Moet wel bij aangetekend worden dat er de laatste jaren geen grote toernooien op hooglandbanen zijn gereden.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:46 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Zolang geleden al. Heeft ze gezien haar leeftijd toch weinig ontwikkeld de laatste jaren.
Vergeleken met vancouver viel dit inderdaad meequote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
Valt me toch niet tegen van Klaassen... maar aan de andere kant geen schim van wat ze ooit was natuurlijk.
Ik hang altijd de Klaassen-is-zo'n-onschuldig-type-die-kan-nooit-met-doping-geklooid-hebben theorie aan, maar ben me natuurlijk wel bewust dat dat bijzonder naief is.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:50 schreef golfer het volgende:
Ik wil de bloedwaardes van Klaassen van een paar jaar geleden nog wel eens met de huidige techniek willen laten onderzoeken. Je zou bijna gaan twijfelen aan al die tijden.
Ongelooflijk wat een verschil met toen is het nu.
Iedereen is onschuldig tot dat het tegendeel bewezen isquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:50 schreef golfer het volgende:
Ik wil de bloedwaardes van Klaassen van een paar jaar geleden nog wel eens met de huidige techniek willen laten onderzoeken. Je zou bijna gaan twijfelen aan al die tijden.
Dat dus, speculatie erover heeft weinig zin.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Iedereen is onschuldig tot dat het tegendeel bewezen is
Ja. Net als Armstrong tot nu toe.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Iedereen is onschuldig tot dat het tegendeel bewezen is
"ik dank God voor m'n schaatstalent en voor z'n flesje EPO "quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik hang altijd de Klaassen-is-zo'n-onschuldig-type-die-kan-nooit-met-doping-geklooid-hebben theorie aan, maar ben me natuurlijk wel bewust dat dat bijzonder naief is.
Armstrong is een heldquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja. Net als Armstrong tot nu toe.
Nou, dat wordt m dus niet...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:47 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik moet het nog zien... Hangt echt van dr 3km nu af, maar Nesbitt heeft zeker een flinke marge voor op de 5km nodig.
Yvonne van Gennip kwam uit Haarlem.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:50 schreef golfer het volgende:
Inderdaad, Wüst maakt kans op de titel.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:54 schreef MiLalaa het volgende:
hmm.. ik had Nesbitt wel iets sneller verwacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |