Van wat, again?quote:Op maandag 14 februari 2011 11:17 schreef Iemand91 het volgende:
Men, ze komen wel vroeg met pakketjes brengen, maar DX is binnen. Pics hebben?
Ach so.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus eerste indrukken:
- Kleiner (zowel in grootte als om de pols) dan ik had verwacht, en ik heb geloof ik redelijk dunne polsen.
- Ook lichter dan ik had verwacht. Misschien vond ik dit (grootte en gewicht) ook wel meevallen omdat ik eigenlijk altijd wel redelijk grote/zware horloges draag.
- Netjes aangekomen en verpakt.
- Ziet er best leuk uit, niet heel erg makkelijk afleesbaar maar je krijgt daar wel het zich op het mechanisch en bewegend deel van het horloge voor terug (want de achterkant zie je meestal niet)
- Bandje is opzich prima, ben wel bang dat op een dag het pennetje waarmee het aan de behuizing vast zit een keer kapot/los gaat, maar dat gebeurd mij om een of andere reden wel vaker. (Bij andere horloges) Ik weet niet of het echt leer is maar het ruikt er wel naar.
- Maar wat vooral opvalt is dat dit hele gebeuren (de hele manier van werken van het horloge!) nog geen ¤15 kost. Hulde!
EDIT: 1 downfall, de (niet werkende) tachymeter heeft van die witte letters en strepen erop. Niet alle letters/strepen zijn wit (te zien op foto's)...
[ Bericht 0% gewijzigd door Iemand91 op 14-02-2011 12:47:24 ]
Tja, ik had liever zo'n bandje als ik nu heb. En wat me net opviel, ze hadden het horloge op tijd gezet!quote:Op maandag 14 februari 2011 12:03 schreef shiznuts het volgende:
Looks pretty nice... keek ff rond, deze ziet er ook wel aardig uit.
Bij de eBay BIC had ik een MD80 besteld november vorig jaar, die nooit aankwam en kreeg m'n geld netjes terug. Maar ja, omdat ik 'em zo graag wilde heb ik het dus pas weer geprobeerd en nu was het wel een succes.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:11 schreef beeklaan het volgende:
Als me pakketje al sinds 6 januari op outward office of exchange staat, hoe groot schatten jullie de kans dat ie toch komt? Ik heb me geld al terug en het was wel maar 20 euro. Maar ik wil dat product graag hebben, dus ik bestel het nog een keer denk ik. Of kan ik beter even wachten? Aangezien ik die 20 euro terug moet betalen als die nog aankomt, en ze hebben me T&T, dus kunnen ze dat daar op zien?
RR972972380CN
ik weet niet welke chinees je gesproken hebt, maar accept giro's hebben ze daar niet, en deurwaarders komen niet voor 20 euro.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:11 schreef beeklaan het volgende:
Aangezien ik die 20 euro terug moet betalen als die nog aankomt
RR972972380CN
Yo! Wat een amazing discount! Ik bestel er gelijk eentje voor m'n vader en broer! Wow, bedankt!quote:Op maandag 14 februari 2011 14:06 schreef Iemand91 het volgende:
Oh, en iemand toevallig dit (of iets vergelijkbaars) gezien?
Potver, ¤59,95 en elders ¤119,95!
'Je kan vrienden uit dagen om alles binnen een bepaalde tijd op te lossen en de verliezer doet een rondje in!' -> gezelschapstraining.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:48 schreef beeklaan het volgende:
Als je niet weet waar je het over hebt, zeg het dan ook niet.
EQ = Empathische quotiënt. Heeft niets met dat spel te maken.
Ik hoor net van Jack dat lightake ook aangevallen is tijdens het 'chinese' newyear...quote:Op maandag 14 februari 2011 15:44 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kon ik maar hacken. Dan ging ik websites platleggen met deze foto, sorry we zijn down
SPOILER: PandawillOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door tokko1 op 14-02-2011 16:02:07 ]Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
quote:Op maandag 14 februari 2011 15:48 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ik hoor net van Jack dat lightake ook aangevallen is tijdens het 'chinese' newyear...
En dat het om een russische hacker ging die geld wou hebben, zal dan ook wel hetzelfde zijn voor pandawill/buyincoins/dealextreme..
PS. 6% korting bij lightake! "FOKMAN"(geldig tot 01-06-2011)
Btw mail van pandawillGoed stukje networking.SPOILER: PandawillOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Niet echt van hetzelfde soort maar ik gebruik Flickr.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:08 schreef monkeybrain het volgende:
Misschien heel duf maar kun je nu werkelijks niets doen tegen zo'n aanval? Hoeveel geld denkt zo'n hacker te halen bij zo'n shop![]()
Komt het door FOK dat imageschack de foto's loopt te verwijderen? Andere fora werkt het prima.
Welke upload dienst werkt wel?
als het goed is is de aansluiting gewoon RGB en Ground dus zou moeten lukken. Let wel even op of het common cathode of anode is, dat is dus of RGB plus of min isquote:Op maandag 14 februari 2011 17:07 schreef bularax het volgende:
Weet iemand of ik op het volgende gewoon een led strip kan hangen of dat daar nog wat bij moet?
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa(...)VIP:watchlink:top:nl
Ben ik het eigenlijk wel mee eens.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:54 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ringen zijn voor homo's of sukkels die de homo-mode van tegenwoordig volgen, ook bekend als de metreoseksuelen.
Een ring is alleen acceptabel als deze samenkomt met een vrouw, voor de rest mag een man een horloge dragen als sieraad.
Duidelijk
Staat al in de Wiki, dus volgende topic staat die dr gewoon bijquote:
Ik had 'em ook al in deze gezet a.d.h.v. je wiki-update die ik al doorgevoerd zag.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:35 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Staat al in de Wiki, dus volgende topic staat die dr gewoon bij![]()
Ben nog bezig met meer kortingscodes,, i'll keep you updated
Ringen, halskettingen, ben jij soms een kampertquote:Op maandag 14 februari 2011 17:29 schreef Iemand91 het volgende:
En het shoppen continues...
Zit nu naar strontgoedkope halskettingen op Ebay te kijken, kan alleen nog niet kiezen.
Oh, en de juiste versie van Into the Wild van Jon Krakauer...
Nee, ringen ben ik alweer van af. En halskettingen? Why? Geen foute gouden rotding...quote:Op maandag 14 februari 2011 17:36 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ringen, halskettingen, ben jij soms een kampert![]()
[ afbeelding ]
Nu doet ie het weer wel. Vreemd. En NEE, zo een ben ik niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:39 schreef monkeybrain het volgende:
Deed het wel, maar FOK lijkt alle foto's na een tijdje te blokkeren.
Wat een ballen forum, is dit voor een reden gedaan??
Hier staat ie.
http://www.alternatiefkostuum.nl/images/freaky/freaky_41.jpg
kan je een link geven?quote:Op maandag 14 februari 2011 17:29 schreef Iemand91 het volgende:
En het shoppen continues...
Zit nu naar strontgoedkope halskettingen op Ebay te kijken, kan alleen nog niet kiezen.
Oh, en de juiste versie van Into the Wild van Jon Krakauer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |