Aisattiquote:Op zondag 13 februari 2011 09:09 schreef remcohh het volgende:
Heeft iemand toevallig gisteravond de samenvatting gezien bij de NOS?
ik keek net te laat en zag vanuit mijn ooghoeken bij de inleiding iemand in een (ziekenhuis)bed liggen? wie was dat??
neem aan op eredivisie live sowieso?quote:Op maandag 14 februari 2011 17:32 schreef Plasterk het volgende:
Wedstrijd vervroegd. Dus nu live op tv?
yepquote:Op maandag 14 februari 2011 18:26 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
neem aan op eredivisie live sowieso?
ik ga maar een half uurtje eerder wegquote:Op maandag 14 februari 2011 23:09 schreef DaDude1987 het volgende:
Wat een kuttijd zeg, zit ik nog op mn werk.
*zucht* lekker dan voor iedereen die werktquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:47 schreef ReMcOrE het volgende:
UEFA wil Kazan-Twente nu om 15.00 uur
dinsdag 15 februari 2011 | 09:46 | Laatst bijgewerkt op: dinsdag 15 februari 2011 | 09:54
ENSCHEDE - De UEFA wil het Europa League-duel tussen Rubin Kazan en FC Twente weer met twee uur vervroegen. Maandag werd duidelijk dan de originele aanvangstijds (21.00 uur/19.00 Nederlandse tijd) werd teruggebracht naar 17.00 uur Nederlandse tijd.
Het UEFA wil het duel echter nog met twee uur vervroegen. De wedstrijd zou dan om 17.00 uur Russische tijd (15.00 uur Nederlandse tijd) worden afgewerkt. Dit om de vrieskou in Moskou beter te lijf te kunnen gaan.
quote:De Russische media achtten het echter onwaarschijnlijk dat het duel überhaupt doorgaat. In dat geval zal het onderlinge treffen waarschijnlijk beperkt worden tot het thuisduel in Enschede.
ik was het net aan het typenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:48 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
*zucht* lekker dan voor iedereen die werkt
edit: fctwente.net zegt het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik was het net aan het typenlekker is dat allemaal, nu moet het straks in 1 wedstrijd gebeuren...
en dan tellen de uitdoelpunten niet dubbelquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:51 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]naja maar wel de thuiswedstrijd. Gewoon tegenaan gaan
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |