Ik hoop natuurlijk wel op een schaatser ofzoquote:Op zondag 13 februari 2011 12:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Zal je net zien dat het een sport is waar je nog nooit van hebt gehoord. Curling bijvoorbeeld.
Dat is al gelijk een stuk minder geil hè?
Ik vind de omschrijving op zich al goud waard. Lig je daar met zo'n koude plak in bed romantisch te wezen.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:09 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind dat geheim van "Ik had een romance met olympisch goud" wel leuk en intressant
quote:Op zondag 13 februari 2011 12:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind de omschrijving op zich al goud waard. Lig je daar met zo'n koude plak in bed romantisch te wezen.
quote:Op zondag 13 februari 2011 12:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind de omschrijving op zich al goud waard. Lig je daar met zo'n koude plak in bed romantisch te wezen.
Whahahah.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:07 schreef Noek het volgende:
De kandidaten zijn wel een beetje hm.Alhoewel ik ook wel snap dat een geheim zoals:"Ik ben een nobelprijswinnaar" niet snel zo'n huis in komt, is dit ook wel een beetje het andere uiterste.
Bingo? Bingo? Ja nee, dat zal lastig zijn. Of je moet als een gilles de la tourette steeds nummers gaan roepen. "JA 33! NUMMER 18. HOOR IK DAAR IETS VALLEN?? NUMMERRR 23!!" Dan heb je kans dat mensen achter je geheim gaan komen.
Ik gok op een lintje. Of een Playmobil-mannetje.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zag hier het geheim 'ik ben een ridder' voorbij komen. what zhe fack moet ik me daar bij voorstellen? Ieder weekend je masker op en gaan?
Misschien wel iemand die die spelletjes doet??quote:Op zondag 13 februari 2011 13:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zag hier het geheim 'ik ben een ridder' voorbij komen. what zhe fack moet ik me daar bij voorstellen? Ieder weekend je masker op en gaan?
Ohw zo... Dat zou ook nog kunnenquote:Op zondag 13 februari 2011 13:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Misschien wel iemand die die spelletjes doet??
Je hebt toch altijd die fantasy gevechten enzo
En dan is hij een ridder
Ik ookquote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 13:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw zo... Dat zou ook nog kunnen
[..]
Ik ook
De hele dag stream kijken?quote:Op zondag 13 februari 2011 13:28 schreef iBenny het volgende:
Ben blij dat ik over een week vakantie heb
Ik moet werkenquote:Op zondag 13 februari 2011 13:28 schreef iBenny het volgende:
Ben blij dat ik over een week vakantie heb
Is het al begonnen?quote:Op zondag 13 februari 2011 13:32 schreef Arcee het volgende:
Ah, Secret Story. Dat wou ik wel gaan volgen.
Vanavond op NET5 21:15 uurquote:Op zondag 13 februari 2011 13:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is het al begonnen?![]()
En komen er herhalingen op uitzendinggemist oid?
En moeten we het nu afkorten tot SS? Voelt een beetje fout
Dank dankquote:
Vanavond begint het... 22:15uurquote:Op zondag 13 februari 2011 13:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is het al begonnen?![]()
Vanavond de kick-off. En de gangbare afkorting is SST.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:34 schreef Isabeau het volgende:
Is het al begonnen?![]()
quote:Op zondag 13 februari 2011 13:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is het al begonnen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |