CarO had toch een link die het gewoon in het buitenland doet?quote:Op maandag 14 februari 2011 14:34 schreef spuitje het volgende:
Heb er maar een mail aan gewaagd en gevraagd waarom je in het buitenland de streams niet kunt volgen. Baal er best een beetje van.
ja een onofficiële (illegale) linkquote:Op maandag 14 februari 2011 14:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
CarO had toch een link die het gewoon in het buitenland doet?
Welke dan.......quote:Op maandag 14 februari 2011 14:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja een onofficiële (illegale) link
Gelukkig wel, maar voor hoelang? Ik weet dat de Engelse BB continue aan het jagen was op die illegale doorgiftes..quote:Op maandag 14 februari 2011 14:36 schreef hondjes het volgende:
Denk alleen die Peet..de rest doet het niet.
Geen idee, ik kijk gewoon via ziggo legaal!quote:
Leuk die mozaïek.. Alleen beetje klein.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:08 schreef grazz het volgende:
deze proberen?
http://secretstory.hole1988.nl/
ik heb hier namelijk wel goed beeld en geluid.
Je hebt wel een decoder nodig. Dan zit ie inderdaad op kanaal 15.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:38 schreef aarontje112 het volgende:
Ik heb ook ziggo, maar waar kan ik het kanaal vinden? Op 15 zit ie nl. niet daar zit een Duitse zender. En is het gratis ??
Dus ik kan het kanaal helemaal niet ontvangen ??quote:Op maandag 14 februari 2011 15:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hebt wel een decoder nodig. Dan zit ie inderdaad op kanaal 15.
Vaag.. ik heb m wel op 15quote:Op maandag 14 februari 2011 15:38 schreef aarontje112 het volgende:
Ik heb ook ziggo, maar waar kan ik het kanaal vinden? Op 15 zit ie nl. niet daar zit een Duitse zender. En is het gratis ??
Ik weet toch niet of jij een decoder hebt?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:44 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Dus ik kan het kanaal helemaal niet ontvangen ??
Met vier streams gelijk heb je meer kans op bufferen. Een oplossing daarvoor zet stream 1 en 3 aan of 2 en 4. Dan heb je toch alle twee de ruimtes waar ze streamen.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:50 schreef Chanel5 het volgende:
Meer mensen last van bufferende streams?
Eerder op de dag geen buffers, zou het komen omdat er nu meer mensen streamen?quote:Op maandag 14 februari 2011 17:53 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Met vier streams gelijk heb je meer kans op bufferen. Een oplossing daarvoor zet stream 1 en 3 aan of 2 en 4. Dan heb je toch alle twee de ruimtes waar ze streamen.
Eerder op de dag deden de streams het wel goed ja. Er zullen op dit tijdstip veel meer mensen gaan kijken, scholen en werk die nu ook thuis zijn.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:58 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Eerder op de dag geen buffers, zou het komen omdat er nu meer mensen streamen?
Die kijk ik ookquote:Op maandag 14 februari 2011 18:04 schreef Flow3r het volgende:
hier nergens last van
http://www.spixtv.nl/streams.htm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |