proost dan maarquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Tante en ma zijn veilig thuis aangekomen. Dus nu heb ik een borrel verdiend.

Zal ik doenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als hij vervelend begint te worden dan moet je het zeggen he?

Aan mijquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:53 schreef D. het volgende:
Chatten en daten met volslanke mensen?
Waar hebben we die banner aan te danken?

Ach, ik had er eerst een van sinterklaas te koop...quote:

Ik heb toch liever een autoquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:52 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ja nou dan neem je een eigen trein , reid altijd op tijd

Ik ben toch voor de kater weer wakker en op, dus dan meteen koffie, water en eten, en nergens last van.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoi Peter
[..]
Pas je op voor gevalletje Fles van vandaag?

Dan heb ik je hyves gevondenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:53 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ja hoezo ?Dat is mijn echte leeftijd

en wat is daar mis mee?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:53 schreef D. het volgende:

Al weer op voordat de kater gaat slapen bedoel jequote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben toch voor de kater weer wakker en op, dus dan meteen koffie, water en eten, en nergens last van.

zal wel aan mij liggenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:53 schreef D. het volgende:

hahaha ;D! mij helemaal uitpluizenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan heb ik je hyves gevonden
 .
 .

chatten en daten is niet seks nuquote:

Is dat nog wat?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan heb ik je hyves gevonden

Weet niet wanneer jij het wat vindt hèquote:

ik ben een koffie addict, maar jij wintquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben toch voor de kater weer wakker en op, dus dan meteen koffie, water en eten, en nergens last van.

quote:

Maar vind jij het wat?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Weet niet wanneer jij het wat vindt hè

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |