Deeeeetjeequote:
Dus jij bent pas 14, net als Nijntjequote:Op zondag 13 februari 2011 11:53 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
de ouders van mijn moeder leven nog, en die van m'n vader zijn al een tijdje overleden.
Opa R. heb ik nooit gekend overleed in '94, Oma R. ging dood toen ik 4 was, in '01.
vandaag zou m'n andere oom trouwens 45 zijn geworden.
He, bahquote:Op zondag 13 februari 2011 11:57 schreef Barretje80 het volgende:
[me=Barretje80] is brak van de cola
[/me]
nou voel je je oud he?quote:Op zondag 13 februari 2011 11:56 schreef OA het volgende:
[..]
Dus jij bent pas 14, net als NijntjeOf zelfs nog 13?
mja.. misschien ook van dat ene biertje en die twee rode wijntjes.. maar meer alcohol was er echt niet in het spel ..quote:
als dat echt zo is mag je je username wel veranderenquote:Op zondag 13 februari 2011 11:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. misschien ook van dat ene biertje en die twee rode wijntjes.. maar meer alcohol was er echt niet in het spel ..
14quote:Op zondag 13 februari 2011 11:56 schreef OA het volgende:
[..]
Dus jij bent pas 14, net als NijntjeOf zelfs nog 13?
ik geloof je meteenquote:Op zondag 13 februari 2011 11:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. misschien ook van dat ene biertje en die twee rode wijntjes.. maar meer alcohol was er echt niet in het spel ..
Ik was gisterenavond ook in Delftquote:Op zondag 13 februari 2011 11:57 schreef Barretje80 het volgende:
[me=Barretje80] is brak van de cola
[/me]
het moet niet erger worden..
maar het was wel gezellig gister
dronken Delftse kerels blijven grappig
Ik ben nog onder de 30, dus het valt meequote:Op zondag 13 februari 2011 11:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou voel je je oud he?
Binnenkomers
overdekt en verwarmd dan zeker, christus te paard man, het is koud manquote:Op zondag 13 februari 2011 12:00 schreef crv het volgende:
het weer is hier minder dan gister maar het zonnetje breekt weer door. dus later vanmiddag wellicht weer een terrasje piken
Nee, ik moest nog rijdenquote:
ik moest rijdenquote:Op zondag 13 februari 2011 11:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
als dat echt zo is mag je je username wel veranderen
quote:
hier gister 15 graden en zon dus de hele middag buiten aan de rijn achter bier gezetenquote:Op zondag 13 februari 2011 12:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
overdekt en verwarmd dan zeker, christus te paard man, het is koud man
wat deed je daar dan ??quote:
dronken wordenquote:
in nederlandquote:Op zondag 13 februari 2011 12:02 schreef crv het volgende:
[..]
hier gister 15 graden en zon dus de hele middag buiten aan de rijn achter bier gezeten
watquote:
dan nogquote:
nee.. hij moest rijden...quote:
Eerst eten, toen naar een tent waar dat bluesgebeuren aan de gang was, maar daar was het veels te druk en daarna nog even op de Beestenmarkt geweest.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |