Ik heb mijn bestelling ook binnenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:48 schreef Maria2.0 het volgende:
Ja de Nederlandse shops zijn echt ideaal. Zodra Melts2Smell weer voorraad heeft zou ik ook echt daar bestellen. Ik vind dat zij hetzelfde idee heeft als SmellWell maar dan met betere melts.
Het wekt wel nieuwsgierigheid op als je zulke aparte namen doet, hahaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:57 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik vind het wel handig om een beetje te inventariseren. Ik denk dat de namen best wel aanspreken. Omschrijving van de geuren is gewoon klikbaar, niet alle geuren zullen doorschemeren in de naam zeg maar.
Voor zover ik weet is het sojawas smelten, geurolie en kleurstoffen toevoegen en in mallen gieten, meer is het "niet". De geuren zullen nog het meest complex zijn.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:01 schreef automatic_ het volgende:
Valt dat niet tegen om zulke dingen te maken?Ik heb er eigenlijk geen idee van, haha
Maar dat past wel bij "Kinky!"quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:09 schreef Maria2.0 het volgende:
Whahahaha, ik wil geen piem0ls gaan verkopen
Oooo oke! Ik snapquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:05 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is het sojawas smelten, geurolie en kleurstoffen toevoegen en in mallen gieten, meer is het "niet". De geuren zullen nog het meest complex zijn.
Als ik aan piemels denk, dan denk ik nooit aan piemels van opa'squote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:10 schreef Maria2.0 het volgende:
Nee joh. Piem0ls zijn gewoon lichaamsdelen. Opa's hebben ook piem0ls en da's heul nie kinky
Kortom! Je kan best piem0ls maken!quote:
Ah, die melt gaat dan zeker de Naughty H. hetenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:12 schreef Maria2.0 het volgende:
Whahahahaha, dat is best een heel tof idee![]()
En dan: "Naughty Hank was made for F*ing you![]()
![]()
Jij bent goed mee aan het bedenken!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:16 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ah, die melt gaat dan zeker de Naughty H. heten
Tsja... hier stond het toch als eerstequote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:17 schreef Maria2.0 het volgende:
Of "the hot cocker".
Ik ga nu al stuk![]()
Zometeen jat iemand ons idee
Ik verwacht op z'n minst dat je dat geweldige idee van douche-eendje even in een word/excel bestandje zet met potentiële namenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:24 schreef Maria2.0 het volgende:
Help me herinneren als het van de grond komt, dan zorgen wij voor een Naughty H.
Dat denk ik ook welquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:02 schreef Maria2.0 het volgende:
Daar kunnen we echt wel iets op verzinnen hoor!
YES!!! Wie heeft hem verzonnen? Jij of manlief?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:11 schreef Maria2.0 het volgende:
Manlief zegt dat hij geen dupes wil doen![]()
Oh en auto, de naam voor je konijn is al verzonnen
Ik zie dat die al als geurolie bestaat. En laat ik nou net nog een bon hebben liggen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:11 schreef Maria2.0 het volgende:
Manlief zegt dat hij geen dupes wil doen![]()
Oh en auto, de naam voor je konijn is al verzonnen
Ah, dan vernoem ik mn shop naar jou! Maria's Maagdelijke Melts!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:34 schreef Maria2.0 het volgende:
Start je onze tegenhanger; een heel lief, bloemig, schattig en onschuldig shopje. Kunnen we naar elkaar linken op de site
Foto!quote:
Als je m lekker vind dat mag je de mijne ook wel hebbenquote:Op zondag 13 februari 2011 11:55 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb 1/3 Pink Sugar Cookie van PFS erin gedaan. Ik heb het idee dat hij te zwaar is, maar misschien valt het mee!
Ik vind hem nu al stinkenquote:Op zondag 13 februari 2011 11:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als je m lekker vind dat mag je de mijne ook wel hebben
Die heb ik nietquote:Op zondag 13 februari 2011 11:58 schreef Maria2.0 het volgende:
OMGGGGG ik ben echt wiiiiiiild van pink incense!
Jaaaaaaaaaaaaaaquote:
Dat zou fijn zijn!quote:Op zondag 13 februari 2011 14:30 schreef Maria2.0 het volgende:
Jeej! Misschien toch op vakantie dit jaar! Voorpret!
Oooo leukquote:Op zondag 13 februari 2011 14:30 schreef Maria2.0 het volgende:
Jeej! Misschien toch op vakantie dit jaar! Voorpret!
Ik heb die volgens mij ookquote:Op zondag 13 februari 2011 14:32 schreef Nune het volgende:
[..]
Dat zou fijn zijn!![]()
Hier zit Snowy Champagne erin van Melt2Smell maar vind hem niet zo geweldig.
Ooo echt?! Wow! Cool!quote:Op zondag 13 februari 2011 14:47 schreef Maria2.0 het volgende:
Yep, we gaan waarschijnlijk naar Texas![]()
Snowy Champagne heb ik ook, vond hem apart ruiken.
Ooo oke, haha. Leukquote:Op zondag 13 februari 2011 14:57 schreef Maria2.0 het volgende:
Nee, ik ben in Californië, Nevada, Arizona, Utah en Florida geweest![]()
We gaan waarschijnlijk 19 dagen, dan houden we effectief 17 dagen over.
Nou, inderdaad! Heeft zij een winkeltje?quote:Op zondag 13 februari 2011 15:03 schreef Maria2.0 het volgende:
Ja, helemaal. Zodra we de kans krijgen emigreren we.
En om even on topic te blijven: Dan kunnen we langs bij Vera van PFS![]()
Dan is ze goed bezig, hahaquote:Op zondag 13 februari 2011 19:57 schreef Joysa het volgende:
Melt2smell is verzonden
Op zondag? ja op zondag..
Heul veel melts.quote:
Misschien moest ze even de hond uitlaten en heeft ze meteen vloppen gepostquote:Op zondag 13 februari 2011 21:32 schreef Pien85 het volgende:
PureSoap is verzondenvreemd, op zondag avond half 10
![]()
Ooo oke! En ja, elke cent is meegenomenquote:Op zondag 13 februari 2011 21:30 schreef Maria2.0 het volgende:
De vliegreis niet nee. Scheelt niet gek veel hoor (200/300 euro) maar genoeg om ons plan te wijzigen. Elke extra cent kunnen we mooi besteden aan een hotelletje of lekker eten.
Jeeeej!quote:Op zondag 13 februari 2011 21:32 schreef Pien85 het volgende:
PureSoap is verzondenvreemd, op zondag avond half 10
![]()
Zo had ik nog niet gedacht!quote:Op zondag 13 februari 2011 22:23 schreef Cat22 het volgende:
Zit iedereen hier en beetje enthousiast te doen over Maria haar US plannen.![]()
Zul je zien dat haar shopje lekker loopt, ze veel verslaafden klanten heeft in NL en dan gaat ze verhuizen naar heul ver weg.
Gewoon niks bestellen.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:23 schreef Cat22 het volgende:
Zit iedereen hier en beetje enthousiast te doen over Maria haar US plannen.![]()
Zul je zien dat haar shopje lekker loopt, ze veel verslaafden klanten heeft in NL en dan gaat ze verhuizen naar heul ver weg.
Gratis (voor de klant dan) ophalen.quote:
Cake Bake Hartjequote:Op zondag 13 februari 2011 22:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo oke! En ja, elke cent is meegenomen
[..]
Jeeeej!
Wat had je gekocht?
Ja, mocht niet meer van mezelfquote:
Ahh, je hebt groot gelijkquote:Op zondag 13 februari 2011 22:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, mocht niet meer van mezelfBeetje dure maand dit
Zo zonde om ze te smelten, ze zien er echt leuk uitquote:Op maandag 14 februari 2011 14:49 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb een dupe van TOB erin zitten van Melt2smell
quote:"Doodle Bug: Een heerlijke mix van cream soda, verse watermeloen, bubblegum met een hint van de pasgeboren baby."
Ja, misschien vandaag en anders morgenquote:Op maandag 14 februari 2011 16:58 schreef automatic_ het volgende:
Jeej, lekker![]()
Oja PienIk zat allemaal te zoeken naar Kiwi/Watermeloen in mijn bak en ik snapte er niets van dat ik hem niet meer had. Later dacht ik; Ooo wacht! Die komt/is onderweg met Pien haar vlopje
Irish cream is echt wel een goeie keuze voor mij... Baileysquote:Op maandag 14 februari 2011 17:02 schreef automatic_ het volgende:
Ja, dat zal wel morgen worden, maar dat is prima!![]()
Ooo echt?! Wat een leuk cadeautje! Ik heb Bubblegum Lipbalsem, heeerlijk
Mja, zou nu best wel meer willen bestellenquote:Op maandag 14 februari 2011 17:04 schreef automatic_ het volgende:
Hehe, dan komt het helemaal goed uit!Ik heb toen een grote gekocht en kreeg daar een kleintje bij. Volgens mij was ik toen ¤1.25 kwijt ofzo.
Jeuj, envelopje veilig aangekomenquote:Op maandag 14 februari 2011 16:57 schreef Pien85 het volgende:
Omg, allemaal lekkere dingen in de brievenbus
Douche_eendje d'r melts, en mijn bestelling van PureSoap
Jaquote:Op maandag 14 februari 2011 17:10 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jeuj, envelopje veilig aangekomen
Tuurlijk! Waarom niet?quote:Op maandag 14 februari 2011 17:11 schreef Pien85 het volgende:
16 verschillende geurtjes nu
En nog een aantal die al in een vlop zitten voor Douche_eendje.
Ohja, gewetensvraag... Doosje van PS waren de postzegels niet oop afgestempeld... ga ik 't doosje (met zegels) opnieuw gebruiken?
Omdat mijn geweten dat eigenlijk heel erg fout vindtquote:
Geen twijfel over de love spell?quote:Op maandag 14 februari 2011 17:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JaEn allemaal lekker
hoewel ik een beetje twijfel over die chocodinges
Ach, zonde om het zo weg te gooien.. Hadden ze maar op moeten lettenquote:Op maandag 14 februari 2011 17:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Omdat mijn geweten dat eigenlijk heel erg fout vindt
Nee, die is wel lekkerquote:Op maandag 14 februari 2011 17:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Geen twijfel over de love spell?
Lekkerquote:Op maandag 14 februari 2011 17:55 schreef Pien85 het volgende:
Mijn woonkamer/hal/trap/keuken ruiken naar schoon beddengoed
Jaquote:
Na deze melt ben ik overstag gegaan, mijn eerste Lush-bestelling is een feitquote:Op zondag 13 februari 2011 21:21 schreef Maria2.0 het volgende:
Hier nog steeds Olive Leaf van Melt2Smell. Het is echt alsof ik in een fles TOB woon
Morgen komt er nieuw spulquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:24 schreef douche-eendje het volgende:
Lalala mijn voorraadje word minder en minder
quote:
Heb je 'n mesje bij de hand?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:44 schreef douche-eendje het volgende:
[..]. Dan kan ik tegen de tijd dat mijn salaris binnen is weer nieuw bestellen, dan zit ik wel bij mn ondergrens melts
Ah, veilig aangekomen dusquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:53 schreef automatic_ het volgende:
Pien, bedankt
Wat een schattig envelopje! Haha.
Ja, ik vind dat echt lekkerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ah, veilig aangekomen dusIssie fruitig genoeg?
Ben blij dat jij er blij mee bentquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat echt lekkerHahaha
Jaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:09 schreef automatic_ het volgende:
Nee johHaha.
Heb je die van mij al geprobeerd?
Ik wilde ook zo'n koffiegeurtje bestellen bij PureSoap, maar was opquote:
Ahhhquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Misschien hebben ze onderweg broodkruimels gevonden en zijn ze die aan het opeten
Hoeveel moet je nog branden?quote:
Met dat wat van Pien nog binnen moet komen: 3 tarts, 1 hartje. Dus nog een week.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoeveel moet je nog branden?
3tarts?quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:04 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Met dat wat van Pien nog binnen moet komen: 3 tarts, 1 hartje. Dus nog een week.
Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo! Nog langer wachten.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
3tarts?zitten dr 4 in 't doosje dat die kant op komt
Stuur maar terug dan hoorquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:05 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo! Nog langer wachten.
Whahahahaquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:05 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo! Nog langer wachten.
Hoezo?quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:06 schreef Pien85 het volgende:
Pfff.... Gisteren vergeten om dingetje in de vriezer te zetten en meltje er uit te halen... Dus nu wil ik een ander erin en moet ik wachten tot het kan
Heb eigk geen idee meer wat er in zitquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:07 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat is zielig voor de meltjes. Ik zal ze met veel liefde opmaken.
Ja maar hij is nog niet opquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoezo?
Gewoon je waxinelichtje aanzetten, wachten tot het gesmolten is, keukenrolletje erin & hij zuigt het op. Daarna met een 2e velletje het restje weghalen en klaaaár
Ik doe het altijd zoHeb mijn ding nog nooit in de vriezer gezet.
Oh, dat was ook wel slim geweest jaquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:07 schreef douche-eendje het volgende:
En anders gewoon waxinelichtje max een minuut aan, dan kan je de oude melt er ook zo uithalen omdat de onderkant een beetje gesmolten is
Oh oke, zo denk ik dus nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja maar hij is nog niet opDus in de vriezer en dan kannie weer in 't zakje
Dit is mn namiddag-/avondluchtje... en nu moet er dus wat anders in omdat het geen avond is
quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:11 schreef Maria2.0 het volgende:
Mijn brander staat aan met carrotcake voor manlief
Oeh, dan is hij wel blijquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:11 schreef Maria2.0 het volgende:
Mijn brander staat aan met carrotcake voor manlief
Is goed hoor, dankjewel!quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:48 schreef Maria2.0 het volgende:
Nune, ik heb je vlop vandaag gepost. Heb er maar gewoon wat ingegooid. Ben alleen de AC parfum vergeten dus die krijg je nog.
nog niksquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:45 schreef Nune het volgende:
Net Gingerbread House erin gedaan, de lekkerste geur ooit.![]()
Ik ben trouwens mega benieuwd hoeveel Mirjam al verstookt heeft!
quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nog niks
ik stook altijd op m'n vrije dag, en m'n eerste vrije dag is morhen pas weer
Hij is er nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:04 schreef Maria2.0 het volgende:
Dat is wel erg positief bekeken Space
Ik eentje met de geur van Big!quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:25 schreef douche-eendje het volgende:
Ik heb ineens extreme behoefte aan een melt met de geur van So White (lush).
Heb je mijn vlop al ontvangen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:25 schreef douche-eendje het volgende:
Ik heb ineens extreme behoefte aan een melt met de geur van So White (lush).
Hahaha lief! Jouw vlop wordt ook vandaag in de brievenbus gedaanquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nune, jouw vlop is vanochtend om half 6 in de brievenbus gegaan! Mama had m meegenomen LOL
Ja maar is dat echt alleeeeen maar citrus?quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:57 schreef Maria2.0 het volgende:
Key Lime Pie![]()
Hier nog even Moroccan Holiday, als ik zometeen actief genoeg ben om op te staan zoek ik weer iets anders uit.
Hahahahaquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:17 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, hij is vandaag binnen gekomen! Ow, wil je lachen? Weer geen stempels op de postzegels
Oeh handigquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:17 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, hij is vandaag binnen gekomen! Ow, wil je lachen? Weer geen stempels op de postzegels
Mja, dat is hun probleem dan hoor, die tapequote:Op donderdag 17 februari 2011 19:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oeh handigOhja, misschien konden ze dit keer wel niet stempelen, ik had er tape overheen geplakt
Wat had ik er nou ingedaan?
Ohjaquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:25 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mja, dat is hun probleem dan hoor, die tapeEn zo ver zat dat er nou ook weer niet overheen!
Uhm
Lemon meringue pie
christmas cookie
banana nut bread
spicy pear
Je moet ook niet alleen de hoofdjes verbrandenquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:40 schreef automatic_ het volgende:
Mijn Annie eendjes ruiken niet zo sterk.
Ze waren allemaal nog heelquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:54 schreef Nune het volgende:
[..]
Je moet ook niet alleen de hoofdjes verbranden
Dus je hebt nu de hele avond op de wc gezeten?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:21 schreef Maria2.0 het volgende:
Fly me to the moon staat op de wc aan. Die vind ik veul lekkerder dan Coeur![]()
Ik hoop stiekem dat mijn LOL zaterdag binnenkomt. Maar het zal wel weer dinsdag worden
Oke, hetzelfde als bij mij dusquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:39 schreef Maria2.0 het volgende:
Auto; neup. Alleen electronic information.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |