Om de illusie van enige anonimiteit op internet te bewaren houden we de naam van (Appel-Bloesem D'Shontay Vanyels-)dottir privé.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:42 schreef pessie het volgende:
Vanyel, als je tijd hebt, zou ik dan een pm-tje mogen met Dottir's echte naam? (ik las dat dat niet haar echte naam is).
Ik snap het! Er zijn ook mensen op het forum die niet willen dat de naam van hun kind op het forum gebruikt wordt maar die anderen wel vertellen wat de naam is, vandaar dat ik het vroeg. Maar Dottir it is!quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:50 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Om de illusie van enige anonimiteit op internet te bewaren houden we de naam van (Appel-Bloesem D'Shontay Vanyels-)dottir privé.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:29 schreef WupWup het volgende:
D'Shontay wordt nog een populaire naam
Oh je lijkt op mijquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:54 schreef huuphuup het volgende:
ja! zo heetten ze! die had k gezien inderdaad maar ik kon er niet meer opkomen hoe die dingen heten.
Nice thnx, die ga k maar bestellen dan. En dan maar hopen dat k niet vergeet dat ding om te draaien![]()
Nice!quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:54 schreef Asyniur het volgende:
Wij zijn vandaag even extra gaan wegen.
Het calorieën offensief heeft gewerkt. Aanschouw:
[ afbeelding ]
555 gram in precies 2 weken
Dottie vind ik beduidend minder...quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:47 schreef huuphuup het volgende:
Fijn dat de LK duidelijkheid en een goed gesprek gaf Vanyel! En zeker ook fijn dat Dottir (ik wil steeds Dottie zeggen) het goed doet! Dat scheelt al een enorme zorg en eventuele frustratie.
Komt er nog een vervolgafspraak of is het voorlopig even voldoende zo?
Hear hear! Ik zag ook geen joekel van een witte borst.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:29 schreef Twinkly het volgende:
Owja, dat wilde ik ook nog zeggen.
Ik zag geen enorme blote witte borst hoor Claudia
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |