Mwah, het heeft mijn persoonlijke voorkeur als het een user is die weet hoe een COS te openen....quote:Op zondag 13 februari 2011 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mag het een willekeurige user zijn?
Interesse?quote:Op zondag 13 februari 2011 19:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, het heeft mijn persoonlijke voorkeur als het een user is die weet hoe een COS te openen....
Uit ervaring dus.
Heb ze er al even bijgepakt:quote:Op zondag 13 februari 2011 19:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Pietjeeeeeeeeeeeeeeeee....werk voor je aan de winkel
quote:Op zondag 13 februari 2011 18:42 schreef Maanvis het volgende:
Zie je dat oog? Dat gaat open.. en dicht!
quote:Op zondag 13 februari 2011 18:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Niet alleen 't oog, er beweegt van alles (de lucht, de stralen, het oog alle kanten op).
Ik had er meer van verwachtquote:Op zondag 13 februari 2011 19:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Benny
Ze hebben Laura gevonden
Ik vroeg me al af waar je bleef....ja dat een ervaren iemand hem alvast klaarzet en de Mods die gelijk open gooien bij begin van de streams...is het wel op :http://www.net5.nl/secretstory.htmlquote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 19:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb ze er al even bijgepakt:
[..]
[..]
Ik denk dat Lea dat ook wel zelf kan heurquote:Op zondag 13 februari 2011 19:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waar je bleef....ja dat een ervaren iemand hem alvast klaarzet en de Mods die gelijk open gooien bij begin van de streams...is het wel op :http://www.net5.nl/secretstory.html
Nee, ik ben bang dat ik om die tijd net een baby zit te voeden of in bed aan het leggen ben, dan wel in slaap probeer te wiegen en/of zingenquote:
Dat denk ik ook...maar is het nu te volgen op die linkquote:Op zondag 13 februari 2011 19:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik denk dat Lea dat ook wel zelf kan heur.
Wat boeit het nou wie het opent?quote:Op zondag 13 februari 2011 19:39 schreef beequeen het volgende:
Als het aan mij ligt opent Bong de eerste COS. Net als de eerste BB COS..
Man, ik pas me wel aan aan jullie wensenquote:Op zondag 13 februari 2011 19:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
dude....... ben je uberhaupt ouder dan 11 of niet?
Nostagie, rellert.quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb de COS wel neergezet met de 2 posts
Ah, fijn een kutnewbie onbekende die 1½ uur vantevoren al een COS opent om maar met de eer te kunnen strijkenquote:Op zondag 13 februari 2011 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb de COS wel neergezet met de 2 posts
Oh, darn, las ik deze post in eerste instantie toch helemaal verkeerdquote:
Paniek!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |