van mij nie!quote:Op zondag 13 februari 2011 01:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik hou nie zo van trouwen... moet dat?
Op je ballen naar de wallenquote:Op zondag 13 februari 2011 01:25 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
dat nummer van, beffen trekken likken enzovoorts
Jij weet het antwoord wel, toch?quote:Op zondag 13 februari 2011 01:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
toon.. heerlijke sperzieboon![]()
Die ja, ik ben jou eeuwig dankbaarquote:Op zondag 13 februari 2011 01:25 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Op je ballen naar de wallen
ben moe. .. en tispy.. beutje sloom.. dus vertelquote:Op zondag 13 februari 2011 01:25 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jij weet het antwoord wel, toch?
quote:Op zondag 13 februari 2011 01:26 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Die ja, ik ben jou eeuwig dankbaar
alles goed porsj?quote:
Oh okee, geen zin om daar rond te hangenquote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 01:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh okee, geen zin om daar rond te hangen
skypegesprekkenquote:Op zondag 13 februari 2011 01:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik krijg de neiging om onzin radio weg te klikken![]()
wat is er aan de hand met me
ik hang er noodgedwongen rond, maar nu is het hier drukkerquote:Op zondag 13 februari 2011 01:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh okee, geen zin om daar rond te hangen
Ik weet niet eens hoe skype werktquote:Op zondag 13 februari 2011 01:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
skypegesprekkenik ben blij dat ik nog niet gebeld ben daar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
het is heel simpelquote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 01:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oh btw.. vinden jullie van mijn gedicht![]()
![]()
![]()
leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ah okee, niet dat ik het ga downloaden heb het nergens voor nodig.quote:Op zondag 13 februari 2011 01:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
het is heel simpelJe download skype, je installeert het, je maakt een account aan, en je bent klaar
voor onzin radio erg handigquote:Op zondag 13 februari 2011 01:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ah okee, niet dat ik het ga downloaden heb het nergens voor nodig.
Ja daar wel voor maar ik moet nog maar zien of ik een show ga doen met bellers.quote:
HELOEF STEMT PVV!quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 01:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oh btw.. vinden jullie van mijn gedicht![]()
![]()
![]()
Erg leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
vereiste voor WH in de nachtquote:Op zondag 13 februari 2011 01:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja daar wel voor maar ik moet nog maar zien of ik een show ga doen met bellers.
Ik ga eerlijk gezegd nog liever dood dan ik op Clowntje Peroxide stem.quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 01:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga eerlijk gezegd nog liever dood dan ik op Clowntje Peroxide stem.
SGPquote:
ik kan living dollquote:Op zondag 13 februari 2011 01:37 schreef heloef het volgende:
USELESS MAN![]()
Ik kan dit trouwens ook heel snel uitspreken net als Koning Gerard
SGP is nog erger dan de PVVquote:
Wij moeten samen een show gaan doenquote:
Nee, gewoon 3 platen, eerst useless man, dan living doll, en dan de carnavalskraker van james last, u weet wel, die van EWquote:Op zondag 13 februari 2011 01:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Wij moeten samen een show gaan doen
Ik ga mijn volgende uitzending Useless Man doenquote:Op zondag 13 februari 2011 01:38 schreef naatje_1 het volgende:
Aangezien mijn volgende show fokkers maken muziek is, ga ik de volgende uitzending meedoen met living doll
Jalalalalaa?quote:Op zondag 13 februari 2011 01:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, gewoon 3 platen, eerst useless man, dan living doll, en dan de carnavalskraker van james last, u weet wel, die van EW
ik doe niet aan tcquote:Op zondag 13 februari 2011 01:39 schreef utopie het volgende:
kkj, was jij anoniempje op tinychat die ruige sex wou?? zo ja, nu melden. anders ga ik nu pitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |