abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 februari 2011 @ 12:14:54 #151
69315 raistlin6
Met dank aan Olga (heldin)
pi_92711520
Ik kom er net in, wat doet het leger op dit moment verkeerd? :)
Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
  zondag 13 februari 2011 @ 12:15:25 #152
19242 yavanna
Results may vary.
pi_92711543
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:10 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[ afbeelding ]

(All times are local in Egypt, GMT+2)

12:18pm Military has been firing into the air to disperse a protest in front of the interior ministry. A source told Al Jazeera that 500 police protesters had gathered to call for higher wages and to protest against the senior officials of the police force for destroying the credibility and image of the police.

12:08pm Our correspondent Hoda Abdel-Hamid says a small demonstration chanting "the people and the police are one" entered Tahrir Square a short while ago but was booed out by the remaining pro-democracy protesters.

11:35am In Alexandria, a few hundreds of workers at Bank of Alexandria are holding a protest, demanding details be released about the banks sale by the state to the private sector. Also, several hundred workers from the building company The Arab Contractors, used for almost all major construction projects by the state, are protesting in downtown Alexandria demanding better pay.

10:45am The cabinet, appointed when Hosni Mubarak was still in office, will not undergo a major reshuffle and will stay to oversee a political transformation in the coming months, the cabinet spokesman says.

"The shape of the government will stay until the process of transformation is done in a few months, then a new government will be appointed based on the democratic principles in place," the spokesman told Reuters, adding that it was possible some portfolios could change hands in that period.

9:18am Our correspondent James Bays says there have been some "very small scuffles" as troops tried to get protesters to leave Tahrir Square in Cairo.

"I think it reflects a bigger problem," he says. "The military believes that now Mubarak is out, it's time for stability. But some of the protesters think not enough has been done yet. They don't want to clear that square until the army has handed over to a civilian government."

8:39am Soldiers have moved in among protesters still in Tahrir Square, Reuters reports, as traffic started flowing through the square again this morning.

Protesters chanted "Peacefully, peacefully" as the soldiers moved, and a few resisted the line of troops.

"The army is the backbone of Egypt. Their solution is not to remove us from the square. They must respond to our demands," a protester said over loudspeakers.

7:30am Robert Fisk writes in The Independent about how the Mubarak regime used street children in Cairo as pawns during the uprising: "Children interviewed by The Independent on Sunday, however, have also revealed how Mubarak supporters deliberately brought children to the outskirts of Tahrir Square to throw stones at the pro-democracy supporters, how they persuaded penniless street kids to participate in their pro-Mubarak marches. Swarms of other children forced their way into the square itself because they discovered that the protesters were kind to them, feeding them sandwiches and giving them cigarettes and money."

7:20am @ayakhalil's #Egypt "Victory is sweet" cupcakes posted on Twitter:
[ afbeelding ]
Potver. -O-
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  zondag 13 februari 2011 @ 12:17:14 #153
19242 yavanna
Results may vary.
pi_92711596
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:14 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:

[..]

goedemorgen ( uhmmiddag :P )
jah .. :{ plein is bijna leeg ..
Zag de caps net. :{ Nu maar hopen dat er nog naar de anti's geluisterd gaat worden.
pi_92711635
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:17 schreef yavanna het volgende:

[..]

Zag de caps net. :{ Nu maar hopen dat er nog naar de anti's geluisterd gaat worden.
ik heb er ook een heel slechtgevoel over ... -O-
hoezo adhd ?
  zondag 13 februari 2011 @ 12:18:35 #155
19242 yavanna
Results may vary.
pi_92711643
Politie groepen hebbben een volledige ommekeer gemaakt, wellicht uit eigenbelang :')

justimage matthew cassel
A few hundrer police are protesting chanting that they are one with people. On way to tahrir

ustimage matthew cassel
Now they are asking where are journalists. This is incredible turn of events.
pi_92711680
interessant artikel over de hele regio .. bijgewerkt op 10 feb . http://www.globalpost.com(...)le-east-north-africa

( ff oftopic .. hoorde dat gisteren heel veel -duizenden -Tunesiërs in dat eiland bij italië ( lampedusa ) aankwamen met bootjes)
hoezo adhd ?
  zondag 13 februari 2011 @ 12:20:11 #157
69315 raistlin6
pi_92711690
Hmm, wat ik er zo even snel uithaal. Ik vind het moeilijk. Enerzijds is het goed dat de demonstranten doorgaan tot er daadwerkelijk sprake is van democratie en vrijheid. Anderzijds kun je niet verwachten dat ze dat in 48 uur rond hebben.
De tijd die het wel kost zorgt ervoor dat de economie daar voor de komende jaren onherstelbaar beschadigd raakt als het normale leven niet verdergaat en dat wil ook niemand.

Enerzijds vind ik dat het leger veel meer tijd moet krijgen om hervormingen door te voeren, anderzijds als ze Tahrir verlaten, en het leger wil alleen maar kwaad, dan heroveren ze het plein niet zo makkelijk meer.
Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
  zondag 13 februari 2011 @ 12:21:57 #158
19242 yavanna
Results may vary.
pi_92711752
chrismcgreal: protesters flooding back to #Tahrir square after soldiers ripped up demonstrators tents and told them to go home. #jan25

roundclapton My gut feeling is that an ongoing vigil in #Tahrir Square is necessary to hold the military to ... http://bit.ly/e4uy2r

Reuters: Protesters say soldiers detained more than 30 people who were taken to an army holding area near near #Tahrir square.

@guardian_world: RT @chrismcgreal: protesters flooding back to #Tahrir square after soldiers ripped up demonstrators

justimage matthew cassel
Group of women coming from tahrir chanting we dont want you, shaking finger at police.
pi_92711787
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:20 schreef raistlin6 het volgende:
Hmm, wat ik er zo even snel uithaal. Ik vind het moeilijk. Enerzijds is het goed dat de demonstranten doorgaan tot er daadwerkelijk sprake is van democratie en vrijheid. Anderzijds kun je niet verwachten dat ze dat in 48 uur rond hebben.
De tijd die het wel kost zorgt ervoor dat de economie daar voor de komende jaren onherstelbaar beschadigd raakt als het normale leven niet verdergaat en dat wil ook niemand.

Enerzijds vind ik dat het leger veel meer tijd moet krijgen om hervormingen door te voeren, anderzijds als ze Tahrir verlaten, en het leger wil alleen maar kwaad, dan heroveren ze het plein niet zo makkelijk meer.
dat laatste zie ik dus ook zo .. juist als het leger allleen kwaad wil zal het ook alles op alles zetten om te voorkomen dat ze dit nog een x lukt, ( zie reactie van mij eerder )
maar goed, laten we maar hopen ! dat het leger wel nakomt , wat ze beloofd hebben ..
hoezo adhd ?
  zondag 13 februari 2011 @ 12:24:14 #160
69315 raistlin6
pi_92711810
Uit de ANP-feed: (moet ik nog even herschrijven om er een beter bericht van te maken)
CAIRO (ANP) - De Egyptische regering blijft aan tot de overgangsperiode in het Noord-Afrikaanse land achter de rug is. Dat maakte een woordvoerder van het kabinet zondag bekend. Volgens hem gaat het om een periode van een aantal maanden.

,,De vorm van de regering zal zo blijven tot het proces van transformatie over een paar maanden afgerond is. Daarna zal een nieuwe regering worden benoemd op basis van de democratische principes die nu al gelden'', aldus de woordvoerder, die niet uitsloot dat een aantal ministers van portefeuille zal wisselen. Vermoedelijk houdt de toelichting in dat de huidige ministers, nog benoemd door de inmiddels vertrokken president Hosni Mubarak, in functie blijven tot de verkiezingen in september.

De Hogere Raad van de Strijdkrachten maakte zaterdag al bekend dat de huidige regering voorlopig aanblijft. Tot wanneer dat het geval zou zijn, werd niet gemeld. De betogers willen dat er een nieuwe interim-regering komt en zijn ontevreden over het aanblijven van de huidige ministers.
pi_92711816
justimage Group of women coming from tahrir chanting we dont want you, shaking finger at police.
less than a minute ago via txt

SherineT Scene outside state tv this morning..more coming #egypt #jan25 http://twitpic.com/3zbu7l
hoezo adhd ?
  zondag 13 februari 2011 @ 12:24:57 #162
69315 raistlin6
pi_92711841
+ (wederom ANP)

CAIRO (ANP) - De betogers op het Tahrirplein in de Egyptische hoofdstad Caïro moeten hun boeltje pakken en vertrekken. ,,We willen geen demonstranten meer op dit plein na vandaag'', aldus het hoofd van de militaire politie Mohamed Ibrahim Moustafa Ali zondag.

Het plein in het centrum van Caïro was dagenlang het epicentrum van het verzet tegen het bewind van president Hosni Mubarak. Die vertrok vrijdag, maar zijn regering bleef aan. Het leger heeft het heft momenteel in handen in Egypte.

Veel demonstranten hebben het plein na de val van Mubarak verlaten, maar honderden bleven achter. Zij stellen ontevreden te zijn over de beslissingen die het leger tot nog toe genomen heeft. Ooggetuigen meldden aan het einde van de zondagochtend dat duizenden betogers terugkeren naar het plein om het leger alsnog te dwingen een interimregering in te stellen.
pi_92711914

1:01pm A couple of hundred people are in Tahrir Square. Some groups chant "The people want you to leave the square" and others respond "We're not leaving".
hoezo adhd ?
  zondag 13 februari 2011 @ 12:28:09 #164
19242 yavanna
Results may vary.
pi_92711938
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:19 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
interessant artikel over de hele regio .. bijgewerkt op 10 feb . http://www.globalpost.com(...)le-east-north-africa

( ff oftopic .. hoorde dat gisteren heel veel -duizenden -Tunesiërs in dat eiland bij italië ( lampedusa ) aankwamen met bootjes)
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:20 schreef raistlin6 het volgende:

De demonstraten verwachten niet dat er opeens een goed rollende democratie is, ze hebben echter enkele eisen waar ze toezeggingen voor zouden willen. Niet onbegrijpelijk wanneer je nu o.a. al ziet dat er mensen worden aangesteld die een slechte rep. hebben bij het volk, zoals de nieuwe minister van informatie.

Men is bang dat er wellicht sprake is van alleen een andere leiding is, zonder de gewenste veranderingen.
pi_92711956
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:24 schreef raistlin6 het volgende:
+ (wederom ANP)

CAIRO (ANP) - De betogers op het Tahrirplein in de Egyptische hoofdstad Caïro moeten hun boeltje pakken en vertrekken. ,,We willen geen demonstranten meer op dit plein na vandaag'', aldus het hoofd van de militaire politie Mohamed Ibrahim Moustafa Ali zondag.

Het plein in het centrum van Caïro was dagenlang het epicentrum van het verzet tegen het bewind van president Hosni Mubarak. Die vertrok vrijdag, maar zijn regering bleef aan. Het leger heeft het heft momenteel in handen in Egypte.

Veel demonstranten hebben het plein na de val van Mubarak verlaten, maar honderden bleven achter. Zij stellen ontevreden te zijn over de beslissingen die het leger tot nog toe genomen heeft. Ooggetuigen meldden aan het einde van de zondagochtend dat duizenden betogers terugkeren naar het plein om het leger alsnog te dwingen een interimregering in te stellen.
ja maar dat word errug moeilijk nu , ze staan er nu letterlijk en figuurlijk erg kwetsbaar bij ....
hoezo adhd ?
  zondag 13 februari 2011 @ 12:28:56 #166
69315 raistlin6
pi_92711968
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:28 schreef yavanna het volgende:

[..]

[..]

De demonstraten verwachten niet dat er opeens een goed rollende democratie is, ze hebben echter enkele eisen waar ze toezeggingen voor zouden willen. Niet onbegrijpelijk wanneer je nu o.a. al ziet dat er mensen worden aangesteld die een slechte rep. hebben bij het volk, zoals de nieuwe minister van informatie.

Men is bang dat er wellicht sprake is van alleen een andere leiding is, zonder de gewenste veranderingen.
Klopt dat is het enerzijds gedeelte van mijn post :D
  zondag 13 februari 2011 @ 12:29:50 #167
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_92712000
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_92712002
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:28 schreef yavanna het volgende:

[..]

[..]

1 van de eisen was dat het hele regime zou opstappen .. en dat is dus niet gebeurd ...
hoezo adhd ?
  zondag 13 februari 2011 @ 12:30:36 #169
19242 yavanna
Results may vary.
pi_92712025
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:27 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:

1:01pm A couple of hundred people are in Tahrir Square. Some groups chant "The people want you to leave the square" and others respond "We're not leaving".
[ afbeelding ]
Dat kan bijna als verloren worden beschouwd.
pi_92712076
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:30 schreef yavanna het volgende:

[..]

Dat kan bijna als verloren worden beschouwd.
yep ... het is nu te laat .. Tahrir dorp is weg ...de kracht van de verbroedering is letterlijk opgeruimd ... ;(

oh ja ,.. hoorde ook ergens , die ananas fikkie is opgestapt ??
hoezo adhd ?
  zondag 13 februari 2011 @ 12:32:00 #171
69315 raistlin6
pi_92712082
Heeft het leger nou in de lucht geschoten om demonstranten naar huis te sturen btw?
  zondag 13 februari 2011 @ 12:32:39 #172
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_92712102
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:06 schreef Dance99Vv het volgende:
belftes beloftes en nog eens beloftes maar alles blijft bij het oude dat is het probleem
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:07 schreef Dance99Vv het volgende:
allereerst de emergencylaw en ten tweede geen duidelijk timetable naar hervorming
;)
There is only one religion
  zondag 13 februari 2011 @ 12:33:09 #173
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_92712111
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:32 schreef raistlin6 het volgende:
Heeft het leger nou in de lucht geschoten om demonstranten naar huis te sturen btw?
Volgens presstv wel
pi_92712116
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:32 schreef raistlin6 het volgende:
iemand hier had het op presstv gezien / gehoord , en AJE meld het ook in zn liveblog

quote:
12:18pm Military has been firing into the air to disperse a protest in front of the interior ministry. A source told Al Jazeera that 500 police protesters had gathered to call for higher wages and to protest against the senior officials of the police force for destroying the credibility and image of the police.
toevoeging .. meld bij interior ministry
hoezo adhd ?
  zondag 13 februari 2011 @ 12:33:21 #175
19242 yavanna
Results may vary.
pi_92712123
SherineT Sherine Tadros
Police protest outside state tv saying they want better pay and to come back to work #egypt #jan25 http://twitpic.com/3zbve9

justimage matthew cassel
Walking across bridge where police fought with protester 2 weeks ago. Now police chanting they are with people.

richardengelnbc richard engel
#egyptians .. police protesters just passed by.. some demanding 'death sentence for former interior minister habib al-adly'..
  zondag 13 februari 2011 @ 12:33:59 #176
19242 yavanna
Results may vary.
pi_92712148
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:31 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:

[..]

yep ... het is nu te laat .. Tahrir dorp is weg ...de kracht van de verbroedering is letterlijk opgeruimd ... ;(

oh ja ,.. hoorde ook ergens , die ananas fikkie is opgestapt ??
Ja. :'(

Uhm, 'ananas' heb ik even gemist. ;)

#egypt.. now a group of protesters are protesting for protesters to leave #tahrir..
  zondag 13 februari 2011 @ 12:35:51 #177
19242 yavanna
Results may vary.
pi_92712216
In o.a. Suaz zouden ook nog steeds grote stakingen zijn.

richardengelnbc richard engel
#Egypt lawyers protesting to remove the chairman for their union.. bankers protesting too.. i feel i should go on strike as well.

Protests around town in Cairo - police want higher wages, court workers want lighter case loads. everyone has a requests. #Egypt

protesters are streaming into Tahrir Square, cars are in standstill traffic around them #Egypt

For years Zahi Hawass has been in sole control of Egypt's greatest treasures without accountability. #investigatehawass #jan25 #tahrir

Egypt protesters already erected a monument - still very basic and raw -- of granite for martyrs of revolution _O_

Eight priceless pieces of ancient Egyptian antiquities stolen from museum#alarabiya #Egypt -O-

Love this picture..girls heading to #tahrir to clean the square. Revolution restoring pride #jan25 http://twitpic.com/3zby9q

zondag 13 februari 2011 @ 12:36:29 #178
69315 raistlin6
pi_92712242
Regering Egypte blijft tot einde transitie
De Egyptische regering blijft aan tot de overgangsperiode in het Noord-Afrikaanse land achter de rug is. Dat maakte een woordvoerder van het kabinet zondag bekend. Volgens hem gaat het om een periode van een aantal maanden.

"De vorm van de regering zal zo blijven tot het proces van transformatie over een paar maanden afgerond is. Daarna zal een nieuwe regering worden benoemd op basis van de democratische principes die nu al gelden", aldus de woordvoerder, die niet uitsloot dat een aantal ministers van portefeuille zal wisselen. Vermoedelijk houdt de toelichting in dat de huidige ministers, nog benoemd door de inmiddels vertrokken president Hosni Mubarak, in functie blijven tot de verkiezingen in september.

De Hogere Raad van de Strijdkrachten maakte zaterdag al bekend dat de huidige regering voorlopig aanblijft. Tot wanneer dat het geval zou zijn, werd niet gemeld. De betogers willen dat er een nieuwe interim-regering komt en zijn ontevreden over het aanblijven van de huidige ministers.

Het leger wil dat de honderden demonstranten die op het Tahrir-plein zijn achtergebleven huiswaarts keren, deze wens wordt kracht bijgezet door het vuren van waarschuwingsschoten in de lucht. Door de ontevredenheid over de maatregelen tot nu toe meldden ooggetuigen dat inmiddels weer duizenden mensen richting Tahrir-plein onderweg zijn om zich bij de achtergebleven groep te voegen.
pi_92712263
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:33 schreef yavanna het volgende:

[..]

Ja. :'(

Uhm, 'ananas' heb ik even gemist. ;)

#egypt.. now a group of protesters are protesting for protesters to leave #tahrir..
ja hoe heette die vent ook alweer .. lijkt veel op anans fikie i.i.g. , die zou opgestapt zijn..

maarre uh ,..protesters protesting ...etc. uhm .. die kan ik ff niet volgen .. 8)7
hoezo adhd ?
  zondag 13 februari 2011 @ 12:38:01 #180
69315 raistlin6
pi_92712288
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:37 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:

[..]

ja hoe heette die vent ook alweer .. lijkt veel op anans fikie i.i.g. , die zou opgestapt zijn..

maarre uh ,..protesters protesting ...etc. uhm .. die kan ik ff niet volgen .. 8)7
Hoe ik het gisteren meekreeg zou min. van Informatie El Feki idd op zijn gestapt en tevens een reisverbod hebben gekregen, zodat ie niet kan vluchten.
pi_92712314
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:36 schreef raistlin6 het volgende:
De Egyptische regering blijft aan tot de overgangsperiode in het Noord-Afrikaanse land achter de rug is. Dat maakte een woordvoerder van het kabinet zondag bekend. Volgens hem gaat het om een periode van een aantal maanden.

"De vorm van de regering zal zo blijven tot het proces van transformatie over een paar maanden afgerond is. Daarna zal een nieuwe regering worden benoemd op basis van de democratische principes die nu al gelden", aldus de woordvoerder, die niet uitsloot dat een aantal ministers van portefeuille zal wisselen. Vermoedelijk houdt de toelichting in dat de huidige ministers, nog benoemd door de inmiddels vertrokken president Hosni Mubarak, in functie blijven tot de verkiezingen in september.

Het leger wil dat de honderden demonstranten die op het Tahrir-plein zijn achtergebleven huiswaarts keren, deze wens wordt kracht bijgezet door het vuren van waarschuwingsschoten in de lucht. Door de ontevredenheid over de maatregelen tot nu toe meldden ooggetuigen dat inmiddels weer duizenden mensen richting Tahrir-plein onderweg zijn om zich bij de achtergebleven groep te voegen.
Inderdaad, ze kunnen wel weer gaan protesteren.
Zoon van Tolmai.
  zondag 13 februari 2011 @ 12:39:24 #182
19242 yavanna
Results may vary.
pi_92712335
AymanM: punctuality was not one of the demands of the revolution because egyptian PM is late to the press conference!! #tahrir"

Ben benieuwd wat hij te zeggen zal hebben.
pi_92712357
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:37 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:

[..]

Er protesteren nu mensen tegen de demonstranten die nog op het plein staan.
Ze willen dus dat het normale leven begint en dat ze nu stoppen met het Tahrir-plein bezet te houden.
Zoon van Tolmai.
  zondag 13 februari 2011 @ 12:40:36 #184
69315 raistlin6
pi_92712385
Leger biedt voorwaardelijk aan om noodwetgeving op te heffen aanstaande vrijdag.
(info.balk Al Jazeera)
Dat lijkt me een goede zaak? Afhankelijk van wat voorwaardelijk inhoudt natuurlijk.
  zondag 13 februari 2011 @ 12:42:03 #185
19242 yavanna
Results may vary.
pi_92712438
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:36 schreef raistlin6 het volgende:

Er is niet bij het plein geschoten maar bij het interior ministry en ivm politie stakers, dacht ik te lezen. ;)
  zondag 13 februari 2011 @ 12:43:05 #186
19242 yavanna
Results may vary.
pi_92712476
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:38 schreef raistlin6 het volgende:

[..]

Hoe ik het gisteren meekreeg zou min. van Informatie El Feki idd op zijn gestapt en tevens een reisverbod hebben gekregen, zodat ie niet kan vluchten.
Ah ok, ik was niet bekend met de Ananas bijnaam. :s)
  zondag 13 februari 2011 @ 12:43:33 #187
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_92712495
Lees ik dit goed dat het leger de emergencylaw op vrijdag wil opheffen?
pi_92712500
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:39 schreef Bartholomaeus het volgende:

[..]

Er protesteren nu mensen tegen de demonstranten die nog op het plein staan.
Ze willen dus dat het normale leven begint en dat ze nu stoppen met het Tahrir-plein bezet te houden.
dus toch ... ( was ff lastige zin , ) maarre das mooi balen ,.. nou lukt het ze nooit meer, en als dat uit de hand loopt , zal het leger de kant kiezen van de mensen die nu verder willen met het dagelijks leven ...
hoezo adhd ?
  zondag 13 februari 2011 @ 12:43:47 #189
19242 yavanna
Results may vary.
pi_92712505
Sandmonkey Mahmoud Salem
The Army is taking pictures and recording videos of the protesters in Tahrir. Should we be worried? #jan25
  zondag 13 februari 2011 @ 12:43:59 #190
69315 raistlin6
pi_92712519
Wael Khalil lijkt op Leon en heeft mijn sjaal om. :D (AJE)
pi_92712525
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:43 schreef yavanna het volgende:

[..]

Ah ok, ik was niet bekend met de Ananas bijnaam. :s)
el feki zn voornaam lijkt heel erg op ananas :P

quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:38 schreef raistlin6 het volgende:

[..]

okej thnx !
hoezo adhd ?
pi_92712560
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:43 schreef yavanna het volgende:
Sandmonkey Mahmoud Salem
The Army is taking pictures and recording videos of the protesters in Tahrir. Should we be worried? #jan25
yep .. want wat er nu staat is "de harde kern "en ik vermoed dat juist die .. dalijk gaan "verdwijnen "...... ;(
hoezo adhd ?
  zondag 13 februari 2011 @ 12:46:13 #193
19242 yavanna
Results may vary.
pi_92712618
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:44 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:

[..]

el feki zn voornaam lijkt heel erg op ananas :P
:D Bij Gamal Mubarak, moet ik steeds aan een kameel denken, slaat nergens op maar pictures pictures. ;)
  zondag 13 februari 2011 @ 12:46:39 #194
69315 raistlin6
pi_92712637
Ik heb een oplossing bedacht die voor ons wel prettig is. Ayman en die chick van AJE als transitieregering.
pi_92712697
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:46 schreef raistlin6 het volgende:
Ik heb een oplossing bedacht die voor ons wel prettig is. Ayman en die chick van AJE als transitieregering.
_O-
  zondag 13 februari 2011 @ 12:48:26 #196
19242 yavanna
Results may vary.
pi_92712700
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:44 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:

[..]

yep .. want wat er nu staat is "de harde kern "en ik vermoed dat juist die .. dalijk gaan "verdwijnen "...... ;(
Het gebeurd blijkbaar al langer, zie onderstaand.

Ik denk overigens niet dat het leger/politie op de oude voet door kan gaan met verdwijningen e.d. Zoals ze zeiden 'there's no way back'.

3awadalla Ahmed Awadalla
by Sandmonkey
@
@Sandmonkey This happened to us while were in Korba on Friday night celebrating. We were astonished too. They has SLR cameras!
pi_92712731
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:46 schreef yavanna het volgende:

[..]

:D Bij Gamal Mubarak, moet ik steeds aan een kameel denken, slaat nergens op maar pictures pictures. ;)
hahha jah ( ik ken het ) ergste is zulke beelden krijg je er ook niet meer uit ..

maar goed , er zijn veel fikie's maar ik heb em gevonden ( moest het zeker weten :P )
Anas el-Feki,minister of mass media in the Egyptian government.

weet alleen nu niet zeker of hij de fikkie is die op gestapt is ( zijn er dus best veel , die fikkies)
hoezo adhd ?
pi_92712745
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:46 schreef raistlin6 het volgende:
hahhah _O-
hoezo adhd ?
  zondag 13 februari 2011 @ 12:49:45 #199
69315 raistlin6
pi_92712758
Overigens denk ik dat het leger niet anders kan dat het tot nu toe doet. Stabiele situatie is nu nodig om veranderingen door te kunnen voeren.

Maatregelen die ik tot nu toe heb meegekregen:
- reisverboden voor oude regeringsleden
- noodwetgeving mogelijk vrijdag weg
- beloften gemaakt over verkiezingen en hervormingen
- economie niet verneuken door proberen mensen weer naar huis te laten gaan

En dat is al heel veel vind ik voor 2 dagen.
pi_92712794
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:49 schreef raistlin6 het volgende:
Overigens denk ik dat het leger niet anders kan dat het tot nu toe doet. Stabiele situatie is nu nodig om veranderingen door te kunnen voeren.

Maatregelen die ik tot nu toe heb meegekregen:
- reisverboden voor oude regeringsleden
- noodwetgeving mogelijk vrijdag weg
- beloften gemaakt over verkiezingen en hervormingen
- economie niet verneuken door proberen mensen weer naar huis te laten gaan
Wat houd die nooit wetgeving nou precies in dan? Daar heb ik niet veel van mee gekregen
Zoon van Tolmai.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')