http://www.nasa.gov/missi(...)ges/apollosites.htmlquote:Op zondag 13 februari 2011 14:43 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Waarom wordt er tot op de dag van vandaag locaties op de maan geblurred. Waarom is de aarde op maan-fotos er in gephotoshoped. Waarom zijn de beelden altijd in grijstinten. En waarom is Amerika plotsklaps gestopt na 3 jaar vermeende vluchten naar de maan. En zijn we nimmer meer naar de maan geweest. In kledij waar je nu nog niet eens Moerdijk of olie-smurrie durft op te ruimen. Waarom is er rond het Area 51 grondgebied de maan-kraters op schaal nagemaakt?
Het gaat niet per se met de spraakherkenning om de maan. Het gaat er om dat je intenties zou kunnen waarnemen. Door de vermeende astronauten te interviewen en dat vervolgens te analyseren is er een grote waarschijnlijkheid dat er bedrog in het spel is. Intenties en woordkeuzes maken zeer groot deel uit of de boodschap aankomt. Uit meerdere onderzoeken blijkt dat de inhoud van de boodschap maar voor maximaal 15% van belang is.
Er is dus wel degelijk zware geheimzinnigheid rondom het gebeuren.
Ohja NASA is het originele beeldmateriaal van de maanlanding kwijt.
Dus de Russen waren de Amerikanen voor, maar de Amerikanen hebben de maanlanding in '69 gefaked. Omdat de Russen toch wel wisten dat het nep was hebben ze er gewoon fouten in laten zitten die iedere amateurfotograaf kan opmerken. Zoals korte schaduwen, dubbele schaduwen, wapperende vlag. Sterrenhemel, waarom? Boeit toch niet?quote:Op maandag 14 februari 2011 09:25 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe slecht geïnformeerd je bent. Ga op onderzoek uit en you will know.
[..]
Kijk naar Moon Rising
En zoek naar plaatjes als Real color of the moon. Waarom wordt er steevast gray gebruikt in de reguliere media.
[..]
Wat ik bedoel dat als je de pakken ziet is dat je daar niet mee de ruimte in zou durven.
[..]
We hebben toch ook massaal de augmented reality vliegtuigen gezien op 11 september.
[..]
De russen waren de amerikanen sowieso voor, en dde Duitser op hun beurt daar weer voor.
[..]
We zijn wel op de maan geweest maar de 1969 is staged.
dat iemand deze bewering zomaar kritiekloos leest en kennelijk geen moment stilstaat bij de bewering dat een cassettespeler kennelijk door nat te zijn geworden opeens 'omgekeerd' cassette's gaat afspelen ....quote:at het omgekeerd afdraaien van gesprekken en toespraken de ware intentie van mensen zou onthullen werd in de jaren '80 bij toeval ontdekt door de Australiër David Oates. In 1983 had hij de pech dat zijn destijds hypermoderne walkman in de toiletpot viel. Na deze er uitgevist te hebben bleek het apparaat alleen nog maar de verkeerde kant op te kunnen spelen.
Die walkman heeft dat avontuur in de toiletpot echt niet overleefd hoor, kan toch niet?quote:Op maandag 14 februari 2011 12:11 schreef RM-rf het volgende:
[..]
dat iemand deze bewering zomaar kritiekloos leest en kennelijk geen moment stilstaat bij de bewering dat een cassettespeler kennelijk door nat te zijn geworden opeens 'omgekeerd' cassette's gaat afspelen ....
Met alle respect, maar mensen die dàt geloven, zijn... ehm... 'erg goed van geloof'.Zo intelligent hoef je niet te zijn om te weten dat van nat te worden een casseterecorder niet zomaar cassete's omgekeerd gaat afspelen.... die beweringn zelf eigenlijk al onmogelijk is
Ik heb mijn GSM vroeger 2x mee gewassen. Hij heeft het toch echt overleefd.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die walkman heeft dat avontuur in de toiletpot echt niet overleefd hoor, kan toch niet?
Maar de rest is natuurlijk wel erg geloofwaardig.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:11 schreef RM-rf het volgende:
[..]
dat iemand deze bewering zomaar kritiekloos leest en kennelijk geen moment stilstaat bij de bewering dat een cassettespeler kennelijk door nat te zijn geworden opeens 'omgekeerd' cassette's gaat afspelen ....
Met alle respect, maar mensen die dàt geloven, zijn... ehm... 'erg goed van geloof'.Zo intelligent hoef je niet te zijn om te weten dat van nat te worden een casseterecorder niet zomaar cassete's omgekeerd gaat afspelen.... die beweringn zelf eigenlijk al onmogelijk is
mwah, dat an sich kan best, afhankelijk van hoe nat die werd en of die daarna goed gedroogd werd ....quote:Op maandag 14 februari 2011 12:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die walkman heeft dat avontuur in de toiletpot echt niet overleefd hoor, kan toch niet?
Ik heb een vorig mobieltje in het bad laten vallen, nou, die was ter zielequote:Op maandag 14 februari 2011 12:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik heb mijn GSM vroeger 2x mee gewassen. Hij heeft het toch echt overleefd.
Idem IJsland, waar ze zelfs astronauten hebben getraind meen ik?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:50 schreef Lavenderr het volgende:
Ben op Lanzarote geweest, en de bevolking daar beweert dat de maanlanding dáár is opgenomen.
En als je daar in dat landschap staat, die totale verlatenheid, alleen maar steen en bergen, geen vegetatie, dan ben je geneigd het te geloven.
Al deze "bewijzen" zijn makkelijk verklaard. Ik zag eens een filmpje op youtube waarin ze al deze dingen gingen bekijken in een studio, en wilden zien of dit inderdaad aantoont dat de maanlanding nep was, en al die punten van kritiek waren makkelijk te verklaren binnen de setting van een echte maanlanding.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:55 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dus de Russen waren de Amerikanen voor, maar de Amerikanen hebben de maanlanding in '69 gefaked. Omdat de Russen toch wel wisten dat het nep was hebben ze er gewoon fouten in laten zitten die iedere amateurfotograaf kan opmerken. Zoals korte schaduwen, dubbele schaduwen, wapperende vlag. Sterrenhemel, waarom? Boeit toch niet?
Iddquote:Op maandag 14 februari 2011 14:29 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Idem IJsland, waar ze zelfs astronauten hebben getraind meen ik?
Bedoel je toevallig die Mythbusters aflevering?quote:Op maandag 14 februari 2011 16:24 schreef SamEnMoos het volgende:
[..]
Al deze "bewijzen" zijn makkelijk verklaard. Ik zag eens een filmpje op youtube waarin ze al deze dingen gingen bekijken in een studio, en wilden zien of dit inderdaad aantoont dat de maanlanding nep was, en al die punten van kritiek waren makkelijk te verklaren binnen de setting van een echte maanlanding.
Je kon de sterrenhemel niet zien om dezelfde reden dat je bijna geen sterren kunt fotograferen als je in een fel verlicht gedeelte van een stad staat.
Dat de beelden van de astronauten enkel vertraagd waren om zo een lagere zwaartekracht te faken werd ontkracht door het feit dat trager of niet, je kon met zo een pak nóóit zo hoog springen bij onze zwaartekracht.
Alle schaduwen die onder kritiek waren wisten ze feilloos na te maken met slechts één lichtbron in de studio.
etc etc
Misschien kan ik die video ooit nog terug vinden maar voor mensen die zo graag de waarheid willen weten zijn conspiracygelovers verassend weinig onderzoekend.
Die post was zeer sarcastisch bedoeld.. De zg bewijzen zijn al heel vaak door heel veel mensen ontkracht.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:24 schreef SamEnMoos het volgende:
[..]
Al deze "bewijzen" zijn makkelijk verklaard. Ik zag eens een filmpje op youtube waarin ze al deze dingen gingen bekijken in een studio, en wilden zien of dit inderdaad aantoont dat de maanlanding nep was, en al die punten van kritiek waren makkelijk te verklaren binnen de setting van een echte maanlanding.
Je kon de sterrenhemel niet zien om dezelfde reden dat je bijna geen sterren kunt fotograferen als je in een fel verlicht gedeelte van een stad staat.
Dat de beelden van de astronauten enkel vertraagd waren om zo een lagere zwaartekracht te faken werd ontkracht door het feit dat trager of niet, je kon met zo een pak nóóit zo hoog springen bij onze zwaartekracht.
Alle schaduwen die onder kritiek waren wisten ze feilloos na te maken met slechts één lichtbron in de studio.
etc etc
Misschien kan ik die video ooit nog terug vinden maar voor mensen die zo graag de waarheid willen weten zijn conspiracygelovers verassend weinig onderzoekend.
En denk je niet dat de russen daar bovenop zouden springen, als het nep bleek te zijn?quote:Op maandag 14 februari 2011 17:12 schreef BertV het volgende:
De russen waren de eersten geweest die hadden gemeld dat de maanlanding niet was gelukt.
Ze zaten er natuurlijk bovenop.
Ik zie de amerikanen er wel voor aan om een soort noodplan klaar te hebben mocht het landing-gedeelte net niet lukken. Waar rook is is vuur, wellicht hadden ze wat getrukeerd film-materiaal om alsnog uit te zenden.
Het moeilijkste was de landing en het weer vertrekken. Of de russen dit zo precies konden volgen, of dat gelukt is durf ik mijn handen niet voor in het vuur te steken.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:15 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En denk je niet dat de russen daar bovenop zouden springen, als het nep bleek te zijn?
De radiotelescopen van toen waren goed genoeg om de dopler shift van apollo 11 tijdens de landing te metenquote:Op maandag 14 februari 2011 17:17 schreef BertV het volgende:
[..]
Het moeilijkste was de landing en het weer vertrekken. Of de russen dit zo precies konden volgen, of dat gelukt is durf ik mijn handen niet voor in het vuur te steken.
altijd leuk tijdverdrijf, niet dat benauwde...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |