Ik had niet anders verwacht van jequote:Op zondag 13 februari 2011 10:14 schreef AirwiN het volgende:
In deze buurt ben ik de creepy buurman.
En Hans dan?quote:Op zondag 13 februari 2011 10:14 schreef AirwiN het volgende:
In deze buurt ben ik de creepy buurman.
Daar is al een andere SC voorquote:
Van Hans heb ik geen last. Van zijn schreeuwende mattie wel.quote:
Al een tijd niet gehoord. Zou hans weer weg zijn of zou hij eindelijk zijn mobiel eens opnemen?quote:Op zondag 13 februari 2011 10:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Van Hans heb ik geen last. Van zijn schreeuwende mattie wel.
Want daar had je ineens een onbedwingbare behoefte aan?quote:Op zondag 13 februari 2011 10:18 schreef Watertornado het volgende:
Effe hier komen om hallo te zeggen.
Ja, ik heb mijn riem al losgemaakt.quote:Op zondag 13 februari 2011 10:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Want daar had je ineens een onbedwingbare behoefte aan?
Weten we meteen wie de creepy buurman is.quote:Op zondag 13 februari 2011 10:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, ik heb mijn riem al losgemaakt.
Er is wel een verhoogde kans dat hij in [Singles] aanwezig is ja.quote:Op zondag 13 februari 2011 10:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Weten we meteen wie de creepy buurman is.
Mag toch hopen van nietquote:Op zondag 13 februari 2011 10:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Er is wel een verhoogde kans dat hij in [Singles] aanwezig is ja.
Hoi, neuken?quote:
Ja nou dat zei hij nog net niet!quote:
Ja, maar hier op fok durf ik het zo wel te zeggenquote:Op zondag 13 februari 2011 10:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja nou dat zei hij nog net niet!
Hij vroeg wanneer ik van plan was over te gaan en of ik alle meubels al had enz. en vervolgens zegt ie: als je nog geen bed hebt mag je ook wel bij mij slapen hoor.
Kom op he!!
Ik had me 20 minuten daarvoor voorgesteld!
Maar we moesten vooral niet denken dat hij al lang droog stond en wanhopig was
Ja maar dit is FOK! daar hoort het ook.quote:Op zondag 13 februari 2011 10:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar hier op fok durf ik het zo wel te zeggen
Tsja, het schept iig wel duidelijkheidquote:Op zondag 13 februari 2011 10:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar dit is FOK! daar hoort het ook.
Newb in het topic »» Hoi, neuken?
DAT DOE JE NIET TEGEN JE NIEUWE BUURVROUW!!
Ik heb niet eens het idee dat hij weet wat stemmen isquote:Op zondag 13 februari 2011 10:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tsja, het schept iig wel duidelijkheid
Weet je ook dat je beter niet topless op je balkonnetje kan gaan liggen
En zou hij de turkse milf ook al in bed hebben proberen te praten? Of schat je hem in als PVV-er?
Klinkt als: dat is maar beter ook.quote:Op zondag 13 februari 2011 10:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb niet eens het idee dat hij weet wat stemmen is
In z'n hoofd wellicht?quote:Op zondag 13 februari 2011 10:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb niet eens het idee dat hij weet wat stemmen is
Sowieso: pics?quote:Op zondag 13 februari 2011 10:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tsja, het schept iig wel duidelijkheid
Weet je ook dat je beter niet topless op je balkonnetje kan gaan liggen
En zou hij de turkse milf ook al in bed hebben proberen te praten? Of schat je hem in als PVV-er?
Je zoekt er gewoon teveel achter. Deze man is zo vriendelijk om z'n bed ter beschikking te stellen met het risico dat jouw gesnurk hem de hele nacht wakker houdt. Zulke vriendelijke mensen kom je maar weinig tegen. En wat krijgt hij terug? Stank voor dank!quote:Op zondag 13 februari 2011 10:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja nou dat zei hij nog net niet!
Hij vroeg wanneer ik van plan was over te gaan en of ik alle meubels al had enz. en vervolgens zegt ie: als je nog geen bed hebt mag je ook wel bij mij slapen hoor.
Kom op he!!
Ik had me 20 minuten daarvoor voorgesteld!
Maar we moesten vooral niet denken dat hij al lang droog stond en wanhopig was
En dan vliegeren met Peuterquote:Op zondag 13 februari 2011 10:41 schreef L-E het volgende:
Ik wilde vandaag naar het bos, maar het is geen mooi weer.
Hier is het prachtig zonnigquote:Op zondag 13 februari 2011 10:41 schreef L-E het volgende:
Ik wilde vandaag naar het bos, maar het is geen mooi weer.
Hij is eng!!quote:Op zondag 13 februari 2011 10:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je zoekt er gewoon teveel achter. Deze man is zo vriendelijk om z'n bed ter beschikking te stellen met het risico dat jouw gesnurk hem de hele nacht wakker houdt. Zulke vriendelijke mensen kom je maar weinig tegen. En wat krijgt hij terug? Stank voor dank!
Ik heb geen vlieger.quote:Op zondag 13 februari 2011 10:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En dan vliegeren met Peuter![]()
Daar zie je niks van als je slaapt, want dan heb je je ogen dicht.quote:
Misschien had 'ie al een apart bed klaargezet.quote:Op zondag 13 februari 2011 10:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je zoekt er gewoon teveel achter. Deze man is zo vriendelijk om z'n bed ter beschikking te stellen met het risico dat jouw gesnurk hem de hele nacht wakker houdt. Zulke vriendelijke mensen kom je maar weinig tegen. En wat krijgt hij terug? Stank voor dank!
Ik had ook eens zo'n enge buurman. Hij heette Dingeman. Alsof het allemaal al niet erg genoeg wasquote:
Vliegeren in het bos, helemaal goed!quote:
Je kan ze voor een euro of 2 kopen, en dan krijg je een witte, met van dat waskrijt erbij om hem in te kleurenquote:
Precies, hij op het lgogerbed zodat Huppel in zijn rukbunker bed kan slapen.quote:Op zondag 13 februari 2011 10:43 schreef Watertornado het volgende:
Misschien had 'ie al een apart bed klaargezet.
Ik word later denk ik ook een enge buurman. Volgens mij is dat best een leuk en lucratief beroep.quote:Op zondag 13 februari 2011 10:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik had ook eens zo'n enge buurman. Hij heette Dingeman. Alsof het allemaal al niet erg genoeg was
We hadden het over de vorige bewoners en dat de woningbouw moest inbreken om die mensen het huis uit te zetten.quote:Op zondag 13 februari 2011 10:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar zie je niks van als je slaapt, want dan heb je je ogen dicht.
op de open plek joh, of op een weiland, dat heeft L-E zat om der heenquote:Op zondag 13 februari 2011 10:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vliegeren in het bos, helemaal goed!
Dat zal ik dan deze week gaan doen, vandaag lijkt me dat onmogelijk in dit dorp.quote:Op zondag 13 februari 2011 10:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je kan ze voor een euro of 2 kopen, en dan krijg je een witte, met van dat waskrijt erbij om hem in te kleurenHeb ik vrijdag ook gedaan
en zaterdag hebben we heerlijk gevliegerd op een boerderij.. Vet leuk!
Purmerend is toch een stad?quote:Op zondag 13 februari 2011 10:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat zal ik dan deze week gaan doen, vandaag lijkt me dat onmogelijk in dit dorp.
Ritje naar het strand, vlieger kopen dar even testen en terug naar huis om volgende week de vlieger in het bos te testenquote:Op zondag 13 februari 2011 10:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat zal ik dan deze week gaan doen, vandaag lijkt me dat onmogelijk in dit dorp.
Misschien staat morgen je huis vol met rozen vanwege Valentijnsdag.quote:Op zondag 13 februari 2011 10:44 schreef Huppelmuts het volgende:
We hadden het over de vorige bewoners en dat de woningbouw moest inbreken om die mensen het huis uit te zetten.
Buurman: Ja had niet gehoeven want ik heb nog een sleutel. Ik weet niet of de sloten al vervangen zijn maar anders kan ik zo een keer naast je bed staan!
Maandag even de woningbouw bellen dus
Je maakt me bangquote:Op zondag 13 februari 2011 10:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien staat morgen je huis vol met rozen vanwege Valentijnsdag.
Ik krijg altijd op mn donder als ik het een dorp noemquote:
Klinkt wel als een plan.quote:Op zondag 13 februari 2011 10:45 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ritje naar het strand, vlieger kopen dar even testen en terug naar huis om volgende week de vlieger in het bos te testen
Gewoon effe naar Utrecht aan Zee gaan.quote:Op zondag 13 februari 2011 10:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
op de open plek joh, of op een weiland, dat heeft L-E zat om der heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |