wie het eerst, komt wie eerst maalt..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
En wie kies je NBT?niet de hele grutje kan bij je slapen
Ze heeft vorige week haar intake gehad en moet nog aan lessen beginnen, dus een maand of 2-3quote:
Mag ik blijven slapen?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:06 schreef NBT het volgende:
[..]
wie het eerst, komt wie eerst maalt..
hmm als ik zo strompel heb ik pechquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:06 schreef NBT het volgende:
[..]
wie het eerst, komt wie eerst maalt..
hahaha, ik hou een plekje voor je vrij!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hmm als ik zo strompel heb ik pech
Jeeejquote:
De auto?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:07 schreef Oceanview het volgende:
En hoeveel heeft alles samen gekost dan als ik vragen mag?
mag dat wel van je ventquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:07 schreef NBT het volgende:
[..]
hahaha, ik hou een plekje voor je vrij!
dat moet ik nog overleggen maar dat kom vast goedquote:
bedankt! Mijn kat ligt nu tussen mijn benen en half op mijn ene voet helemaal languit dus met die voet komt het helemaal goedquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:07 schreef NBT het volgende:
[..]
hahaha, ik hou een plekje voor je vrij!
Huh?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:08 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jeeej![]()
[..]
De auto?
Een fles wijn en een bos bloemen
Haha ohja, daar had ik niet eens aan gedachtquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:08 schreef NBT het volgende:
[..]
dat moet ik nog overleggen maar dat kom vast goed
Wat?quote:
een fles wijn en een bos bloemen voor een auto?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:10 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Haha ohja, daar had ik niet eens aan gedacht
[..]
Wat?
Ja.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:10 schreef Oceanview het volgende:
[..]
een fles wijn en een bos bloemen voor een auto?
stiekem deed ze er een boobflash bijquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:10 schreef Oceanview het volgende:
[..]
een fles wijn en een bos bloemen voor een auto?
niet.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
stiekem deed ze er een boobflash bij
wist ik tochquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
niet.
Opa & oma van die vriendin bezitten de auto nu
pervertquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
Nouja boefjes, ik ga voor de verandering alweer saaie dingen doen in dromenlandkusjes op jullie snuitjes
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:16 schreef 92Merel het volgende:
[..]
pervertpervert iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Relaxt!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:08 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jeeej![]()
[..]
De auto?
Een fles wijn en een bos bloemen
Dankjequote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dankje vogeltje, jij ook voor straks
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:16 schreef 92Merel het volgende:
[..]
pervertGenote!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Truste CHickiequote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dankje vogeltje, jij ook voor straks
Speelzequote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:21 schreef NBT het volgende:
ik ga der ook vandoorff met me vriendje spelen
![]()
![]()
Truste vast!
speelze boefjequote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:21 schreef NBT het volgende:
![]()
![]()
Truste vast!
Aha, je gaat slapen. Weltrustenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:21 schreef NBT het volgende:
![]()
![]()
Truste vast!
Omdat goede voornemens?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
Bah ik wil helemaal nog niet slapen, waarom zei ik dat
Jij pestquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:25 schreef kanovinnie het volgende:
hihi smekende meisjes omdat ik modpowers heb!
oehh jij bent mod, mag ik je aanraken?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:25 schreef kanovinnie het volgende:
hihi smekende meisjes omdat ik modpowers heb!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |