quote:Op zondag 13 februari 2011 10:14 schreef Misan het volgende:
Ik heb nog nooit een valentijnskaart verstuurd of ontvangen. Denk dat ik 'm vol trots aan mijn vriendin zou laten zien als ik er een zou ontvangen
Het is geen flirten, het is geen vreemdgaan, het is wel kansloos.quote:Op zondag 13 februari 2011 10:12 schreef Stormvogel het volgende:
Als je een relatie hebt en iemand anders een Valentijnskaart stuurt, is dat dan flirten of vreemdgaan?
Hier sluit ik mij bij aan. Sowieso als je een vriendin hebt, waarom zou je er dan geheimzinnig over doen? Ik zou hem gewoon samen lezen en erover lachen. Als je hem ergens stiekem wilt bewaren zou ik juist denken dat er iets anders speelt.quote:Op zondag 13 februari 2011 10:14 schreef Misan het volgende:
Ik heb nog nooit een valentijnskaart verstuurd of ontvangen. Denk dat ik 'm vol trots aan mijn vriendin zou laten zien als ik er een zou ontvangen
Dit soort geheimpjes zijn niet meer gewoon spannend, die kunnen je relatie op het spel zetten.quote:Op zondag 13 februari 2011 10:29 schreef Stormvogel het volgende:
Dan moet je m beter verstoppen, het is toch ook spannend geheimpjes voor elkaar te hebben? of vertellen jullie altijd alles?
Dus jij vind dat het dus zo hoort, stiekem flirten met anderen.quote:Op zondag 13 februari 2011 10:29 schreef Stormvogel het volgende:
Dan moet je m beter verstoppen, het is toch ook spannend geheimpjes voor elkaar te hebben? of vertellen jullie altijd alles?
Daarom, gewoon vertellen!quote:Op zondag 13 februari 2011 10:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit soort geheimpjes zijn niet meer gewoon spannend, die kunnen je relatie op het spel zetten.
Omdat je ook anderen aardig kunt vinden buiten je relatie om?quote:Op zondag 13 februari 2011 10:30 schreef Ille_Kommunikaassie het volgende:
Als je een relatie hebt waarom stuur je dan valentijnskaarten?
Het is een dag dat ook veel ouderen aangrijpen voor romantiek hoor. Dagjes weg, hotel, bonbons, rozen.quote:En qua ontvangen... Dat houdt op een gegeven moment toch wel een keertje op? Zo rond de tijd dat er haar op begint te groeien?
Wat is er mis met flirten?quote:Op zondag 13 februari 2011 10:32 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Dus jij vind dat het dus zo hoort, stiekem flirten met anderen.
Mannen die relaties niet aan kunnen dus.
Het is respectloos tegenover je vriendin misschien?quote:
Flirten is respectloos? Flirten is iets onschuldigs wmb. Naar iemand lief lachen in de supermarkt kan al flirten zijn.quote:Op zondag 13 februari 2011 10:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is respectloos tegenover je vriendin misschien?
Nee, want Valentijn is anoniem hequote:Op zondag 13 februari 2011 10:37 schreef Lindstrøm. het volgende:
Snap wel waarom je het wilt doen, stiekem je pijlen gooien op een makkelijke maniermocht er iets misgaan, kan je meteen verder.
Stuur dan een verjaardagskaart ipv valentijnskaart.quote:Op zondag 13 februari 2011 10:34 schreef Stormvogel het volgende:
[..]
Omdat je ook anderen aardig kunt vinden buiten je relatie om?
Dat is heel wat anders dan het flirten waar je het in de OP over hebt......quote:Op zondag 13 februari 2011 10:40 schreef Stormvogel het volgende:
[..]
Flirten is respectloos? Flirten is iets onschuldigs wmb. Naar iemand lief lachen in de supermarkt kan al flirten zijn.
Ik vind een valentijnskaart sturen wel wat verder gaan dan flirten. Flirten doe je als je toevallig ergens iemand tegenkomt. Een valentijn is 'met voorbedachte rade' en vraagt (hoopt) ook om een reactie van de ander.quote:
Een Valentijnskaart sturen is anders flirten?quote:Op zondag 13 februari 2011 10:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is heel wat anders dan het flirten waar je het in de OP over hebt......
Nee?quote:Op zondag 13 februari 2011 10:43 schreef Stormvogel het volgende:
[..]
Een Valentijnskaart sturen is anders flirten?
Ah dat vind ik altijd minder, hard2get en dan blijf je maar gissen. Maar het is wel een manier..ik Doe het liever direct.quote:Op zondag 13 februari 2011 10:40 schreef Stormvogel het volgende:
[..]
Nee, want Valentijn is anoniem he
Maar flirten is toch geen vreemdgaan?quote:
Nee, maar kan wel je relatie op losse schroeven zetten. Zou jij het leuk vinden als je vriendje met andere meiden flirt?quote:Op zondag 13 februari 2011 10:50 schreef Stormvogel het volgende:
[..]
Maar flirten is toch geen vreemdgaan?
Valentijnskaart versturen gaat wat mij betreft over de lijn onschuldig flirten heen. Ik vind het niet eens meet flirten eigenlijk, maar dat terzijde.quote:Op zondag 13 februari 2011 10:43 schreef Stormvogel het volgende:
[..]
Een Valentijnskaart sturen is anders flirten?
Ben gewoon benieuwd naar jullie meningen.quote:Op zondag 13 februari 2011 10:53 schreef kwiwi het volgende:
Maar wat wil je met het topic? Wilde je het hebben over het evt. versturen van die Valentijnskaart, of over wat wel/niet te ver gaat in een relatie?
je geeft dus aan dat bij het versturen van een kaart, je de indruk geeft op zoek te zijn naar een nieuwe liefde..quote:Op zondag 13 februari 2011 10:56 schreef Stormvogel het volgende:
Hoewel ik dus zelf niks verstuur. Ik ben niet op zoek naar nieuwe liefdes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
quote:Op zondag 13 februari 2011 17:50 schreef Raggingbull het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
quote:Op zondag 13 februari 2011 10:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Het is geen flirten, het is geen vreemdgaan, het is wel kansloos.
ja mij hoor je nie klage hoor mijn valentijns kaarten belanden of in de houtkachel of in de prullenbak want heel valentijn doet me niks(owke af en toe als ik er uberhaupt 1 zou krijgen zou ik wel eens even kijken)quote:
Ik denk zelf dat het niet direct vreemdgaan is maar geen een partner zal amused zijn als ze het merkenquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:21 schreef Fes1-2 het volgende:
Als vreemdgaan hetzelfde is als je partner bedriegen ga je met het versturen van zo'n kaart wel vreemd ja. Je wilt dan toch liever bij diegene zijn dan bij je vriendin? Zelfs in een opvlieging vind ik dit niet zo netjes..
Verder ken ik wel (imo kansloze) dames die met valentijn kaarten naar elkaar sturen... alsof het kerst is of zo.
Het is zon beetje hetzelfde als flirten toch? Stapje ergerquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:02 schreef xNeofx het volgende:
Waarom zou je uberhaupt een kaart sturen als je al een relatie hebt?
Behoorlijk kansloos en respectloos tegenover je vriend/vriendin, ik zou er iig niet blij mee zijn als mijn vriendin dat zou doen.
Hoop je dan ook dat de nieuwe partner uit zijn/haar ster gaat?quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:44 schreef Zelus het volgende:
ik stuur mijn exen altijd een valentijskaart.
uiteraard wel anoniem
nope, zijn allemaal kickboxersquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:45 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hoop je dan ook dat de nieuwe partner uit zijn/haar ster gaat?
Hmm wilde je nog een kaartje sturen dit jaarquote:Op zondag 13 februari 2011 10:40 schreef friekin_ het volgende:
Kansloos topic. Nee, het zou niet in me opkomen.
Als ik iets krijg dat niet van mijn vriend is, dan laat ik het hem zien en lachen we ons er samen krom om. Zo hoort dat. Openheid, plus ik denk dat hij het hilarisch zou vinden.
Een fucking kaartjequote:Op zondag 13 februari 2011 10:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit soort geheimpjes zijn niet meer gewoon spannend, die kunnen je relatie op het spel zetten.
Ik heb nog nooit een valentijnskaart verstuurd of ontvangen.
En belangrijker, als ze dat stiekum doet en je komt erachterquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:41 schreef Desmosedici het volgende:
Draai het eens om, zou jij het leuk vinden als je vriendin een valentijnskaart naar iemand anders stuurt?
quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:38 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Hmm wilde je nog een kaartje sturen dit jaarmaar laat maar zitten dus
Waarom antwoord je er na twee jaar pas op?quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:42 schreef Stormvogel het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat het niet direct vreemdgaan is maar geen een partner zal amused zijn als ze het merken
Dat meiden dat onder elkaar doen snap ik wel maar is wel cheesy, maar zo zijn ze onder elkaar
Als je vriendje niet meer naar andere mooie dames kijkt, dan zal ik mij pas echt zorgen gaan maken.quote:Op zondag 13 februari 2011 10:53 schreef Misan het volgende:
[..]
Nee, maar kan wel je relatie op losse schroeven zetten. Zou jij het leuk vinden als je vriendje met andere meiden flirt?
Nee, de intentie is irrelevant.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:43 schreef Taurus het volgende:
Wat een vraag. Ligt toch volledig aan de intentie, lijkt me.
Ik vind een valentijnskaart toch wel even wat anders dan een normaal kaartje. Een valentijnskaart staat in teken van liefde/liefdesverklaringen. Dan zou voor mij de vraag zijn: waarom wil je een ander meisje in godsnaam dat kaartje sturen?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, de intentie is irrelevant.
Een valentijnskaart naar iemand sturen , is simpelweg geen vreemdgaan.
Ik vind het meer dan logisch dat je er vragen bij hebt, maar het is en het blijft geen vreemdgaan.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:50 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Ik vind een valentijnskaart toch wel even wat anders dan een normaal kaartje. Een valentijnskaart staat in teken van liefde/liefdesverklaringen. Dan zou voor mij de vraag zijn: waarom wil je een ander meisje in godsnaam dat kaartje sturen?
Nee ok. Het is geen seks met een ander inderdaad. Maar als de intentie seks is, is het gevolg wellicht vreemdgaan.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, de intentie is irrelevant.
Een valentijnskaart naar iemand sturen , is simpelweg geen vreemdgaan.
Als zijn intentie vreemdgaan is, is dat voor mij hetzelfde. Denken aan vreemdgeen is minder erg dan ook dit soort acties uit te voeren.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:52 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik vind het meer dan logisch dat je er vragen bij hebt, maar het is en het blijft geen vreemdgaan.
Misschien, misschien ook niet.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:56 schreef Taurus het volgende:
[..]
Nee ok. Het is geen seks met een ander inderdaad. Maar als de intentie seks is, is het gevolg wellicht vreemdgaan.Aanzet tot.
En hoe weet jij of het iemands intentie is om vreemd te gaan?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:56 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Als zijn intentie vreemdgaan is, is dat voor mij hetzelfde. Denken aan vreemdgeen is minder erg dan ook dit soort acties uit te voeren.
Dat kaartje? Het zoeken naar de bevestiging van wederzijdse interesse/liefde/lust whatever.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]
En hoe weet jij of het iemands intentie is om vreemd te gaan?
Een valentijn kaartje naar iemand sturen, word door jouw per definitie in verband getrokken met interesse/liefde/lust?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:06 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Dat kaartje? Het zoeken naar de bevestiging van wederzijdse interesse/liefde/lust whatever.
Dus als je een relatie hebt, dan val je totaal niet meer op anderen?quote:Op zondag 13 februari 2011 10:32 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Dus jij vind dat het dus zo hoort, stiekem flirten met anderen.
Mannen die relaties niet aan kunnen dus.
Je kunt het proberen te rationaliseren. Maar als hij zich al zorgen maakt dat zijn vriendin dit als vreemdgaan ziet, dan is er volgens mij wel meer aan de hand, dan een 'vriendschappelijke' vriendin een kaartje sturen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Een valentijn kaartje naar iemand sturen, word door jouw per definitie in verband getrokken met interesse/liefde/lust?
Misschien wilt hij een valentijn kaartje naar een meisje/vrouw sturen, die hij graag mag. Maar verder niets mee wil. Alleen hij wilt niet, dat zijn vriendin wel denkt dat hij iets met diegene wilt. Dus vraagt hij advies.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:20 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Je kunt het proberen te rationaliseren. Maar als hij zich al zorgen maakt dat zijn vriendin dit als vreemdgaan ziet, dan is er volgens mij wel meer aan de hand, dan een 'vriendschappelijke' vriendin een kaartje sturen.
Klopt, maar als je dat kaartje 'zomaar' verstuurt naar een ander meisje, dan is geheimhouding toch ook niet nodig. Als je iets stiekem of zonder overleg doet is de intentie wel duidelijk. Of is het dan zo later uit te leggen: "ach ik mag haar graag, dus stuurde haar een kaartje", in de hoop voor meer.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:23 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Misschien wilt hij een valentijn kaartje naar een meisje/vrouw sturen, die hij graag mag. Maar verder niets mee wil. Alleen hij wilt niet, dat zijn vriendin wel denkt dat hij iets met diegene wilt. Dus vraagt hij advies.
Speculatie en nog eens speculatie.
Wat een onzin,quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:27 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Klopt, maar als je dat kaartje 'zomaar' verstuurt naar een ander meisje, dan is geheimhouding toch ook niet nodig. Als je iets stiekem of zonder overleg doet is de intentie wel duidelijk.
Ja, zeker dit soort dingen. Om zoiets als in mijn edit te voorkomen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:30 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat een onzin,
je moet alles dus maar aan je partner vertellen?
Pff, gelukkig zijn er ook nog dames, die niet achterlijk alles iets zoeken.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:34 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Ja, zeker dit soort dingen. Om zoiets als in mijn edit te voorkomen.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Pff, gelukkig zijn er ook nog dames, die niet achter alles iets zoeken.
Ok.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Pff, gelukkig zijn er ook nog dames, die niet achterlijk alles iets zoeken.
Beste reactie uit dit topicquote:Op zondag 13 februari 2011 10:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Het is geen flirten, het is geen vreemdgaan, het is wel kansloos.
Waarom zou hij dat doen?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:23 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Misschien wilt hij een valentijn kaartje naar een meisje/vrouw sturen, die hij graag mag. Maar verder niets mee wil. Alleen hij wilt niet, dat zijn vriendin wel denkt dat hij iets met diegene wilt. Dus vraagt hij advies.
Speculatie en nog eens speculatie.
Je vriend(in) testen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:17 schreef Moogwai10 het volgende:
Je kan natuurlijk ook als 'relatietest' een anoniem kaartje naar je vriend(in) sturen, eens zien hoe hij/zij ermee omgaat, dus bv. wel/niet aan jou vertellen.
zoals welke?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:39 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat kunnen verschillende redenen zijn.
1: Iemand kan een valentijnskaart naar iemand sturen, omdat hij die gene wel aardig vind maar er verder niets mee wilt.quote:
1: Kan, maar hoeft niet.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:54 schreef Pvoesss het volgende:
1. dat soort kaartjes kunnen ook op een ander moment.
2. als grapje kan je het toch prima vertellen in je relatie?
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:33 schreef Cavalinho het volgende:
Ik snap niet waarom zoveel reacties gaan in de richting van "hopen op wederzijdsheid" en vreemdgaan of flirten, daar er bij het versturen van Valentijnskaarten, dat volkomen anoniem hoort te gaan, NOOIT een reactie gegeven KAN worden!
Ik snap niet hoe een partner er problemen mee kan hebben.
Ik was toevallig van plan een eenzame vriend een kaart te sturen, gewoon omdat hij zich dan gewaardeerd voelt. Niet omdat ik niet tevreden ben met mijn vriend ofzo. Ik neem aan dat de meesten het doen om de ander een goed gevoel te geven of te laten weten dat ze leuk/aantrekkelijk gevonden worden.
Ergens op hopen is raar, omdat, nogmaals, de ontvanger niet weet van wie hij komt.
Als iemand een ander leuk/aantrekkelijk vindt (en hoeveel dromen er niet van hun idool, of ze nou een relatie hebben of niet) zou dat dan nooit uit mogen spreken omdat de partner zich gekwetst voelt als die weet dat er wel eens aan een ander gedacht wordt?
Hemel. Ik zeg het rustig hoor als ik een jongen er lekker uit vindt zien en hem best in bed zou willen hebben, waar mijn partner bij is en dat wordt heus niet gezien als bedreiging, omdat ik echt niet serieus die jongen zou gaan versieren ofzo.
Er zit een enorme kloof tussen stoute/speelse gedachten (en zelfs flirten) en vreemdgaan.
Ik post even in een topic van 2 jaar oud?...... hahahaquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:42 schreef Stormvogel het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat het niet direct vreemdgaan is maar geen een partner zal amused zijn als ze het merken
Dat meiden dat onder elkaar doen snap ik wel maar is wel cheesy, maar zo zijn ze onder elkaar
Het gaat om het idee erachter. Een kaart naar iemand anders met valentijn sturen is erg not done.quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:10 schreef fathank het volgende:
[..]
Een fucking kaartje.
Not sure if serious.
Ahja.. want jij met degene die bepaald wat " not done " is.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het gaat om het idee erachter. Een kaart naar iemand anders met valentijn sturen is erg not done.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |