quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
opeens kan ik niet zielig meer doen
Te veel om op te noemen. Algehele k*tweek ofzo.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat dan?
kilo's kwijt, ja dat ken ikmarr de lijn stijgt weer
Nee joh, MPG is er nogquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou dan sta ik dus lekker alleen
je waait nu echt weg.........quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ach welja.
Ben toch al de hele week bezig...
Heeft er al aardig ingahakt hier... Ben al een paar kilo afgevallen deze week
...
ik wil niet alleen je tieten. Ik wil jou helemaalquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar mijn tieten krijg je niet
Nee hoor.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou dan sta ik dus lekker alleen
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Te veel om op te noemen. Algehele k*tweek ofzo.
En de stijgende lijn is hier meestal ver te zoeken. Kwijtraken lukt binnen no time, erbij is vrijwel onmogelijk![]()
![]()
ja kom maar, ik heb ook nog wat anders leuks voor jequote:
jij hebt Muck en Marijke al, hebberdquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik wil niet alleen je tieten. Ik wil jou helemaal
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja zoiets
Owja die auto:
http://www.abradio.nl/web(...)ak_zand_in_zandvoort
Jij vindt jezelf ook zielig ja?quote:
Ik heb geen manquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:52 schreef suikertaartje het volgende:
Trouwens: mannen![]()
schoonfamilie![]()
![]()
![]()
Is het weer zover?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:52 schreef suikertaartje het volgende:
schoonfamilie![]()
![]()
![]()
plek zat hier hoorquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij hebt Muck en Marijke al, hebberd
zijn ze vies danquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb geen man![]()
EN geen schoonfamilie.
*knuff*quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:52 schreef suikertaartje het volgende:
schoonfamilie![]()
![]()
![]()
zie je zelfs je man dwingt je om voor Toek te kiezenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:52 schreef suikertaartje het volgende:
schoonfamilie![]()
![]()
![]()
Knufquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:52 schreef suikertaartje het volgende:
schoonfamilie![]()
![]()
![]()
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Lenny Kravitz bedoel ik natuurlijkquote:
[..]
Ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
[..]
Ja
thijs mag hier wel komen spelen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
[..]
Ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
[..]
Ja
Fijn is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ohja. En dan belt 'ie he. Dus.quote:
Volgens mij kan jij beter bellenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ohja. En dan belt 'ie he. Dus.
Zeggen de schoonouders: ja, is goed...maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar.....nu we je toch spreken, aanstaande donderdag (vaste oppasdag, red.) kunnen we niet, dan zijn we weg. Daaaag.
ik zou even surfen naar www.verkoopdiehandel.nl/jemisterniksaanquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zeggen de schoonouders: ja, is goed...maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar.....nu we je toch spreken, aanstaande donderdag (vaste oppasdag, red.) kunnen we niet, dan zijn we weg. Daaaag.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee hoor.
Jij hebt vast ook nog wel een reden om niet zielig te hoeven doen. En anders gaan we het samen wel op een zuipen zetten.
[..]
Ja
sjezusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
Fijn zoquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Like WTF!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan hangen ze op denk ikquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij beter bellen
Dat denk ik nietquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij beter bellen
Ja, ik heb mijn ouders maar weer eens gebeld *zucht*quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
Like WTF!Als ik moet komen oppassen, ik ben die dag vrij
![]()
Dat weten wij, maar dat weten haar schoonouders helaas nietquote:
ach ja ruim op tijd toch, kijk een keer niet kunnen niks mis mee maar geef dat dan tijdig door, als je het toch al weet waarom niet gelijk zeggenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik heb mijn ouders maar weer eens gebeld *zucht*
Maar dankjewel
ze zijn dat een beetje vergeten toen ik iets deed dat zij iets minder leuk vondenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat weten wij, maar dat weten haar schoonouders helaas niet![]()
.
dat is wat zachtjes uitgedruktquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Beetje jammer...
Graag gedaan
ja, dat dusquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:03 schreef PeZu het volgende:
ach ja ruim op tijd toch, kijk een keer niet kunnen niks mis mee maar geef dat dan tijdig door, als je het toch al weet waarom niet gelijk zeggen
Maar mijn oudersquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Beetje jammer...
Graag gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |