Ik heb mijn bestelling ook binnenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:48 schreef Maria2.0 het volgende:
Ja de Nederlandse shops zijn echt ideaal. Zodra Melts2Smell weer voorraad heeft zou ik ook echt daar bestellen. Ik vind dat zij hetzelfde idee heeft als SmellWell maar dan met betere melts.
Het wekt wel nieuwsgierigheid op als je zulke aparte namen doet, hahaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:57 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik vind het wel handig om een beetje te inventariseren. Ik denk dat de namen best wel aanspreken. Omschrijving van de geuren is gewoon klikbaar, niet alle geuren zullen doorschemeren in de naam zeg maar.
Voor zover ik weet is het sojawas smelten, geurolie en kleurstoffen toevoegen en in mallen gieten, meer is het "niet". De geuren zullen nog het meest complex zijn.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:01 schreef automatic_ het volgende:
Valt dat niet tegen om zulke dingen te maken?Ik heb er eigenlijk geen idee van, haha
Maar dat past wel bij "Kinky!"quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:09 schreef Maria2.0 het volgende:
Whahahaha, ik wil geen piem0ls gaan verkopen
Oooo oke! Ik snapquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:05 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is het sojawas smelten, geurolie en kleurstoffen toevoegen en in mallen gieten, meer is het "niet". De geuren zullen nog het meest complex zijn.
Als ik aan piemels denk, dan denk ik nooit aan piemels van opa'squote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:10 schreef Maria2.0 het volgende:
Nee joh. Piem0ls zijn gewoon lichaamsdelen. Opa's hebben ook piem0ls en da's heul nie kinky
Kortom! Je kan best piem0ls maken!quote:
Ah, die melt gaat dan zeker de Naughty H. hetenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:12 schreef Maria2.0 het volgende:
Whahahahaha, dat is best een heel tof idee![]()
En dan: "Naughty Hank was made for F*ing you![]()
![]()
Jij bent goed mee aan het bedenken!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:16 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ah, die melt gaat dan zeker de Naughty H. heten
Tsja... hier stond het toch als eerstequote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:17 schreef Maria2.0 het volgende:
Of "the hot cocker".
Ik ga nu al stuk![]()
Zometeen jat iemand ons idee
Ik verwacht op z'n minst dat je dat geweldige idee van douche-eendje even in een word/excel bestandje zet met potentiële namenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:24 schreef Maria2.0 het volgende:
Help me herinneren als het van de grond komt, dan zorgen wij voor een Naughty H.
Dat denk ik ook welquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:02 schreef Maria2.0 het volgende:
Daar kunnen we echt wel iets op verzinnen hoor!
YES!!! Wie heeft hem verzonnen? Jij of manlief?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:11 schreef Maria2.0 het volgende:
Manlief zegt dat hij geen dupes wil doen![]()
Oh en auto, de naam voor je konijn is al verzonnen
Ik zie dat die al als geurolie bestaat. En laat ik nou net nog een bon hebben liggen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:11 schreef Maria2.0 het volgende:
Manlief zegt dat hij geen dupes wil doen![]()
Oh en auto, de naam voor je konijn is al verzonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |