Met vaste schaatsen ben je ongeveer wel 13 seconden sneller weg bij de start, zeker hoe dat eruit ziet bij allrounders.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:37 schreef Ericr het volgende:
Rintje reed 12 jaar terug al een 35-er als allrounder, wel op een sprinttoernooi overigens. Maar om de tijden van vandaag even in perspectief te zetten. Ritsma was net zo snel als Skobrev vandaag.
Denk het ook niet. Davis verkeert volgens mij niet in supervorm.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:44 schreef Montov het volgende:
[..]
De baan is iets langer geworden?
Ik zeg, geen WR.
In 1999 reden ze al op klapschaatsen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:45 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Met vaste schaatsen ben je ongeveer wel 13 seconden sneller weg bij de start, zeker hoe dat eruit ziet bij allrounders.
Rintje reed z'n 35'er ook op klapschaatsenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:45 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Met vaste schaatsen ben je ongeveer wel 13 seconden sneller weg bij de start, zeker hoe dat eruit ziet bij allrounders.
ik zou niet weten wie dat moet gaan doenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:44 schreef komrad het volgende:
morgen WR op de 1590, dat jullie het vast weten.
Ow ja, fail.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:46 schreef Ericr het volgende:
[..]
In 1999 reden ze al op klapschaatsen.
Volgens mij zetten ze een NTSC-stream om naar HD of zo. Het ziet er crap uit in ieder geval.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:51 schreef Agüero het volgende:
Waarom hebben ze die letters nog steeds niet gefixt?
Is je stoel gerepareerd ?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:55 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik zit ook naar het schaatsen te kijken
ohja! dit is de slotronde-winnares toch? van het EKquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik gok 36.0 als slotronde voor Erbanova...
36.9quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik gok 36.0 als slotronde voor Erbanova...
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:00 schreef JimboSlice het volgende:
zo ziet een 3d film zonder bril er ook uit
Toch nog een PR met 6 secondjes.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:15 schreef Van_Poppel het volgende:
In de laatste 2 rondes net iets te veel verloren. Jammer.
Ja precies, veel beter had ze het niet kunnen doen denk ik.quote:
Paulientje zien we idd wsl nooit weet terugquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:17 schreef Ericr het volgende:
Ach Leenstra doet weer mee, niet voor het podium maar ze is toch binnen jaar weer helemaal terug. Best knap, er zijn anderen van (ex) TVM die mogen hopen dat ze ooit nog dit niveau terugkeren.
Ja je moet haar niet voor een interview op TV halenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik word altijd zo verdrietig van Voorhuis.
Ik ben bang dat ze daarvoor niet veel hoeft te doen. Of is dat flauw en is ze ondanks haar spraakgebrek gewoon slim?quote:
Ze is ook een stuk leuker.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
Valkenburg kan nooit zo vlak rijden, dus die moet gewoon hard ertegenaan gaan.
(en ik ben altijd vóór valkenburg tov Voorhuis)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |