Je lust ook geen kibbeling en vissticks?quote:
Ik vrees het ookquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat je net zo veel pech hebt als ik vanmiddag![]()
De begeleiding die ik krijg bij het wonen. Ik woon in een begeleid woonvorm. Ik krijg hulp bij het poetsen, de administratie en al het overige wat bij het wonen komt kijken.quote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat laatste ken ik niet eens
Vissticks alleen als het niet anders is, ik ben een vlees persoonquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je lust ook geen kibbeling en vissticks?
Don't be so shyquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
[..]
Sorry ik sla even over dit keer
Aah oke, bedoelde je daarmee dat zij een laag niveau hebben? Want dat is niet zo aardig hèquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De begeleiding die ik krijg bij het wonen. Ik woon in een begeleid woonvorm. Ik krijg hulp bij het poetsen, de administratie en al het overige wat bij het wonen komt kijken.
nu wil ookquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nog meer rauwe vis
Nog meer -->quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nog meer rauwe vis
Want jij bent onschuldigquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
[..]
Sorry ik sla even over dit keer
onschuldigquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Want jij bent onschuldig..
En Lovely![]()
Nee, dat bedoel ik helemaaal niet. ALlemaal HBO-ers of zelfs Universiteit. Maar het is gewoon vaak niet hun ding.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Aah oke, bedoelde je daarmee dat zij een laag niveau hebben? Want dat is niet zo aardig hè![]()
powerrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
Ik ben dan denk ik toch meer van dat laatste jaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik helemaaal niet. ALlemaal HBO-ers of zelfs Universiteit. Maar het is gewoon vaak niet hun ding.
Als je die dingen niet snapt ben je niet per definitie dom, je hebt gewoon andere capaciteiten.
Ik ben gelukkig gezegend met een goed inzicht in dit soort dingen, de andere is weer goed in taal of in handvaardigheid, tekenen en dat soort dingen waar ik weer faalde.
Misschien groei ik er wel vanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Danoontje rauwe vis drinkyoghurtquote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Misschien groei ik er wel vanbeter kun je mooi mijn bier sjouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
jij bent wel lekker praktisch ingesteldquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
beter kun je mooi mijn bier sjouwen
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
beter kun je mooi mijn bier sjouwen
En dan zijn deze tenminste nog doodquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nog meer rauwe vis
Kinderarbeid jaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jij bent wel lekker praktisch ingesteld
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zooooooooooooooooooooooooooooo onschuldig![]()
tuurlijk anders kom je ook niet verquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jij bent wel lekker praktisch ingesteld
werken voor je hap luie donderquote:
dat is wel voorwaarde jaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan zijn deze tenminste nog dood
no thanks....quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:41 schreef RockNijntje het volgende:
Of dat ene uit IJsland, dan laten ze een haai 3 maanden onder de grond rotten en graven ze hem daarna op om op te eten
Weten ze zeker dat die dood isquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:41 schreef RockNijntje het volgende:
Of dat ene uit IJsland, dan laten ze een haai 3 maanden onder de grond rotten en graven ze hem daarna op om op te eten
Niet noodzakelijk hoor, vraag maar aan Phenoquote:
dit is niet mijn pezu vriendquote:
Dan kijk ik wel of dat biersjouwbedrijf hier uit de buurt een vacature heeftquote:
I know, maar daar begin ik niet aanquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet noodzakelijk hoor, vraag maar aan Pheno
knuffol nodig?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
want ik wil jouw schouder om op te huilen,
KGquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
want ik wil jouw schouder om op te huilen,
Zie ik daar Einstein?quote:
Kranten is kutquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan kijk ik wel of dat biersjouwbedrijf hier uit de buurt een vacature heeft
Of ik ga krantjes doen![]()
Lijkt me leuker/beter dan bier sjouwen
Ik ga gewoon niet werkenquote:
nee de hele dag bier sjouwen is natuurlijk veel beterquote:
nog actief in [ONZ]?quote:
Mijn arme oude rugquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee de hele dag bier sjouwen is natuurlijk veel beter_!
ik zal ook niet voor m'n achtiende gaan werken denk ik, veel te lui en te druk met school voor.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ga gewoon niet werkenTot het moet dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |