Nou ik nietquote:Op zondag 13 februari 2011 13:43 schreef Barcaconia het volgende:
Ik zou willen dat mijn weekend voorbij was
Gister zitten zuipen?quote:Op zondag 13 februari 2011 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik niet![]()
Ik zou me in eerste instantie wat minder gammel willen voelen.
Nee juist niet, dat had ik vrijdag al gedaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
aanbiedingen kopen bij de DA ....quote:Op zondag 13 februari 2011 13:59 schreef Anne het volgende:
Da's kei fijn. Kan ik alle dingen doen, die nooit in het weekend kunnen.
quote:Op zondag 13 februari 2011 14:00 schreef lipje het volgende:
[..]
aanbiedingen kopen bij de DA ....
in het weekend zijn ze altijd "op"
Waar ging het om dan?quote:Op zondag 13 februari 2011 14:36 schreef lipje het volgende:
en dan is het dus uitverkocht..... nu was de aanbieding ruim 60% korting, dus ik gok dat ze maar 1 of 2 exemplaren ervan gekregen hebben
Grmblquote:Op zondag 13 februari 2011 15:24 schreef bietelboer het volgende:
Ja die mag jij opslaan en altijd naar kijken!
Daar was ook redelijk weinig van overquote:Op zondag 13 februari 2011 16:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb gister die winkel gezien waar een trein dwars doorheen is gereden
Je zal lekker rustig met een biertje voor de tv zitten...BAM tv weg en een vrachtwagen door je huiskamerquote:
Ik ben op 16 nu, en daar staat toch nog zat fapbaar materiaal opquote:Op zondag 13 februari 2011 16:01 schreef Alexxxxx het volgende:
na pagina 10 op sd zn link word het toch minder
Ben je DAAR het perron opgereden?quote:Op zondag 13 februari 2011 16:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb gister die winkel gezien waar een trein dwars doorheen is gereden
ik niet... de chauffeusequote:Op zondag 13 februari 2011 17:15 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ben je DAAR het perron opgereden?
Zo bijzonder is dat nou ook weer niet
[ afbeelding ]
volgende keerquote:Op zondag 13 februari 2011 17:16 schreef Barcaconia het volgende:
Ik dacht ook al, hij zal een steile trap met 50 treden opgereden zijn om zo hoog boven het wegdek foto's te nemen. Is het een verkeersdrempeltje
Ja, dit is wel een beetje een anti-climax; ik verwachtte een trap, geen 2 ministoeprandjesquote:Op zondag 13 februari 2011 17:16 schreef Barcaconia het volgende:
Ik dacht ook al, hij zal een steile trap met 50 treden opgereden zijn om zo hoog boven het wegdek foto's te nemen. Is het een verkeersdrempeltje
er zijn wel een aantal filmpjes van de Niva gemaakt ja... maar heb ze nog niet gezien.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Is er ook een filmpje van het sprayen?
quote:Op zondag 13 februari 2011 17:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, dit is wel een beetje een anti-climax; ik verwachtte een trap, geen 2 ministoeprandjes
ja, ik ken Anne omdat ze de dochter van een oud klasgenoot op de MTS van me is. Zo ook op fok gekomen.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:14 schreef bietelboer het volgende:
Kinders? ben jij een stuk ouder dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |