abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 februari 2011 @ 12:33:59 #176
19242 yavanna
Results may vary.
pi_92712148
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:31 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:

[..]

yep ... het is nu te laat .. Tahrir dorp is weg ...de kracht van de verbroedering is letterlijk opgeruimd ... ;(

oh ja ,.. hoorde ook ergens , die ananas fikkie is opgestapt ??
Ja. :'(

Uhm, 'ananas' heb ik even gemist. ;)

#egypt.. now a group of protesters are protesting for protesters to leave #tahrir..
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  zondag 13 februari 2011 @ 12:35:51 #177
19242 yavanna
Results may vary.
pi_92712216
In o.a. Suaz zouden ook nog steeds grote stakingen zijn.

richardengelnbc richard engel
#Egypt lawyers protesting to remove the chairman for their union.. bankers protesting too.. i feel i should go on strike as well.

Protests around town in Cairo - police want higher wages, court workers want lighter case loads. everyone has a requests. #Egypt

protesters are streaming into Tahrir Square, cars are in standstill traffic around them #Egypt

For years Zahi Hawass has been in sole control of Egypt's greatest treasures without accountability. #investigatehawass #jan25 #tahrir

Egypt protesters already erected a monument - still very basic and raw -- of granite for martyrs of revolution _O_

Eight priceless pieces of ancient Egyptian antiquities stolen from museum#alarabiya #Egypt -O-

Love this picture..girls heading to #tahrir to clean the square. Revolution restoring pride #jan25 http://twitpic.com/3zby9q

zondag 13 februari 2011 @ 12:36:29 #178
69315 raistlin6
Met dank aan Olga (heldin)
pi_92712242
Regering Egypte blijft tot einde transitie
De Egyptische regering blijft aan tot de overgangsperiode in het Noord-Afrikaanse land achter de rug is. Dat maakte een woordvoerder van het kabinet zondag bekend. Volgens hem gaat het om een periode van een aantal maanden.

"De vorm van de regering zal zo blijven tot het proces van transformatie over een paar maanden afgerond is. Daarna zal een nieuwe regering worden benoemd op basis van de democratische principes die nu al gelden", aldus de woordvoerder, die niet uitsloot dat een aantal ministers van portefeuille zal wisselen. Vermoedelijk houdt de toelichting in dat de huidige ministers, nog benoemd door de inmiddels vertrokken president Hosni Mubarak, in functie blijven tot de verkiezingen in september.

De Hogere Raad van de Strijdkrachten maakte zaterdag al bekend dat de huidige regering voorlopig aanblijft. Tot wanneer dat het geval zou zijn, werd niet gemeld. De betogers willen dat er een nieuwe interim-regering komt en zijn ontevreden over het aanblijven van de huidige ministers.

Het leger wil dat de honderden demonstranten die op het Tahrir-plein zijn achtergebleven huiswaarts keren, deze wens wordt kracht bijgezet door het vuren van waarschuwingsschoten in de lucht. Door de ontevredenheid over de maatregelen tot nu toe meldden ooggetuigen dat inmiddels weer duizenden mensen richting Tahrir-plein onderweg zijn om zich bij de achtergebleven groep te voegen.
Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
pi_92712263
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:33 schreef yavanna het volgende:

[..]

Ja. :'(

Uhm, 'ananas' heb ik even gemist. ;)

#egypt.. now a group of protesters are protesting for protesters to leave #tahrir..
ja hoe heette die vent ook alweer .. lijkt veel op anans fikie i.i.g. , die zou opgestapt zijn..

maarre uh ,..protesters protesting ...etc. uhm .. die kan ik ff niet volgen .. 8)7
hoezo adhd ?
  zondag 13 februari 2011 @ 12:38:01 #180
69315 raistlin6
pi_92712288
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:37 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:

[..]

ja hoe heette die vent ook alweer .. lijkt veel op anans fikie i.i.g. , die zou opgestapt zijn..

maarre uh ,..protesters protesting ...etc. uhm .. die kan ik ff niet volgen .. 8)7
Hoe ik het gisteren meekreeg zou min. van Informatie El Feki idd op zijn gestapt en tevens een reisverbod hebben gekregen, zodat ie niet kan vluchten.
Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
pi_92712314
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:36 schreef raistlin6 het volgende:
De Egyptische regering blijft aan tot de overgangsperiode in het Noord-Afrikaanse land achter de rug is. Dat maakte een woordvoerder van het kabinet zondag bekend. Volgens hem gaat het om een periode van een aantal maanden.

"De vorm van de regering zal zo blijven tot het proces van transformatie over een paar maanden afgerond is. Daarna zal een nieuwe regering worden benoemd op basis van de democratische principes die nu al gelden", aldus de woordvoerder, die niet uitsloot dat een aantal ministers van portefeuille zal wisselen. Vermoedelijk houdt de toelichting in dat de huidige ministers, nog benoemd door de inmiddels vertrokken president Hosni Mubarak, in functie blijven tot de verkiezingen in september.

De Hogere Raad van de Strijdkrachten maakte zaterdag al bekend dat de huidige regering voorlopig aanblijft. Tot wanneer dat het geval zou zijn, werd niet gemeld. De betogers willen dat er een nieuwe interim-regering komt en zijn ontevreden over het aanblijven van de huidige ministers.

Het leger wil dat de honderden demonstranten die op het Tahrir-plein zijn achtergebleven huiswaarts keren, deze wens wordt kracht bijgezet door het vuren van waarschuwingsschoten in de lucht. Door de ontevredenheid over de maatregelen tot nu toe meldden ooggetuigen dat inmiddels weer duizenden mensen richting Tahrir-plein onderweg zijn om zich bij de achtergebleven groep te voegen.
Inderdaad, ze kunnen wel weer gaan protesteren.
Zoon van Tolmai.
  zondag 13 februari 2011 @ 12:39:24 #182
19242 yavanna
Results may vary.
pi_92712335
AymanM: punctuality was not one of the demands of the revolution because egyptian PM is late to the press conference!! #tahrir"

Ben benieuwd wat hij te zeggen zal hebben.
pi_92712357
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:37 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:

[..]

Er protesteren nu mensen tegen de demonstranten die nog op het plein staan.
Ze willen dus dat het normale leven begint en dat ze nu stoppen met het Tahrir-plein bezet te houden.
Zoon van Tolmai.
  zondag 13 februari 2011 @ 12:40:36 #184
69315 raistlin6
pi_92712385
Leger biedt voorwaardelijk aan om noodwetgeving op te heffen aanstaande vrijdag.
(info.balk Al Jazeera)
Dat lijkt me een goede zaak? Afhankelijk van wat voorwaardelijk inhoudt natuurlijk.
  zondag 13 februari 2011 @ 12:42:03 #185
19242 yavanna
Results may vary.
pi_92712438
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:36 schreef raistlin6 het volgende:

Er is niet bij het plein geschoten maar bij het interior ministry en ivm politie stakers, dacht ik te lezen. ;)
  zondag 13 februari 2011 @ 12:43:05 #186
19242 yavanna
Results may vary.
pi_92712476
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:38 schreef raistlin6 het volgende:

[..]

Hoe ik het gisteren meekreeg zou min. van Informatie El Feki idd op zijn gestapt en tevens een reisverbod hebben gekregen, zodat ie niet kan vluchten.
Ah ok, ik was niet bekend met de Ananas bijnaam. :s)
  zondag 13 februari 2011 @ 12:43:33 #187
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_92712495
Lees ik dit goed dat het leger de emergencylaw op vrijdag wil opheffen?
There is only one religion
pi_92712500
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:39 schreef Bartholomaeus het volgende:

[..]

Er protesteren nu mensen tegen de demonstranten die nog op het plein staan.
Ze willen dus dat het normale leven begint en dat ze nu stoppen met het Tahrir-plein bezet te houden.
dus toch ... ( was ff lastige zin , ) maarre das mooi balen ,.. nou lukt het ze nooit meer, en als dat uit de hand loopt , zal het leger de kant kiezen van de mensen die nu verder willen met het dagelijks leven ...
hoezo adhd ?
  zondag 13 februari 2011 @ 12:43:47 #189
19242 yavanna
Results may vary.
pi_92712505
Sandmonkey Mahmoud Salem
The Army is taking pictures and recording videos of the protesters in Tahrir. Should we be worried? #jan25
  zondag 13 februari 2011 @ 12:43:59 #190
69315 raistlin6
pi_92712519
Wael Khalil lijkt op Leon en heeft mijn sjaal om. :D (AJE)
pi_92712525
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:43 schreef yavanna het volgende:

[..]

Ah ok, ik was niet bekend met de Ananas bijnaam. :s)
el feki zn voornaam lijkt heel erg op ananas :P

quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:38 schreef raistlin6 het volgende:

[..]

okej thnx !
hoezo adhd ?
pi_92712560
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:43 schreef yavanna het volgende:
Sandmonkey Mahmoud Salem
The Army is taking pictures and recording videos of the protesters in Tahrir. Should we be worried? #jan25
yep .. want wat er nu staat is "de harde kern "en ik vermoed dat juist die .. dalijk gaan "verdwijnen "...... ;(
hoezo adhd ?
  zondag 13 februari 2011 @ 12:46:13 #193
19242 yavanna
Results may vary.
pi_92712618
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:44 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:

[..]

el feki zn voornaam lijkt heel erg op ananas :P
:D Bij Gamal Mubarak, moet ik steeds aan een kameel denken, slaat nergens op maar pictures pictures. ;)
  zondag 13 februari 2011 @ 12:46:39 #194
69315 raistlin6
pi_92712637
Ik heb een oplossing bedacht die voor ons wel prettig is. Ayman en die chick van AJE als transitieregering.
pi_92712697
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:46 schreef raistlin6 het volgende:
Ik heb een oplossing bedacht die voor ons wel prettig is. Ayman en die chick van AJE als transitieregering.
_O-
  zondag 13 februari 2011 @ 12:48:26 #196
19242 yavanna
Results may vary.
pi_92712700
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:44 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:

[..]

yep .. want wat er nu staat is "de harde kern "en ik vermoed dat juist die .. dalijk gaan "verdwijnen "...... ;(
Het gebeurd blijkbaar al langer, zie onderstaand.

Ik denk overigens niet dat het leger/politie op de oude voet door kan gaan met verdwijningen e.d. Zoals ze zeiden 'there's no way back'.

3awadalla Ahmed Awadalla
by Sandmonkey
@
@Sandmonkey This happened to us while were in Korba on Friday night celebrating. We were astonished too. They has SLR cameras!
pi_92712731
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:46 schreef yavanna het volgende:

[..]

:D Bij Gamal Mubarak, moet ik steeds aan een kameel denken, slaat nergens op maar pictures pictures. ;)
hahha jah ( ik ken het ) ergste is zulke beelden krijg je er ook niet meer uit ..

maar goed , er zijn veel fikie's maar ik heb em gevonden ( moest het zeker weten :P )
Anas el-Feki,minister of mass media in the Egyptian government.

weet alleen nu niet zeker of hij de fikkie is die op gestapt is ( zijn er dus best veel , die fikkies)
hoezo adhd ?
pi_92712745
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:46 schreef raistlin6 het volgende:
hahhah _O-
hoezo adhd ?
  zondag 13 februari 2011 @ 12:49:45 #199
69315 raistlin6
pi_92712758
Overigens denk ik dat het leger niet anders kan dat het tot nu toe doet. Stabiele situatie is nu nodig om veranderingen door te kunnen voeren.

Maatregelen die ik tot nu toe heb meegekregen:
- reisverboden voor oude regeringsleden
- noodwetgeving mogelijk vrijdag weg
- beloften gemaakt over verkiezingen en hervormingen
- economie niet verneuken door proberen mensen weer naar huis te laten gaan

En dat is al heel veel vind ik voor 2 dagen.
pi_92712794
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:49 schreef raistlin6 het volgende:
Overigens denk ik dat het leger niet anders kan dat het tot nu toe doet. Stabiele situatie is nu nodig om veranderingen door te kunnen voeren.

Maatregelen die ik tot nu toe heb meegekregen:
- reisverboden voor oude regeringsleden
- noodwetgeving mogelijk vrijdag weg
- beloften gemaakt over verkiezingen en hervormingen
- economie niet verneuken door proberen mensen weer naar huis te laten gaan
Wat houd die nooit wetgeving nou precies in dan? Daar heb ik niet veel van mee gekregen
Zoon van Tolmai.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')