Marijke begonquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij zit toch ook te FOK!ken, gezellige gastheer ben je dan!
Hey CGMquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:36 schreef cablegunmaster het volgende:
Goede Avond Trevlanden Marijkezwolle
ja toch niet danquote:
ik wist het nogquote:
Nice editquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:36 schreef cablegunmaster het volgende:
Damart en Rocknijntje![]()
en Koenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:36 schreef cablegunmaster het volgende:
Weltrustenquote:
Mwhoah kan erger toch?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Of iets wat er voor door moet gaan
Yup maar kan ook beterquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:37 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Weltrusten![]()
[..]
Mwhoah kan erger toch?
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja toch niet dan![]()
wat een faalhazerij
you're doing it wrongquote:
Koen was even over het hoofd gezien daarom doen andere simpel weg en de rest maar dat vidn ik onpersoonlijkquote:
He cgmquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:36 schreef cablegunmaster het volgende:
Wij posten helemaal niet snelquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:37 schreef cablegunmaster het volgende:
tja nu ga ik ook zo snel posten als jullie dat doen 1!!!!!!!@!@#!@#!@#!#@!#!@
Ja ik ga naar Groningen, vandaag bureau gekocht morgen nog een bed omhulsel en dan mis ik nog een matras + bedbodem.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He cgmGa je verhuizen joh?
2 vrouwen en jij gaat pitten, wat bende ge voor een tamme dakhaas jongquote:
Neeeeeequote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:37 schreef cablegunmaster het volgende:
tja nu ga ik ook zo snel posten als jullie dat doen 1!!!!!!!@!@#!@#!@#!#@!#!@
ik vind je grappigquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
2 vrouwen en jij gaat pitten, wat bende ge voor een tamme dakhaas jong
Wat tof manquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:39 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ja ik ga naar Groningen, vandaag bureau gekocht morgen nog een bed omhulsel en dan mis ik nog een matras + bedbodem.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
ik zat ooit eens tussen 12 vrouwen alleen als man, ze waren zo aan het kwekken etc etc dat mijn hersens overbelast raakte en ik in slaap donderde van ellendequote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zat ooit eens tussen 12 vrouwen alleen als man, ze waren zo aan het kwekken etc etc dat mijn hersens overbelast raakte en ik in slaap donderde van ellende![]()
natuurlijk gingen ze allemaal dingen met me uithalen
ja echt, ze gingen op vakantie en waren helemaal hyper hyper, ik werd er echt gestoord vanquote:
en toen je wakker werd, had je oogschaduw op en lippenstift ??quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zat ooit eens tussen 12 vrouwen alleen als man, ze waren zo aan het kwekken etc etc dat mijn hersens overbelast raakte en ik in slaap donderde van ellende![]()
natuurlijk gingen ze allemaal dingen met me uithalen
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja echt, ze gingen op vakantie en waren helemaal hyper hyper, ik werd er echt gestoord van
neequote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en toen je wakker werd, had je oogschaduw op en lippenstift ??
het was een ware helquote:
nee hoorquote:
quote:
Bis Later Marijkequote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
On that bombshell, ik ga gezellig doen hierLaters
Voeg me eens toequote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:46 schreef RockNijntje het volgende:
Leuk, iemand die een heel verhaal begint op msn over haar wandelendetakkeneitjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |