Nog meer bagger vind ik dat je met Android niet meer terug kan naar de vorige versie, na een update.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:05 schreef Remzz het volgende:
Wat een bagger update van Twitter. De widget geeft nu niet meer de lijst als je op de laatste tweet drukt
Je moet sharpness van de DHD even op -2 zetten. 0 is eigenlijk +2. Dus hij verscherpt de foto's altijd softwarematig, maar je ziet wat er van komt.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:45 schreef svann het volgende:
Vandaag op familiebezoek de camera wat meer uitgeprobeerd. Wat valt de kwaliteit daarvan tegen.
Bij het door de foto's bladeren liep hij zelfs telkens gewoon met een zwart scherm vast.
Net even twee testopnamen gemaakt.
De scherpe is met mijn oude Touch HD (5 megapixels) genomen, de andere met de Desire HD (8 MP).
Klik voor een vergroting. Dit is .gif, andere extenties geven hetzelfde droeve resultaat.
Alles staat nog op de originele instelling.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ook dat.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:39 schreef HiDiHo het volgende:
Je moet toch ook even op het scherm klikken om te focussen?
Ah, dank je! Dat is een wereld van verschil.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:39 schreef Markster het volgende:
Je moet sharpness van de DHD even op -2 zetten. 0 is eigenlijk +2. Dus hij verscherpt de foto's altijd softwarematig, maar je ziet wat er van komt.
Had ik ook...Visionary werkt niet, ik geloof dat je eerst moet downgradenquote:Op zondag 13 februari 2011 18:24 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Nu aan het temprooten. Visionary gaf een zwart scherm na het rooten, telefoon is nu gigantisch langzaam en ik kan niks meer opstarten (waarschijnlijk omdat 'ie zo langzaam is).
Je moet ook downgraden naar 1.32 build ipv 1.72quote:Op zondag 13 februari 2011 18:24 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Nu aan het temprooten. Visionary gaf een zwart scherm na het rooten, telefoon is nu gigantisch langzaam en ik kan niks meer opstarten (waarschijnlijk omdat 'ie zo langzaam is).
Ja ik heb het gemerkt. Dat downgraden is lijkt me ook een kutklus als ik die HOW-TO's zie.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Had ik ook...Visionary werkt niet, ik geloof dat je eerst moet downgraden
Ja ik had al wat gevonden. Ik ga het gewoon doen, ik ga niet weer een dag verneuken met vragen en antwoorden.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:32 schreef Markster het volgende:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=905003
quote:Op zondag 13 februari 2011 18:36 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wacht eens, ik moet dus nu een SD-kaart formatteren... Daar voel ik niet zoveel voor, en ik heb zo snel geen oude SD-kaart liggen..
Vodafone, dus ik denk het wel jaquote:Op zondag 13 februari 2011 18:41 schreef Markster het volgende:
ow wacht, jij had een branded telefoon he
Dat is wel kut
Weet iemand dit? En bij vraag: Hoe wis ik contacten alleen van mijn telefoon en niet van google?quote:Op zondag 13 februari 2011 16:34 schreef fokvragen het volgende:
Als je al je contacten standaard op Google opslaat en niet op je telefoon. Kan je er dan wel over beschikken als je geen internet hebt, bijvoorbeeld wanneer je in het buitenland verblijft?
ja dat kan, maar dan kan je niet synchroniseren dus hij wijzigt dus niet als je iets aanpast op je mobiel of in gmail.com zelf.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:34 schreef fokvragen het volgende:
Als je al je contacten standaard op Google opslaat en niet op je telefoon. Kan je er dan wel over beschikken als je geen internet hebt, bijvoorbeeld wanneer je in het buitenland verblijft?
Oke top bedankt, dat van de syncen had zelfs doorquote:Op zondag 13 februari 2011 21:48 schreef Wells.p het volgende:
[..]
ja dat kan, maar dan kan je niet synchroniseren dus hij wijzigt dus niet als je iets aanpast op je mobiel of in gmail.com zelf.
maar je kan dus wel gewoon je contacten zien als je geen internet hebt
Ik bedoel wat anders. Leg morgen wél even uit wat ik precies bedoel.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:28 schreef svann het volgende:
Synchroniseren uitzetten, lijkt me.
En dan uitsluitend via webmail zelf op je mailserver gaan kijken?
Of bedoel je iets heel anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |