ik huil nog iedere avond, omdat ik 'm mis.quote:Op zondag 13 februari 2011 00:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dies al vet lang dood... get over it
Dat is toch niet erg?quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 00:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
godzijdank wel![]()
stel je voor dat we allemaal net zo'n interiru smaak haddne als de meeste engelsen![]()
ga je dan ook in de foetus houding liggen?quote:Op zondag 13 februari 2011 00:02 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik huil nog iedere avond, omdat ik 'm mis.
met kont omhoogquote:Op zondag 13 februari 2011 00:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
ga je dan ook in de foetus houding liggen?
Ja dat was wat minder inderdaadquote:Op zondag 13 februari 2011 00:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gezelligen toen had je een kater
Langer dan wij levenquote:Op zondag 13 februari 2011 00:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dies al vet lang dood... get over it
kussentje tussen je benen en alles lekker laten stromenquote:
dat weet je niet hehquote:Op zondag 13 februari 2011 00:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Langer dan wij levenHelaas
Maarja, anders waren de Foo Fighters er nu nooit geweest...
Allemaal dilemma'squote:Op zondag 13 februari 2011 00:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
heeeeeeeeeeeerlijkquote:Op zondag 13 februari 2011 00:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
kussentje tussen je benen en alles lekker laten stromen
quote:
Welke film heb je gezien?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:55 schreef LovelyLady het volgende:
ik ga vanavond slapen met Jason Statham in mijn hoofd...my god wat een lekker ding
tuurlijk, en ik zet ook nog een mes in m'n pols.quote:Op zondag 13 februari 2011 00:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
ga je dan ook in de foetus houding liggen?
ligt er aan wie z'n kont omhoog doet, kerel mag het latenquote:
liever Kurt dan de foo fightersquote:Op zondag 13 februari 2011 00:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Denk je dat Dave het aan zou kunnen om in 2 drukke bands te spelen?quote:Op zondag 13 februari 2011 00:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat weet je niet heh![]()
beetje rare conclusie
expendables natuurlijkquote:
ik heb zo'n leuke smiley daarvoor maar ik kan em niet van msn afplukkenquote:Op zondag 13 februari 2011 00:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
tuurlijk, en ik zet ook nog een mes in m'n pols.
quote:Op zondag 13 februari 2011 00:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ligt er aan wie z'n kont omhoog doet, kerel mag het laten
Hm ik weet niet, vind FF ook erg goed namelijkquote:Op zondag 13 februari 2011 00:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
liever Kurt dan de foo fighters
4 akkoorden en onverstaanbaar wat brabbelen, dat deed kurt, nee echt geweldig hoorquote:Op zondag 13 februari 2011 00:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
liever Kurt dan de foo fighters
quote:Op zondag 13 februari 2011 00:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
4 akkoorden en onverstaanbaar wat brabbelen, dat deed kurt, nee echt geweldig hoor
overrated
wat doet hij nu doen lampje?quote:Op zondag 13 februari 2011 00:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Denk je dat Dave het aan zou kunnen om in 2 drukke bands te spelen?![]()
Of ze waren allang uit elkaar, lijkt me niet, maar het zou kunnen.quote:Op zondag 13 februari 2011 00:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Denk je dat Dave het aan zou kunnen om in 2 drukke bands te spelen?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is nu het moraal van dit verhaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nirvanaquote:Op zondag 13 februari 2011 00:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
4 akkoorden en onverstaanbaar wat brabbelen, dat deed kurt, nee echt geweldig hoor
overrated
dat lijtk me wel aangezien kurt het al lang zat was, dat het sowieso geen lang leven meer beschoren wasquote:Op zondag 13 februari 2011 00:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Of ze waren allang uit elkaar, lijkt me niet, maar het zou kunnen.
jup alleen omdat ze de grunge hadden......quote:Op zondag 13 februari 2011 00:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
overrated
quote:Op zondag 13 februari 2011 00:06 schreef Trevland het volgende:
Speciaal voor RN en de rest natuurlijk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is nu het moraal van dit verhaal:speciaal voor RNSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Wie, Nirvana?quote:Op zondag 13 februari 2011 00:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Of ze waren allang uit elkaar, lijkt me niet, maar het zou kunnen.
quote:Op zondag 13 februari 2011 00:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
expendables natuurlijk
[..]
ik heb zo'n leuke smiley daarvoor maar ik kan em niet van msn afplukken
[..]
uhuh
Lampje van Willie Wortel?quote:Op zondag 13 februari 2011 00:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat doet hij nu doen lampje?
hij speelt in 3 of 4 drukek bands en doet nog veel meer
Ik denk dat dat wel voor de meeste artiesten geldquote:Op zondag 13 februari 2011 00:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat doet hij nu doen lampje?
hij speelt in 3 of 4 drukek bands en doet nog veel meer
hij had ook een strakke trekker aanslagquote:Op zondag 13 februari 2011 00:07 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
jup alleen omdat ze de grunge hadden......
Kurt had wel een strakke aanslag wat snaren betreft
Speciaal voor RN en de rest natuurlijk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is nu het moraal van dit verhaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
ja bono speelt ook in 6 succesvolle bandsquote:Op zondag 13 februari 2011 00:08 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel voor de meeste artiesten geld
quote:Op zondag 13 februari 2011 00:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
hij had ook een strakke trekker aanslag
Speciaal voor RN en de rest natuurlijk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is nu het moraal van dit verhaal:Niet gelezen, kende hem al van hyvesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maare... hoezo speciaal voor mij?
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |