Geen bier?quote:Op zondag 13 februari 2011 11:36 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb een glas Jus D'orange op , en een banaan
Fruit in de ochtend als je je brank voelt
Als je, als je straks wakker bent, even de tussenstand op msn doorgeeft en wie hoe en wat dan werk ik de donatiemeter even bijquote:Op zondag 13 februari 2011 11:36 schreef Monopoly het volgende:
Vandaag nietquote:Op zondag 13 februari 2011 11:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen bier?
Je ochtendritueel wat doe je
koelkast, hadden jij en darcli 7 februari show op xms?quote:Op zondag 13 februari 2011 11:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als je, als je straks wakker bent, even de tussenstand op msn doorgeeft en wie hoe en wat dan werk ik de donatiemeter even bij
Heerlijk idd, drink ik ook altijd als ik brak benquote:Op zondag 13 februari 2011 11:36 schreef Monopoly het volgende:
Deze gaat in m'n sigquote:Op zondag 13 februari 2011 11:38 schreef djkoelkast het volgende:
Spaghettivreter is echt de nieuwe ONZ-Held
Hij lijkt op is Rick Astley èn bleef de hele fucking avond lachen, ondanks slechte muziek en een vervelende ragboer die iedereen uitschold
Ja, staat toch op de site ook. Ik moet alleen de uitzending gemist er nog op zetten.quote:Op zondag 13 februari 2011 11:38 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
koelkast, hadden jij en darcli 7 februari show op xms?
Hij was gewoon iedereen aan het uitschelden op TC.quote:Op zondag 13 februari 2011 11:40 schreef Monopoly het volgende:
Was ragboer naar de ratten dan vannacht ?
quote:Op zondag 13 februari 2011 11:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij was gewoon iedereen aan het uitschelden op TC.
Mogguhquote:Op zondag 13 februari 2011 11:41 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik wil yvonne voor mijn forum inhuren, ik krijg die pubers echt niet onder controle
Goedemorgen
Daar heb je bans voorquote:Op zondag 13 februari 2011 11:41 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik wil yvonne voor mijn forum inhuren, ik krijg die pubers echt niet onder controle
Goedemorgen
Geen stijfjeswaardig materiaalquote:Op zondag 13 februari 2011 11:43 schreef Patje1987 het volgende:
Heb gisteren nog het een en ander gemist dan
Dan komen ze terug onder een kloon en zetten de rest van de users tegen ons opquote:
Op mijn forum gelukkig niet. En IP ban.quote:Op zondag 13 februari 2011 11:44 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Dan komen ze terug onder een kloon en zetten de rest van de users tegen ons op
Ik ben benieuwd en ik hoop dat 'ie nog optijd isquote:Op zondag 13 februari 2011 11:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb een verzoekje gedaan voor koelkast
IP bans doen helemaal niks hoorquote:Op zondag 13 februari 2011 11:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Op mijn forum gelukkig niet. En IP ban.
[..]
Ik ben benieuwd en ik hoop dat 'ie nog optijd is
Met goede software wel hoor, alle proxies gewoon bannen.quote:Op zondag 13 februari 2011 11:45 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
IP bans doen helemaal niks hoor
Ik ookquote:Op zondag 13 februari 2011 11:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Op mijn forum gelukkig niet. En IP ban.
[..]
Ik ben benieuwd en ik hoop dat 'ie nog optijd is
Ook niet op de mijnequote:Op zondag 13 februari 2011 11:46 schreef Monopoly het volgende:
yvonne heeft nog steeds niet op mijn PM gereageerd
Je hebt duidelijk nog nooit zoiets gehad, ze komen toch altijd terugquote:Op zondag 13 februari 2011 11:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Met goede software wel hoor, alle proxies gewoon bannen.
Ik droomde dat Radio ONZ op de echte radio was, en dat heel Nederland er naar luisterdequote:Op zondag 13 februari 2011 11:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Waar heb jij vannacht nou weer over gedroomt
quote:Op zondag 13 februari 2011 11:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik droomde dat Radio ONZ op de echte radio was, en dat heel Nederland er naar luisterde
We zijn aan het warmdraaien om de leegte van POWNED op te vullen als die berg in elkaar stort?quote:Op zondag 13 februari 2011 11:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik droomde dat Radio ONZ op de echte radio was, en dat heel Nederland er naar luisterde
Goed ideequote:Op zondag 13 februari 2011 11:50 schreef robdriessen het volgende:
[..]
We zijn aan het warmdraaien om de leegte van POWNED op te vullen als die berg in elkaar stort?
quote:Op zondag 13 februari 2011 11:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik droomde dat Feyenoord failliet ging
Jammer dat het bij een droom bleefquote:Op zondag 13 februari 2011 11:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik droomde dat Feyenoord failliet ging
FokTV en in de avond Fok radio met slideshow van de mooiste fok momenten enzo ?quote:Op zondag 13 februari 2011 11:50 schreef robdriessen het volgende:
[..]
We zijn aan het warmdraaien om de leegte van POWNED op te vullen als die berg in elkaar stort?
QFTquote:Op zondag 13 februari 2011 11:51 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Jammer dat het bij een droom bleef
Da's best een fijne droomquote:Op zondag 13 februari 2011 11:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
De rivaliteit moet helaas gezond blijven volgens velenquote:Op zondag 13 februari 2011 11:51 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Jammer dat het bij een droom bleef
Wat een boefquote:Op zondag 13 februari 2011 11:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb wel droomtrauma's van deze engerd
[ afbeelding ]
Ik heb dit zeker wel gehad en inmiddels komt 'ie niet meerquote:Op zondag 13 februari 2011 11:46 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk nog nooit zoiets gehad, ze komen toch altijd terug
quote:Op zondag 13 februari 2011 11:47 schreef Spaghettivreter het volgende:
TIETENPARADEDe parade met tieten
Vraag aan de neger in mijn UIquote:Op zondag 13 februari 2011 11:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik wil ook sterven voor de vrijheid! Hoe die ik dat?
Dat heb je al een keer gezegdquote:Op zondag 13 februari 2011 11:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb wel droomtrauma's van deze engerd
[ afbeelding ]
Teach in?quote:Op zondag 13 februari 2011 11:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Koelkast mijn verzoekje gaat het net niet redden denk ik
Nou en. Sowieso alle ESF nummers zijn voor jouquote:Op zondag 13 februari 2011 11:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Teach in?![]()
Ik ben pas de laatste paar jaar fan hoor
Door hem kunnen wij nu vrij rondlopen, hij is gestorven voor onze vrijheid.quote:
Dan hebben we nog heel wat bagger te gaan. Maar goed dat je het zegt, ik heb nu ook ESF2009, die ga ik er bij zetten, zitten ook pareltjes tussen.quote:Op zondag 13 februari 2011 11:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou en. Sowieso alle ESF nummers zijn voor jou![]()
Oud en nieuw
Bagger is goedquote:Op zondag 13 februari 2011 11:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan hebben we nog heel wat bagger te gaan. Maar goed dat je het zegt, ik heb nu ook ESF2009, die ga ik er bij zetten, zitten ook pareltjes tussen.
Eggs draait toch niet?quote:
Niet te veel gitaren op de vroege middag graagquote:Op zondag 13 februari 2011 11:59 schreef robdriessen het volgende:
Vanalles en nog wa! (Niet te extreem richting hakken enz.)
Echt dat ik dat nog niet eerder had ontdektquote:Op zondag 13 februari 2011 12:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
True, die goa meuk van hem is echt baas
niemand, mag ik dan, jij deed toch de last minute dingen?quote:Op zondag 13 februari 2011 12:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zie rooster. Indien er niemand staat dan niemand.
Never gonna make you cryyyyyyyyyyyquote:
Klopt en dat magquote:Op zondag 13 februari 2011 12:03 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
niemand, mag ik dan, jij deed toch de last minute dingen?
quote:Op zondag 13 februari 2011 12:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Never gonna make you cryyyyyyyyyyy
Jaartje of 4?quote:Op zondag 13 februari 2011 12:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Goede stem!!
Vaker gedaan dat draaien rob?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |