Nee, zijn wij niet!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:10 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Nog steeds geen antwoord. Ik dacht dat jullie mensen wel wat geciviliseerder zouden zijn toen ik hier kwam.
Och, die illusie had niet hoor. Je gaat nergens op in.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:10 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Linkse ongefundeerde aannames.
Daar kan ik niet op in gaan.
LOI Rechtsmens.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:11 schreef Nikmans het volgende:
Hee, TS, Hitler!
Wat voor opleiding heb je gehad!
Ik lees je kolder niet.quote:
Allemaal linkse producten.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:13 schreef linpunt het volgende:
[..]
heeft ie wel mooi gratis ipod gekregen
Dit topic zit op een forum. Een forum is gemaakt om te discussiėren. Voor een goede discussie is het belangrijk om valide argumenten te gebruiken, en geen drogredenen. De ad-hominemredenering is een voorbeeld van een drogreden.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:12 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik lees je kolder niet.
Herhalen heeft derhalve geen zin.
Dit topic gaat over linkse voedselmaffia die aan de knoppen van mijn eten draait, ongewenst overbodig te vermelden.
Drogredenen zijn verzonnen door de linksen, zodat ze discussies konden winnen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:16 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Dit topic zit op een forum. Een forum is gemaakt om te discussiėren. Voor een goede discussie is het belangrijk om valide argumenten te gebruiken, en geen drogredenen. De ad hominem is een voorbeeld van een drogreden.
Wees blij dat ik je wijs op je fouten. Of schaam je je misschien, omdat een links iemand dat doet?
Was Plato links?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:16 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Drogredenen zijn verzonnen door de linksen, zodat ze discussies konden winnen.
LWOO.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:11 schreef Nikmans het volgende:
Hee, TS, Hitler!
Nee, het initiatief komt niet van links. Het initiatief komt van mensen die heel slim zijn in marketing, en waarnemen dat "gezond en bewust" bezig zijn heel hip is tegenwoordig. Het enige wat ze doen is daar op inspelen. Het klopt inderdaad dat er wat eisen zijn gesteld door stichting Ik Kies Bewust, maar verder moeten de merken een aardige som geld neerleggen, om het logotje te gebruik. Niet dat die kosten er niet uit worden gehaald.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:41 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Niks rechtse kapitalisten.
Dat tekentje zegt weldegelijk wat.
Alle samenstellingen van eten veranderen erdoor.
Bovendien komt het initiatief ervan van links.
Linkse slinkse bemoeizucht dus.
Denken dat TS een opleiding heeft gehadquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:11 schreef Nikmans het volgende:
Hee, TS, Hitler!
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:42 schreef 2dope het volgende:
[..]
Denken dat TS een opleiding heeft gehad![]()
Nee, als je groep 8 hebt weten af te maken dan kraam je al niet zulke onzin uit als deze zwakzinnige kwijljosti.
Wat ben jij domquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:28 schreef skattebaut het volgende:
Links is game over!!!
http://www.geenstijl.nl/poll/pollresult.php
Zeker!quote:
Wordt tijd dat cookies ook een keurmerk krijgen...quote:
Geenstijl is niet rechts, maar onpartijdig. je zit fout!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:31 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Een poll van een rechtse website neerzetten als objectieve bron
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |