Idd, maar toch mooie race.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Valkenburg rijdt zich helemaal kapot.
Een deel van mij vind het leuk dat er een wereldrecord gereden wordt maar ik heb liever dat Klassen het heeft dan onze gezellige Tsjechische.quote:
Wel een pr, dus gewoon goed. Maar of het goed genoeg is, dat betwijfel ik.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:37 schreef Ericr het volgende:
Leuke tijd maar eerlijk gezegd vind ik het niet overtuigend van die spicht.
Nou ja, het hangt een beetje van Nesbitt af. Die heeft nu 4.03 staan, en als ze niet onder de 4.00 rijdt zie ik het dr niet meer redden.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:37 schreef Ericr het volgende:
Leuke tijd maar eerlijk gezegd vind ik het niet overtuigend van die spicht.
Tweede tijd ooit.quote:
Als Wust sub 4 gaat heeft Sablikova morgen nog een sterke 1500m nodig. Wust heeft volgens mij snelheid genoeg om die sub 4 te kunnen halen op dit moment.quote:
Dat bedoel ik, van de beste stayer van de laatste jaren verwacht je nog net even wat meer. Had een tijd dicht op het WR verwacht.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze hebben al jaren niet meer op hooglandbanen gereden...
Mwah, zo gek is dat niet.quote:
Dat betwijfel ik eigenlijk...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:43 schreef Felagund het volgende:
Maar ik zie Nesbitt ook onder de 4:00 rijden.
Ik niet, maar ze mag me verrassen. Of eigenlijk ook niet, stort maar gewoon in.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:43 schreef Felagund het volgende:
Maar ik zie Nesbitt ook onder de 4:00 rijden.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het is netjes, maar ik zou m'n geld eerder op Sablikova Nesbitt zetten.
Ze moet morgen 2 a 3 seconden op Sablikova pakken. Anders gaat Wust het niet redden...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:44 schreef Ericr het volgende:
Mooi, mooi, mooi. Morgen die 1500m helemaal va banque gaan.
Ik wilde net zeggen, zovaak rijdt ze inderdaad geen PRs meerquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:43 schreef Agüero het volgende:
Haar laatste PR van hiervoor was 3 jaar geleden in Moskou op de 5km.
Zolang geleden al. Heeft ze gezien haar leeftijd toch weinig ontwikkeld de laatste jaren.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:43 schreef Agüero het volgende:
Haar laatste PR van hiervoor was 3 jaar geleden in Moskou op de 5km.
Ik moet het nog zien... Hangt echt van dr 3km nu af, maar Nesbitt heeft zeker een flinke marge voor op de 5km nodig.quote:
Nouja zoals ik zei zulke heftige PRs neergezet destijds...Vooral die 1500 en 1000 meter.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:46 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Zolang geleden al. Heeft ze gezien haar leeftijd toch weinig ontwikkeld de laatste jaren.
Moet wel bij aangetekend worden dat er de laatste jaren geen grote toernooien op hooglandbanen zijn gereden.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:46 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Zolang geleden al. Heeft ze gezien haar leeftijd toch weinig ontwikkeld de laatste jaren.
Vergeleken met vancouver viel dit inderdaad meequote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
Valt me toch niet tegen van Klaassen... maar aan de andere kant geen schim van wat ze ooit was natuurlijk.
Ik hang altijd de Klaassen-is-zo'n-onschuldig-type-die-kan-nooit-met-doping-geklooid-hebben theorie aan, maar ben me natuurlijk wel bewust dat dat bijzonder naief is.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:50 schreef golfer het volgende:
Ik wil de bloedwaardes van Klaassen van een paar jaar geleden nog wel eens met de huidige techniek willen laten onderzoeken. Je zou bijna gaan twijfelen aan al die tijden.
Ongelooflijk wat een verschil met toen is het nu.
Iedereen is onschuldig tot dat het tegendeel bewezen isquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:50 schreef golfer het volgende:
Ik wil de bloedwaardes van Klaassen van een paar jaar geleden nog wel eens met de huidige techniek willen laten onderzoeken. Je zou bijna gaan twijfelen aan al die tijden.
Ongelooflijk wat een verschil met toen is het nu.
Dat dus, speculatie erover heeft weinig zin.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Iedereen is onschuldig tot dat het tegendeel bewezen is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |