Kurt?quote:
smaken verschillenquote:Op zondag 13 februari 2011 00:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar daar zie ik alleen een lelijke vent
Cobain, slimboquote:
Ik ben blij dat ik dat plaatje ook niet zie denk ikquote:
godzijdank welquote:
Nou iddquote:
ik huil nog iedere avond, omdat ik 'm mis.quote:Op zondag 13 februari 2011 00:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dies al vet lang dood... get over it
Dat is toch niet erg?quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 00:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
godzijdank wel![]()
stel je voor dat we allemaal net zo'n interiru smaak haddne als de meeste engelsen![]()
ga je dan ook in de foetus houding liggen?quote:Op zondag 13 februari 2011 00:02 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik huil nog iedere avond, omdat ik 'm mis.
met kont omhoogquote:Op zondag 13 februari 2011 00:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
ga je dan ook in de foetus houding liggen?
Ja dat was wat minder inderdaadquote:Op zondag 13 februari 2011 00:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gezelligen toen had je een kater
Langer dan wij levenquote:Op zondag 13 februari 2011 00:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dies al vet lang dood... get over it
kussentje tussen je benen en alles lekker laten stromenquote:
dat weet je niet hehquote:Op zondag 13 februari 2011 00:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Langer dan wij levenHelaas
Maarja, anders waren de Foo Fighters er nu nooit geweest...
Allemaal dilemma'squote:Op zondag 13 februari 2011 00:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Langer dan wij levenHelaas
Maarja, anders waren de Foo Fighters er nu nooit geweest...
heeeeeeeeeeeerlijkquote:Op zondag 13 februari 2011 00:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
kussentje tussen je benen en alles lekker laten stromen
quote:
Welke film heb je gezien?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:55 schreef LovelyLady het volgende:
ik ga vanavond slapen met Jason Statham in mijn hoofd...my god wat een lekker ding
tuurlijk, en ik zet ook nog een mes in m'n pols.quote:Op zondag 13 februari 2011 00:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
ga je dan ook in de foetus houding liggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |