Mijn nichtje is vandaag 1quote:Op zondag 13 februari 2011 11:46 schreef TheFamousMan het volgende:
M'n oom is vandaag 50 geworden
interessant hè?
Dan is het wel fijn als MPG die niet ophaalt jahquote:
kende ik al, maar ik kwam niet op het woord oncoloogquote:Op zondag 13 februari 2011 11:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
weet je wat ook nooit grappig is? een oncoloog zonder gevoel voor tumor
quote:
gefeliciteerdquote:
plus een hoop werk nogquote:Op zondag 13 februari 2011 11:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan is het wel fijn als MPG die niet ophaalt jah
Al die aarde...
En de mop loopt minder als je zegt "je weet wel, zo'n man die tumoren onderzoekt"quote:Op zondag 13 februari 2011 11:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
kende ik al, maar ik kwam niet op het woord oncoloog
ook met kanker dokter werkt ie niet zo goedquote:Op zondag 13 februari 2011 11:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En de mop loopt minder als je zegt "je weet wel, zo'n man die tumoren onderzoekt"
Van hard werken is nog nooit iemand dood gegaanquote:
Hoaxquote:Op zondag 13 februari 2011 11:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Van hard werken is nog nooit iemand dood gegaan
Wij hadden iig een taartbodem vol slagroom gespotenquote:
Ja zeg, ik heb net schone kleren aanquote:Op zondag 13 februari 2011 11:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wij hadden iig een taartbodem vol slagroom gespoten
(en de kleine ging daarin meppen zodat iedereen onder zat)
ik wou net zeggen, ik heb een keer iemand tijdens het werk in elkaar zien storten door een hartfalen welke werd veroorzaakt door te hoge inspanningquote:
Ik heb ook geen oma's meer.quote:Op zondag 13 februari 2011 11:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb geen grootouders meer...
Had lieve oma's
en stoere/slimme opa's
de ouders van mijn moeder leven nog, en die van m'n vader zijn al een tijdje overleden.quote:Op zondag 13 februari 2011 11:51 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb ook geen oma's meer.![]()
Opa's heb ik nooit gehad > waren al overleden voordat ik was geboren
Ja en er zijn ook mensen gestorven door de werkzaamheden zelfquote:Op zondag 13 februari 2011 11:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wou net zeggen, ik heb een keer iemand tijdens het werk in elkaar zien storten door een hartfalen welke werd veroorzaakt door te hoge inspanning
Ik had een stoere werker en een slimme schrijver als opa'squote:Op zondag 13 februari 2011 11:51 schreef OA het volgende:
[..]
Oiquote:
Ik heb nog 1 oma, maar ben bang dat dat niet heel lang meer zo zal zijnquote:Op zondag 13 februari 2011 11:51 schreef OA het volgende:
[..]
de mensen die het panama kanaal hebben uitgegravenquote:Op zondag 13 februari 2011 11:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja en er zijn ook mensen gestorven door de werkzaamheden zelf
(dan denk ik aan blokbrekers en mijnwerkers)
[..]
Ik had een stoere werker en een slimme schrijver als opa's
Deeeeetjeequote:
Dus jij bent pas 14, net als Nijntjequote:Op zondag 13 februari 2011 11:53 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
de ouders van mijn moeder leven nog, en die van m'n vader zijn al een tijdje overleden.
Opa R. heb ik nooit gekend overleed in '94, Oma R. ging dood toen ik 4 was, in '01.
vandaag zou m'n andere oom trouwens 45 zijn geworden.
He, bahquote:Op zondag 13 februari 2011 11:57 schreef Barretje80 het volgende:
[me=Barretje80] is brak van de cola
[/me]
nou voel je je oud he?quote:Op zondag 13 februari 2011 11:56 schreef OA het volgende:
[..]
Dus jij bent pas 14, net als NijntjeOf zelfs nog 13?
mja.. misschien ook van dat ene biertje en die twee rode wijntjes.. maar meer alcohol was er echt niet in het spel ..quote:
als dat echt zo is mag je je username wel veranderenquote:Op zondag 13 februari 2011 11:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. misschien ook van dat ene biertje en die twee rode wijntjes.. maar meer alcohol was er echt niet in het spel ..
14quote:Op zondag 13 februari 2011 11:56 schreef OA het volgende:
[..]
Dus jij bent pas 14, net als NijntjeOf zelfs nog 13?
ik geloof je meteenquote:Op zondag 13 februari 2011 11:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. misschien ook van dat ene biertje en die twee rode wijntjes.. maar meer alcohol was er echt niet in het spel ..
Ik was gisterenavond ook in Delftquote:Op zondag 13 februari 2011 11:57 schreef Barretje80 het volgende:
[me=Barretje80] is brak van de cola
[/me]
het moet niet erger worden..
maar het was wel gezellig gister
dronken Delftse kerels blijven grappig
Ik ben nog onder de 30, dus het valt meequote:Op zondag 13 februari 2011 11:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou voel je je oud he?
Binnenkomers
overdekt en verwarmd dan zeker, christus te paard man, het is koud manquote:Op zondag 13 februari 2011 12:00 schreef crv het volgende:
het weer is hier minder dan gister maar het zonnetje breekt weer door. dus later vanmiddag wellicht weer een terrasje piken
Nee, ik moest nog rijdenquote:
ik moest rijdenquote:Op zondag 13 februari 2011 11:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
als dat echt zo is mag je je username wel veranderen
quote:
hier gister 15 graden en zon dus de hele middag buiten aan de rijn achter bier gezetenquote:Op zondag 13 februari 2011 12:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
overdekt en verwarmd dan zeker, christus te paard man, het is koud man
wat deed je daar dan ??quote:
dronken wordenquote:
in nederlandquote:Op zondag 13 februari 2011 12:02 schreef crv het volgende:
[..]
hier gister 15 graden en zon dus de hele middag buiten aan de rijn achter bier gezeten
watquote:
dan nogquote:
nee.. hij moest rijden...quote:
Eerst eten, toen naar een tent waar dat bluesgebeuren aan de gang was, maar daar was het veels te druk en daarna nog even op de Beestenmarkt geweest.quote:
Ik heb het niet over Nederland wanneer ik "hier" gebruikquote:
misschien heeft ie enkel heen geredenquote:
een de oude jan geweest?quote:Op zondag 13 februari 2011 12:03 schreef OA het volgende:
[..]
Eerst eten, toen naar een tent waar dat bluesgebeuren aan de gang was, maar daar was het veels te druk en daarna nog even op de Beestenmarkt geweest.
quote:
ik ben geeindigd in mijn bedquote:Op zondag 13 februari 2011 12:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
een de oude jan geweest?
die hebben wij ook maar overgeslagen.. zijn geeindigd in de Doerak
De oude Jan idd... Wat een drukte zeg...quote:Op zondag 13 februari 2011 12:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
een de oude jan geweest?
die hebben wij ook maar overgeslagen.. zijn geeindigd in de Doerak
ja dat verklaart wel iets jaquote:Op zondag 13 februari 2011 12:04 schreef crv het volgende:
[..]
Ik heb het niet over Nederland wanneer ik "hier" gebruik![]()
Ik woon vlak bij Basel in Zwitserland
ik REET helemaal niksquote:
het is hier al de hele week zoquote:
waar heb je gegeten dan?quote:Op zondag 13 februari 2011 12:05 schreef OA het volgende:
[..]
De oude Jan idd... Wat een drukte zeg...![]()
Ik heb eigenlijk geen idee hoe die tent heet waar wij geëindigd zijn
quote:
ja dat ga ik ook maar eens doenquote:
lekker man, ik kan niet wachten tot dat het weer warmer wordt, ik haat kouquote:
ja, helemaal met lekker dingenquote:
Moodz. Goed eten hoor, maar vrij duur en ook niet echt geweldige bediening. Wel een leuke serveerster trouwensquote:Op zondag 13 februari 2011 12:07 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
waar heb je gegeten dan?
ik had reunie in societeit Phoenix
quote:Op zondag 13 februari 2011 12:07 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
![]()
zeg.. stuur jij Marijke hier zo even langs
quote:Op zondag 13 februari 2011 12:08 schreef OA het volgende:
[..]
Moodz. Goed eten hoor, maar vrij duur en ook niet echt geweldige bediening. Wel een leuke serveerster trouwens
nee ik hou Marijke!quote:Op zondag 13 februari 2011 12:07 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
![]()
zeg.. stuur jij Marijke hier zo even langs
hebbie effequote:
Doeg crvquote:Op zondag 13 februari 2011 12:07 schreef crv het volgende:
[..]
ja dat ga ik ook maar eens doen![]()
ciao weer iedereen
Jaquote:
ik had hamman dingen van rituals gehaald vd weekquote:Op zondag 13 februari 2011 12:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doeg crv
[..]
JaIk had citrus douchespul van de Bodyshop
Biershampoo
en cremespoeling van John Frieda
(lang leve mini's
)
quote:Op zondag 13 februari 2011 12:07 schreef crv het volgende:
[..]
ja dat ga ik ook maar eens doen![]()
ciao weer iedereen
quote:Op zondag 13 februari 2011 12:08 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ga eten, laters lieve koffieslurpers en coffeïnejunks
quote:Op zondag 13 februari 2011 12:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hebbie effedan ga ik ook even douchen
en vanavond sushi eten dan
de toko's zijn vast wel open
ohh daaar!quote:Op zondag 13 februari 2011 12:09 schreef OA het volgende:
[..]
http://maps.google.nl/map(...)378&t=h&z=16&iwloc=A
Die had ik als kerstpakketquote:Op zondag 13 februari 2011 12:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had hamman dingen van rituals gehaald vd week
is goedquote:Op zondag 13 februari 2011 12:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik zou wel willen meis, maar morgen weer vroeg werken
En gezien mijn slechte nachtrust van de afgelopen dagen en de was die op me ligt te wachten moet ik een beetje op tijd naar huis
We maken echt snel een sushidate
![]()
quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 12:11 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh daaar!
dat restaurant had toch ooit eens meegedaan aan zo'n restaurant programma?? dat je met z'n tweeen een restaurant mocht/kon opzetten?
er i s nu een actie 25% op hammam productenquote:Op zondag 13 februari 2011 12:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die had ik als kerstpakketMaar die zijn bijna allemaal op
![]()
ik wil m'n bad uit texel terug!quote:
ja herman steekt daar geld in, zal eerder de brouwerij zijnquote:Op zondag 13 februari 2011 12:12 schreef OA het volgende:
[..]
Mijn tent is top.
Het zal wel zo duur zijn omdat ze de lening aan Herman den Blijker moeten terugbetalen
Dan kan ik ze nog niet echt betalen ben ik bangquote:Op zondag 13 februari 2011 12:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
er i s nu een actie 25% op hammam producten
DAT programma jahquote:Op zondag 13 februari 2011 12:12 schreef OA het volgende:
[..]
Mijn tent is top.
Het zal wel zo duur zijn omdat ze de lening aan Herman den Blijker moeten terugbetalen
quote:
ooh maar je moet 2 producten kopen vrees i kquote:Op zondag 13 februari 2011 12:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan kan ik ze nog niet echt betalen ben ik bangAl kan ik eens kijken of ik 1 fles van het een of ander kan betalen
![]()
Ik vind die echt ZO heerlijk
ik lees steeds hammen.. en dan krijg ik hongerquote:Op zondag 13 februari 2011 12:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
er i s nu een actie 25% op hammam producten
ik lust geen hamquote:Op zondag 13 februari 2011 12:13 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik lees steeds hammen.. en dan krijg ik honger
Owquote:Op zondag 13 februari 2011 12:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh maar je moet 2 producten kopen vrees i k
BRAKquote:Op zondag 13 februari 2011 12:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]He en hoe is het nu met jou dan?
Dat ga ik nou niet zeggen dusquote:Op zondag 13 februari 2011 12:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En bedankt he
Waar woon je? Kom ik je bad stelen
quote:Op zondag 13 februari 2011 12:13 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik lees steeds hammen.. en dan krijg ik honger
Van Texelquote:Op zondag 13 februari 2011 12:12 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik wil m'n bad uit texel terug!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |