quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, alleen als er iemand langs komt die bepaalt dat er iets op SBS6 gekeken moet worden EN dan meteen gaat kutten zo dat SBS6 op 6 zit. Daarna ben ik weer een maand al mijn zenders kwijt. Hoerezooi
Ja, dat is "handig"quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is zeker klote
wel onbeschoft dat ze je zenders om gooien en niet gewoon even zelf gaan zoeken
goeie sendert manquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat is "handig"
ALS ik ooit zelf naar SBS6 had willen kijken ja. EN bovendien nooit naar iets anders.
Coooolquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik heb wel een huge kabouter plop poster hangen
Picsquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hij is gewoon zo'n baas, ik heb 'm nooit weggehaald
ook nog een van Welterusten, kleine beer, deze: [ afbeelding ]
maar da's een poster, en die heb ik gewoon ook nooit weggehaald, alle muren zijn in z'n totaliteit bedenkt met posters, waarom zou ik de oude weghalen, op al m'n leeftijden had ik weer andere posters, en iedere is weer anders
ik ben nu bezig met het plafond.
dudequote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hij is gewoon zo'n baas, ik heb 'm nooit weggehaald
ook nog een van Welterusten, kleine beer, deze: [ afbeelding ]
maar da's een poster, en die heb ik gewoon ook nooit weggehaald, alle muren zijn in z'n totaliteit bedenkt met posters, waarom zou ik de oude weghalen, op al m'n leeftijden had ik weer andere posters, en iedere is weer anders
ik ben nu bezig met het plafond.
Ja, hij kan koken. Een hele chinese rijsttafel tovert hij zo uit zijn keukenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kun je eigenlijk wel een beetje koken?
[..]
Dat is anders![]()
En volgens mij kan ik dat ook nog steeds. Ik draai alleen wel hoerentoeters
word nu als opslag gebruikt voor de verbouwing van de zolder, staat ook tot het plafond vol met spullen, zoek wel even voor oude foto'squote:
tot straksquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:25 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kruip op de bank.. filmpie kijken![]()
tot later
Veel kijk plezierquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:25 schreef LovelyLady het volgende:
tot later
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
word nu als opslag gebruikt voor de verbouwing van de zolder, staat ook tot het plafond vol met spullen, zoek wel even voor oude foto's
have fun lieverdquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:25 schreef LovelyLady het volgende:
tot later
quote:
Ja, dat je dan zo aan de tepels gaat draaien opzoek naar de juiste zenderquote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat je dan zo aan de tepels gaat draaien opzoek naar de juiste zender![]()
ik twijfelde, maar Muck en haar broer en pa waren tevreden. Straks Marijk even laten keuren.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
thnx was je quiche trouwens nog goed gelukt?
dat zei ik ook al tegen hemquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat je dan zo aan de tepels gaat draaien opzoek naar de juiste zender![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |