoord is nog hetzelfde.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:04 schreef ElmoFan het volgende:
Is er nog iets veranderd sinds vorig week?
Blijft een work in progress. Bijna alles moet ineens met muis. Ik ben knoppen en schuiven gewendquote:Op zondag 13 februari 2011 12:06 schreef djkoelkast het volgende:
De muziek moeten we even afwachten (en is smaakgerelateerd dus eigenlijk moeten we niet zeuren), maar je kunt in elk geval presenteren![]()
We gaan alleen echt wel aan je SAM werken
Ik bedoel de dynamiek, dit nummer klinkt echt niet, typisch SAM geluidje. Lossen we binnenkort wel op als je niet live bent, komt wel goedquote:Op zondag 13 februari 2011 12:06 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Blijft een work in progress. Bijna alles moet ineens met muis. Ik ben knoppen en schuiven gewend
quote:Op zondag 13 februari 2011 12:10 schreef Monopoly het volgende:
Ah, een fijn bierpoepje.
Mijn neefje walgt van me nu
Haha moest ik toch even lachenquote:Op zondag 13 februari 2011 12:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wie de huur niet betaald, die moet eruit!
Man je lijkt hitler wel.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:10 schreef Monopoly het volgende:
Ah, een fijn bierpoepje.
Mijn neefje walgt van me nu
JA PIRANIA?quote:Op zondag 13 februari 2011 12:12 schreef -Datdus- het volgende:
Goedemiddag.Waar is de donatiemeter in de op gebleven?
En maar blijven ontkennen hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |